Izobraževalni program: TESAR OPAŽEV
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 560 | 560 | |
| 2. | 560 | 560 | |
| 3. | 272 | 272 | |
| skupaj | 
 | 1392 | 1392 | 
Dijaki zna:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| UVOD | Dijak: | Dijak: | |
| 
 | 
 
 | Razume povezavo in odgovornost do drugih poklicev, spozna samozaščito in zaščito sodelavcev, razume pomen vodenja dokumentacije in odgovrnosti do delovnih sredstev in natančnosti dela; pridobiva poklicno identifikacijo. | Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. | 
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | Razvija občutek odgovornosti do osebne varnosti in varnosti delovnega okolja. | |
| Dela s področja drugih poklicev | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | Razvija občutek za skupinsko delo in povezanost gradbenih poklicev. | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| TESARSKA DELA | 
 | Razvija občutek za gospodarno uporabo materiala in orodja, razvija ekološko zavest in poklicno identifikacijo. | Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. | 
| Obdelava lesa | |||
| 
 | 
 | Razvija občutek za gospodarno rabo materialov. | |
| 
 | 
 | Razvija občutek odgovornosti do sebe in drugih na delovnem mestu. | |
| 
 | 
 | Razvija občutek odgovornosti do spoštovanja načrtov in znakov pri svojem delu. | |
| Tesarske lesne zveze | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | Razvija občutek odgovornosti za pravilno uporabo materiala, veznih sredstev in orodja. | |
| Ročno mehanizirano orodje in stroji | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvija odgovornost do smotrne in varne uporabe orodja in strojev. | |
| Opaži | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Spozna povezavo z drugimi gradbenimi poklici in razvija odgovornost do skupinskega dela, razvija občutek odgovornosti za gospodarnost in kvalitetno delo ter spoštovanje navodil. | Praktični pouk v celoti poteka v skupinah, upošteva navodila za varno delo; delo izvajajo učenci po navodilih in delovnih risbah ali skicah ob uporabi prospektov; ogledi gradbišč in drugih delavnic. | 
| Opaži betonskih in armiranobetonskih konstrukcij | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | 
 | |
| Odri | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvija občutek odgovornosti do varnosti pri delu in odgovornost do drugih poklicev in sodelavcev. | Delo v delavnici in na gradbišču. | 
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | ||
| 
 | 
 | Razvija občutek za varno in natančno delo. | Delavnica, gradbišče, prospekti. | 
| Zavarovanje izkopov | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvija občutek za varno delo. | Gradbišče. | 
| Enostavnejše strešne konstrukcije | 
 | Razvija občutek za zahtevnost tesarskega poklica. | |
| 
 
 | 
 | ||
| Enostavne lesene obloge | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvija občutek za natančno in estetsko kvalitetno delo. | |
| OSNOVE VARSTVA PRI DELU | 
 | Zaveda se nujnosti varnega dela. | Predpisi, prospekti, zaščitna sredstva. | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
| 
 | Tehnologija | 
 | 
| 
 | Materiali | 
 |