Izobraževalni program: UPRAVLJALEC GRADBENE MEHANIZACIJE
MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 70 | 70 | |
| 2. | 70 | 70 | |
| 3. | 
 | ||
| skupaj | 140 | 
 | 140 | 
*- teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** - vaje, individualni in skupinsko projektno delo;
Dijak zna:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Dijak | Dijak | ||
| VLOGA, LASTNOSTI IN FIZIKALNE LASTNOSTI GRADIV | 
 | ||
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | Motivirati za pridobivanje novih znanj, razvija sposobnost povezovanja različnih pojmov v celoto (vpliv dobrih in slabih lastnosti pri materialu). | Slikovni materiali, vzorci. | 
| TEHNOLOŠKE LASTNOSTI GRADIV MEHANSKE LASTNOSTI GRADIV | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | Razume povezavo v materialih glede na uporabo. | |
| RAZDELITEV TEHNOLOGIJE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 | Razume povezavo med tehnologijama. | |
| ELEMENTI IN RAZVRSTITEV | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 | Razvija sposobnost določanja materialov. | |
| LASTNOSTI KOVIN | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvija občutek razpoznavanja kovin. | |
| RAZDELITEV KOVIN | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razume uporabo posameznih kovin v strojništvu. | |
| PROIZVODI PLAVŽA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Motiviran za pridobivanje znanja o presnovi plavža. | |
| PRIDOBIVANJE JEKLA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | ||
| POSTOPKI ŽILAVLJENJA S KISIKOM | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | ||
| RAZDELITEV JEKLA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvije občutek za gospodarnost in odgovornost v zvezi z izbiro primernega gradiva. | Slikovni material. | 
| PRIDOBIVANJE ŽELEZNIH ZLITIN | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | ||
| MEHANSKA PREDELAVA JEKLA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | ||
| NEŽELEZNE KOVINE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | ||
| KOROZIJA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 | ||
| MAZIVA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Razvije občutek za varstvo okolja in gospodarnost pri uporabi energetskih virov. | Vzorci. | 
| GUMA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | tehnologija |  | 
|  | praktični pouk |  |