Izobraževalni program: UPRAVLJALEC GRADBENE MEHANIZACIJE
TEHNOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| 
 | Teorija (ur) | Vaje (ur) | Skupaj (ur) | 
| 1. | 140 | 140 | |
| 2. | 140 | 140 | |
| 3. | 175 | 175 | |
| skupaj | 451 | 
 | 451 | 
* - teoretični pouk, seminarji, projektno delo
** - vaje, individualno in skupinsko projektno delo
Dijak zna:
| INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| Dijak | Dijak | ||
| Merski sistem | 
 | Motiviran za delo z meritvami. | Vaje - merjenje z različnimi merskimi napravami. | 
| OSNOVE IZ FIZIKE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | |||
| MEHANIKA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Motiviran za pridobivanje novih znanj; razvija sposobnost povezovanja različnih pojmov. | |
| ENERGIJA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 | 
 | Razume povezavo pretvarjanja energije s koristnim delom. | |
| UVOD V STROJE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | |||
| VODNI STROJI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 | Spozna ekološki, energetski in gospodarski pomen strojev. | Modeli, programi. | 
| VODNE TURBINE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 | Prospekti, slike, strokovna ekskurzija. | |
| VETRNI STROJI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | Zna geografsko opredeliti najbolj primerna področja za uporabo vetrnih strojev glede na gibanje zračnih mas. | Slikovni material. | 
| KURIŠČA IN PARNI KOTLI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | Razvije ekološko zavest, občutek odgovornosti do upoštevanja pravil in do varstva pri delu ter gospodarnosti pri izbiri goriv. | Skiciranje kurišča z opisom posameznih delov. | 
| KOTLOVSKE NAPRAVE IN AGREGATI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 | ||
| PARNE TURBINE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 | Sistematski prikaz parne turbine s šobami in krmiljenjem. | |
| STROJI Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | Z opisom zgodovine primerja razvoj motoristike, pozna najpomembnejše predstavnike. | Predavanje, video kasete, slikovni material. Deli motorjev. | 
| DIESEL MOTOR | 
 | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | Slikovni material in video kasete. | |
| HLAJENJE MOTORJEV Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 
 
 | Shema in video kaseta. | |
| DOVOD GORIVA PRI DIESEL MOTORJIH | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 
 
 | Slikovni material s posameznimi deli. | |
| ELEKTRIČNA OPREMA MOTORJEV | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 | 
 
 
 | Spozna pomen in uporabo električne energije in razvija občutek po sodelovanju z drugimi poklici. | Električni agregati, slikovni material, sheme. | 
| ZAVORNI SISTEM | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 
 | Razvije občutek povezave med delovnimi stroji in gospodarskimi vozili. | Shema zavornega sistema. | 
| UPRAVLJANJE GOSPODARSKIH VOZIL IN DELOVNIH STROJEV | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 | 
 
 
 | Spozna pomen in čuti odgovornost za varno krmiljenje. | Slike. | 
| PREDNJA PREMA | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 
 | Slike. | |
| SKLOPKA IN MENJALNIK | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 | 
 | Deli vrtljivih in deljivih zvez. | |
| DELOVNI STROJI LAHKE GRADBENE MEHANIZACIJE | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 | Pridobi poklicno identifikacijo in razvija občutek odgovornosti in ekološko zaves ter varstvo pri delu. | Obisk delovišča na terenu. | 
| ČRPALKE KOT DELOVNI STROJI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 | 
 | ||
| DVIGALA V GRADBENIŠT-VU | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 | 
 | ||
| DELAVNIŠKI ŽERJAVI | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 | 
 | 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| Znanja | Povezava s predmetom | |
| 
 | Predmet | Znanja | 
|  | materiali |  | 
|  | praktični pouk |  |