SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE
MODEL SKUPNEGA IZVAJANJA PROGRAMOV NA NARODNO MEŠANEM OBMOČJU
Izobraževalni program: PEČAR-KERAMIK (ds)
KATALOG
ZNANJ
1. IME PREDMETA
IZBIRNE STROKOVNE VSEBINE
V modelu skupnega izvajanja programov gradbeništva na narodnostno mešanem območju predmetnik predvideva tudi odprti kurikulum v skupnem obsegu 196 ur. Te ure lahko šola samostojno razporedi tako, da s tem omogoči vajencem v čimvečji možni meri doseganje ciljev izobraževalnega programa.
Šola lahko izbira med spodaj navedenimi sklopi vsebin in ni nujno, da so v odprtem delu predmetnika zajeti vsi našteti sklopi, je pa nujno, da vsebine sledijo ciljem izobraževalnega progrma.
Sklopi vsebin so naslednji:
- Splošno izobraževalni predmeti, ki se pojavljajo na zaključnem izpitu oziroma so v neposredni funkcij stroke;
- Strokovno teoretične vsebine, ki razširjajo in dograjujejo vsebine temeljnega strokovnega predmeta. Te vsebine se podaja v obliki projektnega dela, ki vajencu utrjuje in razširja specifično znanje iz poklica, za katerega se je posameznik odločil;
- Praktičnemu izobraževanju v primeru, če delodajalci zaradi specializirane oblike svoje dejavnosti ne morejo zagotoviti vajencu vseh minimalnih znanj, ki so določena s poklicnim standardom;