Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ANGLEŠČINA 2. TUJ JEZIK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
44 |
44 |
|
2. |
44 |
44 |
|
3. |
48 |
48 |
|
skupaj |
136 |
|
136 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
a) razume sporočilo v tujem jeziku
b) uspešno uporablja jezik pri komuniciranju s tujci
c) uspešno uporablja jezik v svojem poklicu
d) uspešno uporablja jezik v pisni obliki
e) širi svoje znanje in razvija pozitivne osebnostne lastnosti
1. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
POZDRAVLJANJE |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Se nauči osnov komuniciranja. Zna reagirati v novi situaciji. Se uči, kako biti vljuden in strpen. |
|
IZRAZI: good morning/day, how do you do, I am fine/hungry, cold, |
|
|
|
STRUKTURE: glagol TO BE v sedanjiku |
|||
PREDSTAVLJANJE |
|
|
|
|
|
Razvija osebno odgovornost, komunikativnost in zanimanje za druge. |
Zna izpolniti obrazec z osebnimi podatki. |
IZRAZI: my sister/brother/parents… |
|||
STRUKTURE: glavni števniki, svojilni zaimki, kratki (YES/NO) odgovori |
|||
ZEMLJEVID |
|
|
|
|
|
Širi svojo splošno razgledanost. Razvija narodno pripadnost. |
Na prazen zemljevid V. Britanije napiše imena največjih mest. |
IZRAZI: town, state, the capital, nationality, English, Slovene, American |
|||
STRUKTURE: WH-questions, ednina/množina |
|||
ŽIVLJENJSKI PROSTOR |
|
|
|
|
|
Razvija osebno odgovornost in interes za druge. Razvija strpnost do drugih in drugačnih ljudi in kultur. Razvija kreativnost (samostojno opisuje in izraža svoje mnenje). |
Opiše dve osebi različnih ras in kultur in ju primerja med seboj. |
IZRAZI: my room, our house, our country, there is/are |
|||
STRUKTURE: svojina (Tom's dog, it/there, določni/ nedoločni člen |
|||
OBLAČILA |
|
|
|
|
|
Razvija komunikativnost in zanimanje za tuje običaje. Razvija kreativnost in inovativnost (zanimanje za modo). Razvija poklicno odgovornost (igranje vlog). |
Opiše sliko manekenke, izrazi svoje mnenje o njej in trenutni modi. |
IZRAZI: clothes, fashion, a dress, a blouse, cheap/expensive, the price … |
|||
STRUKTURE: opisni sedanjik |
|||
NAKUPOVANJE V TRGOVINI Z ŽIVILI |
|
|
|
|
|
Razvija osebno in poklicno odgovornost. Razvija komunikativnost in samozavest. Razvija kreativnost. |
Izdela reklamni oglas za nek izdelek. |
2. LETNIK
INFORMATIVNI CILJI |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
posebnosti v izvedbi |
POSEDOVANJE |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija svojo komunikativnost in samozavest (brez težav izrazi svoje mnenje). Razvija kreativnost (igranje vlog in samostojno opisovanje). Razvija narodno pripadnost. |
Zna napisati preprost turistični prospekt o Sloveniji. |
IZRAZI: mountains, the sea, nature, animals |
|||
STRUKTURE: have/has got |
|||
PISMA IN VOŠČILNICE |
|
|
|
|
|
Razvija kreativnost (pisanje pisem in voščilnic). Razvija osebno odgovornost, pozornost in skrb za druge. |
Izdela čestitko ali voščilnico za posebno priložnost. Napiše pesmico za valentinovo. |
IZRAZI: I wish/want/worry, love, Christmas…. |
|||
STRUKTURE: Navadni sedanjik (trdilna oblika) |
|||
TELEFONIRANJE |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost. Razvija osebno in poklicno odgovornost in komunikativnost. Nauči se izraziti svoje želje ali nestrinjanje na vljuden način. Zave se, kako pomembno je biti strpen v odnosih z ljudmi. |
|
IZRAZI: a phone, dial a number, can you, may I … |
|||
STRUKTURE: modalna glagola CAN/MAY |
3. LETNIK
INFORMATIVNI CILJI |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ZAPOVED, PREPOVED, NASVET |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija kreativnost. Razvija osebno, poklicno in strokovno odgovornost. Razvija sposobnost komuniciranja. Zna reagirati v novi situaciji. |
Dobi slike z zanimivimi prizori in napiše svoj komentar v obliki šale. |
IZRAZI: You shouldn't/ mustn't Jump!, Line up! |
|||
STRUKTURE: modalna glagola must/should, velelnik |
|||
POTOVANJE |
|
|
|
|
|
Razvija komunikativnost in zanimanje za druge ter pripravljenost pomagati drugim. Razvija delovno odgovornost. Razvija ustvarjalnost. |
Napiše in razloži vozni red avtobusa oziroma vlaka, ki ga pripelje v šolo. |
IZRAZI: a train, a bus, a stop, a platform, tickets, at what time |
|||
STRUKTURE: navadni sedanjik (vprašalna oblika) |
|||
PROSTI ČAS |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost komuniciranja in kreativnost. Se zave vloge prostega časa v svojem življenju in vloge, ki jo imajo v našem življenju prijatelji. |
Sestavi vabilo na zabavo in napiše program. |
IZRAZI: spare time, pocket money, music, film, cinema, sport |
|||
STRUKTURE: let's, I suggest ….. |
|||
NAČRTI ZA PRIHODNOST |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnosti ustnega in pisnega sporočanja. Razvija ustvarjalno domišljijo. |
Sestavi spis. Opiše sliko. |
IZRAZI: science fiction, our future, pollution, machines |
|||
STRUCTURES: prihodnjik, namenilnik (will/going to future, …) |
|||
ČUSTVA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost ustnega sporočanja in kreativnost. Razvija osebno odgovornost in pozitiven odnos do drugih. Nauči se vljudno in strpno izražati svoje želje in potrebe. |
Sestavi seznam vprašanj, ki bi jih postavil znani osebi (po svoji izbiri). |
IZRAZI: I hate, I like, I dislike ….. |
|
|
|
STRUKTURE: pogojnik (would/would rather) |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Geografija Zgodovina |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Naravoslovje in poznavanje blaga |
|
|
Umetnost Športna vzgoja |
|