SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: USNJARSKI GALANTERIST (ds)

KATALOG ZNANJ

1. IME PREDMETA

UMETNOST IN ESTETIKA

2. ŠTEVILO UR

Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

Letnik

Oblike izobraževalnega dela

 

Teorija (ur)

Vaje (ur)

Skupaj (ur)

1.

90

 

90

2.

30

 

30

3.

30

 

30

skupaj

150

 

150


3. USMERJEVALNI CILJI PREDMETA

Pri predmetu vajenci pridobivajo:

  • osnovna teoretična znanja o umetnosti, estetiki, modi in oblačenju,

  • sposobnost boljšega opazovanja ljudi in okolice,

  • boljši in kritični občutek za vizualno podobo ljudi,

  • sposobnost rednega sledenja mode in modnih smernic,

  • sposobnost kritičnega presojanja estetsko oblikovanih izdelkov,

  • spretnosti pri risanju modnih skic,

  • sposobnost kreativnega razmišljanja,

  • sposobnost združevanja znanja tega predmeta s predmeti konstrukcija, modeliranje,

  • sposobnost združevanja znanja tega predmeta s praktičnim delom.


  • 4. OPERATIVNI CILJI

    1. letnik

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    ESTETIKA

  • spoznavanje in razumevanje pojma;

  • spoznavanje vloge estetike na različnih področjih;

  • sposobnost ločevanja estetike od podobnih pojmov;

  • sposobnost boljšega opazovanja okolice;

  • Večja kritičnost.

     

    NARAVNO LEPO, UMETNO LEPO

  • spoznavanje obeh pomenov;

  • spoznavanje razlik med njima;

  • sposobnost videnja naravne lepote in umetne lepote;

  • Večja kritičnost.

    Večja motivacija.

    Pregled različne slikovne literature, kjer je razlika med naravno in umetno lepoto vidna.

    UMETNOST

  • seznanitev z osnovnim pojmom;

  • sposobnost razumevanja nadaljne snovi;

  • sposobnost večjega opazovanja okrog sebe;

  • sposobnost cenjenja umetnosti;

  • sposobnost videnja in ločevanja kaj je umetnost in kaj ne;

  • Večja kritičnost.

    Večja motivacija.

    Pregled umetnin na videokaseti.

    MODA

         

  • kdo kreira modo,

  • modne smernice,

  • moda in estetika.

  • seznanitev z osnovnim pojmom;

  • sposobnost boljšega razumevanja nadaljnje snovi;

  • sposobnost boljšega in kritičnega opazovanja okrog sebe;

  • sposobnost uporabe tega znanja v praksi;

  • sposobnost ugotavljanja kaj je modno in kaj ne;

  • povečano spremljanje modnih smernic;

  • Večja kritičnost.

    Večja motivacija.

    Izdelava modne mape:

  • izbira in selekcija modnih fotografij,

  • izrezovanje modnih informacij iz modnih in drugih časopisov.

    Pregled novejših časopisov visoke svetovne mode.

    Pregled modnih revij na videokaseti.

  • ANTIMODA

  • sposobnost boljšega opazovanja, opredeljevanja in ločevanja kaj je moda in kaj antimoda;

  • Večja kritičnost.

     

    OBLAČENJE

         

  • oblačila,

  • modni dodatki,

  • nakit,

  • kozmetika,

  • pokrivanje rok,

  • pokrivanje nog,

  • pokrivanje glave.

  • seznanitev z osnovnim pojmom;

  • sposobnost ločevanja tega pojma od ostalih podobnih (oblačila, moda, estetika, ...);

  • sposobnost ugotavljanja, kaj vse spada k oblačenju;

  • sposobnost boljšega opazovanja okolice, ljudi;

  • Večja kritičnost.

    Večja motivacija.

    Večja odgovornost.

    Večja samozavest pri odločanju.

    Pregled različnih modnih revij (časopisi in videokaseta), pri čemer opazujemo vse oblike oblačenja.

    LIKOVNA UMETNOST, ESTETIKA, MODA IN OBLAČENJE (POVEZAVA)

  • sposobnost primerjave teh pojmov med sabo;

  • sposobnost uporabe tega znanja v praksi, pri izdelavi izdelka (oblačilo ali galanterijski izdelek);

  • sposobnost boljšega vizualnega presojanja;

  • Večja kritičnost.

    Vaja: izdelava spontanih modnih skic.

    TEMELJNE FUNKCIJE OBLAČIL

         

  • primarna funkcija,

  • sekundarne funkcije.

  • povečano sodelovanje v pogovoru o oblačilih;

  • sposobnost boljšega opazovanja ljudi in s tem njihovih oblačil;

  • sposobnost ločevanja funkcij oblačil med sabo;

  • povečano znanje o oblačilih in s tem boljša komunikacija med ljudmi iz stroke;

  • Večja samozavest.

    Večja kritičnost.

    Boljša komunikacija.

    Pregled slikovne literature, kjer so te funkcije vidne.

    Vaja: prikaz sekundarnih funkcij s pomočjo skic ali ustrezne literature.

    ZLATI REZ

  • seznanitev s pojmom;

  • sposobnost uporabe tega znanja v pri obravnavanju proporca telesa;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri risanju skic

  •    

    PERSPEKTIVA

  • seznanitev s pojmom

  • sposobnost uporabe tega znanja pri risanju osnovnih geometrijskih likov;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri risanju skic (denarnice, torbice, ...);

  • Povečana natančnost.

    Večja motivacija.

    Vaja: izris treh različni perspektiv:

  • ptičja,

  • žabja,

  • centralna.

    Vaja: risanje skic torbice, denarnice na vse tri načine, v treh različnih perspektivah.

  • NARAVNI IN MODNI PROPORC ŽENSKEGA TELESA

  • seznanitev z obema pojmoma;

  • sposobnost razlikovanja obeh med sabo;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri risanju modnih skic;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri praktičnem pouku;

  • Večja natančnost.

    Vaja: izris obeh proporcev (konfekcionarji).

    Vaja: risanje aktovk (galanteristi).

    RAZLIKA MED ŽENSKIM, MOŠKIM IN OTROŠKIM PROPORCEM

  • spoznavanje vseh treh proporcev;

  • sposobnost razlikovanja le-teh med sabo;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri risanju modnih skic;

  • sposobnost boljšega opazovanja teh treh osnovnih različnih konstrukcij med sabo;

  • Kritičnost.

    Vaja (konfekcionarji): izris vseh treh proporcev.

    Vaja (galanteristi): risanje šolske torbe v rahli perspektivi.

    MODNA FIGURA V KONTRAPOSTU

  • spoznavanje pojma;

  • sposobnost risanja modne skice v kontrapostu;

  • sposobnost ločevanja figure v kontrapostu in brez njega;

  •  

    Vaja (konfekcionarji): risanje ženske figure v kontrapostu.

    Vaja (galanteristi): risanje poljubnega galanterijskega izdelka.

    RAZLIKA V RISANJU ŽENSKE, MOŠKE IN OTROŠKE FIGURE V KONTRAPOSTU

  • spoznavanje kontrapostov ženske, moške in otroške figure;

  • sposobnost ločevanja vseh treh kontrapostov

  • sposobnost risanja vseh treh kontrapostov

  • Kritičnost.

     

    LEPOTNI IDEAL ČLOVEŠKEGA TELESA DANES

  • spoznavanje z lepoto danes in ugotavljanje, da se lepotni ideali skozi zgodovino spreminjajo;

  • sposobnost boljšega opazovanja in ugotavljanja v praksi, ali je temu res tako;

  • Povečana motivacija.

     

    LEPOTNI IDEAL ČLOVEŠKEGA TELESA SKOZI ZGODOVINO

  • spoznavanje lepotnega ideala človeškega telesa skozi zgodovino;

  • sposobnost razlikovanja lepotnih idealov določenega časa med sabo;

  • Povečana kritičnost.

    Boljša komunikacija.

    Večja motivacija.

    Pregled knjig z zgodovinskimi oblačili.

    Vaja (konfekcionarji): risanje skice zgodovinskega oblačila po izbiri.

    UMETNOST IN MODA SKOZI ČAS

         

  • Egipt,

  • Kreta,

  • Grčija,

  • Rim,

  • Bizanc,

  • Romanika,

  • Gotika,

  • Renesansa,

  • barok in rokoko,

  • moda 19. stol.,

  • moda 20. stol.

  • vzporedno spoznavanje umetnosti in mode skozi zgodovino;

  • sposobnost prepoznavanja določenega umetnostnega in modnega sloga skozi zgodovino;

  • sposobnost učinkovitejšega spremljanja modnih smernic;

  • sposobnost samostojnega ugotavljanja iz katerega obdobja je izhodiščna ideja določenega kreatorja, kajti moda se ponavlja.

  • Večja samozavest.

    Večja kritičnost.

    Večja odgovornost.

    Pregled slikovne literature:

  • knjige,

  • videokasete.

    Izdelava referata,ki zajema umetnostni ali modni slog določenega obdobja.

    Vaja (konfekcionarji):

  • risanje kril,

  • risanje hlač.

    Vaja (galanteristi):

  • risanje drobne galanterije.


  • 2. letnik

     

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    LIKOVNI ELEMENTI

  • spoznavanje osnovnih likovnih elementov, ki so osnova risanja in slikanja;

  • sposobnost ustrezne izbire oblike, linije, barve, ...;

  • sposobnost kvalitetne izdelave modne skice;

  • Večja kvaliteta izdelave skic.

    Večja kritičnost.

     

     

    LIKOVNA KOMPOZICIJA

  • spoznavanje pojma;

  • sposobnost uporabe teoretičnega znanja o likovni kompoziciji pri izdelavi modne skice;

  • sposobnost uporabe teoretičnega znanja o likovni kompoziciji v praksi ( pri izbiri določenega kroja, določenega materiala);

  • večja spretnost pri kombiniranju barv in oblik, modelov za določen izdelek;

  • Večja kritičnost.

    Boljša komunikacija.

    Pregled slikovne literature.

    Vaja:

    Iskanje petih različnih kompozicij kjerkoli in poimenovanje teh kompozicij.

     

    BARVE

         

     

  • barvni krog

  • barvno telo

  • barvna harmonija

  • barvni kontrasti

  • spoznavanje osnovnih barv;

  • sposobnost uporabe teh barv na izdelku, modni skici;

  • sposobnost ustrezne izbire barve za določen izdelek;

  •    

     

    OSNOVNE RISARSKE POTREBŠČINE

  • spoznavanje osnovnih risarskih potrebščin, ki so potrebne za risanje modnih skic;

  • sposobnost ločevanja risarskih potrebščin med sabo;

  • sposobnost izbire določene oziroma ustrezne risarske potrebščine;,

  • Večja motivacija.

    Vaje:

    Risanje modela (torbica, oblačilo) s svinčnikom.

     

    BARVNE TEHNIKE

  • spoznavanje določenih barvnih tehnik, ki so potrebne, da nastane ustrezna modna skica;

  • sposobnost izbire ustrezne tehnike;

  • sposobnost uporabe ustrezne tehnike;

  • Večja motivacija.

    Večja samozavest pri risanju.

    Vaje:

    Risanje črno-belega modela (torbica oblačilo).

    Risanje barvnega modela (torbica, oblačilo).

     

    RISANJE ČLOVEŠKEGA TELESA

     

     

     

     

  • celoten proporc,

  • glava,

  • roke,

  • noge.

  • sposobnost boljšega opazovanja človeškega telesa;

  • povečana spretnost pri več zaporednih risbah;

  • sposobnost lepše izdelave modnih skic, kajti telo je temelj, na katerega “dajemo” oblačilo;

  • Doslednost pri izrisavanju detajlov telesa.

    Večja natančnost.

    Večja kritičnost.

    Vaje (konfekcionarji):

    Risanje celotnega proporca v kontrapostu in brez.

    Risanje glave.

    Risanje nog.

    Risanje rok.

    Vaje (galanteristi):

    Risanje različnih vrst damskih torbic.

     

    MODNA RISBA

     

     

     

     

  • skiciranje oblačila,

  • risanje s pomočjo fotografije,

  • pretiravanje in abstrahiranje pri modnem skiciranju,

  • tehnična skica.

  • spoznavanje samega pojma;

  • sposobnost izdelave določene modne risbe;

  • sposobnost povezovanja znanja z drugimi predmeti (Konstrukcija oblačil, Modeliranje in s Praktičnim poukom);

  • sposobnost boljšega opazovanja usnjenih izdelkov;

  • sposobnost izrisa določene ideje, ki nastane v mislih izdelovalca;

  • sposobnost komunikacije z ljudmi, ki bi želeli določen izdelek;

  • Natančnost pri risanju.

    Spretnost.

    Kritičnost.

    Večja samozavest.

    1.vaja:

    Risanje poljubne modne skice

    2.vaja:

    Risanje modne skice “brez ovir”- abstraktne.

    3.vaja:

    Risanje modne skice po fotografiji.

    4.vaja:

    Risanje tehnične modne skice.

     

    LINIJE OBLAČIL IN LINIJE TORBIC

  • sposobnost poznavanja vseh linij oblačil in torbic, ki so se pojavljala nekoč in danes;

  • sposobnost ugotavljanja, da se linije na določen period ponavljajo;

  • sposobnost razlikovanja teh linij med sabo;

  • sposobnost uporabe ustreznih linij v praksi;

  • sposobnost povezave tega predmeta z drugimi predmeti;

  • Kritičnost.

    Boljše opazovanje.

    Vaja:

    Risanje petih modnih skic in pri tem uporaba petih najljubših linij.

     

    MODA IN ESTETIKA OBLAČENJA

  • sposobnost razumevanja obeh pojmov;

  • sposobnost povezovanja in ločevanja obeh pojmov;

  • sposobnost večjega opazovanja ljudi in s tem uporaba teorije v praksi;

  • sposobnost boljšega spremljanja modnih smernic;

  • sposobnost svetovanja in komuniciranja z ljudmi, ki rabijo ustrezen nasvet;

  • Večja kritičnost

    Večje posvečanje modi.

    Vaja:

    Izbira določenega modnega modela v modni reviji in predrugačenje le tega v določenih detajlih ( skiciranje).

     

    LIKOVNA TEORIJA IN ESTETIKA OBLAČENJA

  • sposobnost združevanja znanja o likovni teoriji z estetiko oblačenja;

  • spoznavanje povezave likovnih elementov z estetiko oblačenja;

  • spoznavanje načinov, kako se likovni elementi pojavljajo na oblačilih in galanterijskih izdelkih;

  • sposobnost lastne razporeditve likovnih elementov na oblačila oziroma galanterijske izdelke;

  • Večja kritičnost.

    Večja spretnost.

    Vaja:

    Risanje modelov ( torbic, oblačil) na katerih so prisotni določeni likovni elementi.

     

    BARVE IN ESTETIKA OBLAČENJA

  • sposobnost združevanja znanja o barvah z estetiko oblačenja;

  • ugotovitev, kako so barve in estetika oblačenja povezani;

  • ugotovitev, kako pomembna je pravilna relacija med barvami in estetiko oblačenja;

  • sposobnost določanje pravilne relacije med barvami in oblačili oziroma galanterijskimi izdelki;

  • spoznavanje barv in ugotavljanje, katere barve nam pristajajo;

  • sposobnost določevanja barv za določene tipe ljudi;

  • Večja samozavest.

    Večja spretnost pri izbiranju.

    Boljši občutek za barve.

    Boljša komunikativnost.

    Vaja:

    Izbor določene priljubljene fotografije.

    Določitev barv, ki so na fotografiji.

    Izdelava kolekcije oblačil oziroma Torbic, z uporabo barv, ki so na fotografiji.

     

    RISANJE OBLAČIL (konfekcionarji)

     

     

     

     

    Izbor osnovnih tipov sodobnih oblačil:

  • krila,

  • hlače,

  • srajce in bluze,

  • obleke in kostimi,

  • suknjiči,

  • plašči.

  • povečana spretnost pri risanju oblačil;

  • sposobnost boljšega opazovanja različnih delov oblačil;

  • sposobnost uporabe skic pri praktičnem pouku (pri izdelavi oblačil);

  • Večja natančnost pri risanju.

    Večja spretnost.

    Večja samozavest.

    Vaje:

    Risanje izbranih sodobnih tipov oblačil v šoli in doma.

     

    RISANJE GALANTERIJSKIH IZDELKOV (galanteristi)

     

     

     

     

  • aktovke- šolske torbe,

  • moške torbice,

  • listnice,

  • denarnice,

  • etuii,

  • damske torbice različnih krojnih osnov.

  • povečana spretnost pri risanju galanterijskih izdelkov;

  • sposobnost večjega opazovanja galanterijskih izdelkov;

  • sposobnost uporabe skic pri praktičnem pouku.

  • Večja natančnost.

    Večja spretnost.

    Večja samozavest.

    Vaje:

    Risanje omenjenih galanterijskih izdelkov v šoli in doma.

     


    3. letnik

     

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    RISANJE OSNOVNIH OBLIK OBLAČILNIH DETAJLOV

     

     

     

  • vratni izrezi,

  • ovratniki,

  • rokavi,

  • zapestniki,

  • načini zapenjanja,

  • žepi,

  • gube,

  • naborki.

  • spoznavanje več vrst določenih detajlov na oblačilu oziroma galanterijskem izdelku;

  • sposobnost uporabe tega znanja pri drugih sorodnih predmetih (Konstrukcija, Modeliranje, Praktični pouk, ...);

  • sposobnost natančnega izrisanja določenih detajlov in s tem osvojitev potrebnega znanja;

  • sposobnost pravilne izdelave določenega detajla, kajti skica je osnova za nadaljevanje in izvedbo izdelka;

  • Večja natančnost.

    Večja spretnost.

    Večja motivacija.

    Vaje:

  • risanje različnih vrst ovratnikov (5 kom),

  • risanje različni vratnih izrezov,

  • risanje različnih rokavov,

  • risanje različnih zapestnikov,

  • risanje različnih žepov,

  • risanje različnih gub in naborkov.

  • MODA, OSEBNOST, SLOG

     

     

     

  • modne smernice,

  • optične korelacije različnih tipov postave,

  • katere barve nam najbolj pristajajo,

  • pravilno ličenje in izbira pričeske,

  • ustrezni modni dodatki.

  • sposobnost določanja oblačila za določen tip človeka;

  • sposobnost osvojitve barvne lestvice in barvnih odtenkov, ki so eden najpomembnejših faktorjev pri zunanjem izgledu človeka;

  • Povečana samozavest

    Povečana spretnost

    Boljša komunikacija.

    Skupinska vaja (galanterist + konfekcionar):

    Izbor določene fotografije z osebo, kateri je potrebno določiti ustrezne linije oblačil, ustrezno barvo oblačila, barvo ličila, ustrezno frizuro in ustrezne modne dodatke

    Izdelava modne mape:

  • modne informacije

  • modne fotografije

  • modne skice

  • OBLIKOVANJE OBLAČIL oziroma TORBIC

     

     

     

  • ideja, izhodišče,

  • kolekcija,

  • modeliranje,

  • izdelava.

  • sposobnost poznavanja procesa od ideje do izdelave;

  • sposobnost kreativnega razmišljanja;

  • sposobnost skiciranja kolekcije;

  • sposobnost soočiti se s celotnim procesom dela in ga osvojiti;

  • Večja motivacija.

    Večja samozavest.

    Vaja:

    Izdelati poljubno kolekcijo tako da bo možna izpeljava ideje do izdelka.

    IDEJA. IZHODIŠČE, VZDUŠJE

  • sposobnost obvladovanja različnih načinov, kako priti do ideje, do ustreznega oblačila oziroma galanterijskega izdelka, do kolekcije;

  • sposobnost večje izurjenosti in večje kreativnosti;

  • sposobnost združevanja in obvladovanja vse snovi , ki smo jo obravnavali;

  • sposobnost povezovanja znanja tega predmeta z ostalimi sorodnimi;

  • Večja kreativnost.

    Večja fleksibilnost.

    Vaja:

    Iskanje določenega vzdušja, fotografije, slike, podobe iz narave, vtis določenega doživetja.

    Ime ideje, vzdušja.

    Izbiranje vseh prisotnih barv.

     

  • sposobnost obvladovanja pri sami ideji, ki jo omejuje možnost izvedbe;

  •  

    Izdelava kolekcije oblačil oziroma Torbic, ki izhajajo iz določenih izhodiščnih oblik oziroma barv.

    KOLEKCIJA

  • seznanitev z postopkom ustvarjanja kolekcije;

  • sposobnost kreativnega razmišljanja;

  • sposobnost risanja idej, ki se dajo realizirati;

  • sposobnost izdelave kolekcije tako, da bo ustrezno čitljiva;

  • Večja kreativnost.

    Večja spretnost.

    1.vaja (konfekcionarji):

    Risanje poljubne kolekcije oblačil.

    1.vaja (galanteristi):

    Risanje poljubno kolekcijo torbic.

    2.vaja (konfekcionarji):

    Risanje kolekcije usnjenih jaken.

    2.vaja (galanteristi):

    Risanje kolekcije damskih torbic, ki so iz enakega materiala,enake barve, enaki ročaji, različne oblike.

    3.vaja (konfekcionarji):

    Risanje kolekcije usnjenih hlač.

    4.vaja (galanteristi):

    Risanje kolekcije damskih torbic, pri kateri kombiniramo med sabo dva materiala, krojna osnova sa ne spremeni.

    4.vaja (konfekcionarji):

    Risanje kolekcije kril in oblek.

    5.vaja(galanteristi):

    Risanje kolekcije damskih torbic, za katero si izberemo eden od osnovnih geometrijskih likov, ki ga poljubno širimo, ožimo, večamo in manjšamo.

     

       

    5.vaja (konfekcionarji):

    Risanje kolekcije pri kateri kombiniramo zgornje in spodnje dele in uporabljamo dve barvi.

    5.vaja (galanteristi):

    Risanje kolekcije damskih torbic, ki se razlikujejo v oblikah in barvnih odtenkih, material in zapiranje torbice se pa ne spreminja.

    TEHNIČNA MODNA SKICA

  • spoznavanje pomena tehnične modne skice;

  • sposobnost izdelave ustrezne tehnične modne skice;

  • sposobnost izdelave izdelka s pomočjo tehnične modne skice;

  • sposobnost združevanja tega znanja z ostalimi sorodnimi predmeti, ki omogočajo, da se izdelek spelje do konca;

  • Natančnost.

    Večja spretnost.

    Večja komunikativnost na relaciji oblikovalec - izdelovalec.

    1.vaja (konfekcionarji):

  • “poroditev” ideje,

  • izdelava modne skice oblačila,

  • izdelava kolekcije oblačil,

  • izdelava tehnične skice za najljubši model.

    1.vaja (galanteristi):

  • izdelava modne skice galanterijskega izdelka,

  • izdelava kolekcije galanterijskih izdelkov,

  • izdelava tehnične skice za najljubši model.


  • 5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA

    V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:

  • pisno (vaje),

  • ustno.

    6. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Znanja

    Povezava s predmetom

     

    Predmet

    Znanja

    Risanje galanterijskih izdelkov:

  • damske torbice,

  • izdelkov drobne galanterije,

  • moške torbice,

  • aktovke in mape,

  • športne torbe,

  • nahrbtniki.

    Risanje kolekcij.

  • Umetnost in estetika

    Risanje skic in spremljanje mode.

    Risanje kolekcij kot celote.

    Damske torbice:

  • rezane izvedbe,

  • robljene izvedbe,

  • obračane izvedbe.

    Izdelki drobne galanterije:

  • moške torbice,

  • aktovke in mape,

  • športne torbe,

  • nahrbtniki.

  • Modelirstvo

    Modeliranje krojev po pripravljenih skicah.

    Materiali, kateri se uporabljajo v galanterijski stroki:

  • orodje za galanterijsko stroko,

  • brušenje nožev,

  • tehnologija prirezovanja,

  • obdelovanje rezane galanterije,

  • nanašanje in uporaba lepil,

  • obdelovanje robljene galanterije,

  • črtanje izdelkov,

  • likanje,

  • tiskanje,

  • sestavljanje izdelkov,

  • vatiranje izdelkov,

  • obračanje izdelkov,

  • pritrjevanje okovja,

  • oblačenje gumbov in okovij,

  • gubanje izdelkov,

  • ročno šivanje,

  • pletenje,

  • obdelovanje na zadrgo krojnih izdelkov,

  • strojno šivanje,

  • strojno tanjšanje in cepljenje,

  • poznavanje druge strojne tehnologije,

  • proizvodnji proces,

  • tehnično - tehnološka dokumentacija.

  • Galanterijska tehnologija

    Znanja iz galanterijske tehnologije pravilno uporabiti pri različnih načinih izdelave galanterijskih izdelkov.

    Damske torbice:

  • rezane izvedbe,

  • robljene izvedbe,

  • obračane izvedbe.

    Izdelke drobne galanterije:

  • listnice,

  • denarnice,

  • etujiji,

  • pasovi.

    Moške torbice:

  • aktovke in mape,

  • športne torbe,

  • nahrbtniki.

  • Praktični pouk

    Prikaz vseh znanj za izdelavo izdelkov po posameznih skupinah.