Izobraževalni program: POMOČNIK GOSPODINJE - OSKRBNICE
PRAKTIČNI POUK - kuhanje in strežba
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   140  | 
  
   140  | 
 |
| 
   2.  | 
        
   140  | 
  
   140  | 
 |
| 
   3.  | 
        
   102  | 
  
   102  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   382  | 
  
   382  | 
 
Dijaki:
1. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      |||
|  
           UČNA KUHINJA IN DELOVNI PROSTORI  | 
         
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
        ||||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Se zaveda pomembnosti razporeditve kuhinjskih prostorov, pripomočkov in opreme. Upoštevajo priporočila za varčevanje.  | 
         
           Ogled obrata za pripravo hrane.  | 
      |||
|  
           HIGIJENA V KUHINJI  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Zaveda se pomena pravilnega vzdrževanja higiene v kuhinji in strogega ločevanja čistih in nečistih del. Razvija natančnost in občutek za varčnost. Razvija ekološke zavesti.  | 
        ||||
|  
           SPOZNAVANJE STREŽNEGA INVENTARJA  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvija čut za omizno kulturo in lepo vedenje. Razvija komunikativnost, inovativnost. Razvija čut za higijeno.  | 
         
           Ogled restavracije.  | 
      |||
|  
           MEHANSKA OBDELAVA ŽIVIL  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvija si odnos do ravnanja z živili. Razvija varčnost, vztrajnost, natančnost, občutek za estetiko. Razvija ročne spretnosti.  | 
        ||||
|  
           REDNI DNEVNI OBROKI  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           Razvija čut za natančnost. ·razvija čut za estetski videz. Razvija ročne spretnosti. Ravna odgovorno z živili.  | 
         
           Ogled samopostrežnega zajtrka  | 
      |||
|  
           TOPLOTNA OBDELAVA ŽIVIL  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razviti mora delovno odgovornost za varno delo Pridobiti si mora skrben odnos do ravnanja s toplotnimi napravami Razvija čut za estetiko, oblikovaje, natančnost, vztrajnost, kreativnost  | 
         
           Vaje: priprava enostavnih jedi.  | 
      |||
|  
           PRIPRAVA MALICE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           Razvija ročne spretnosti. Se privaja na delo v skupini. Razvija odgovoren odnos do dela. Razvija čut za lepo. Razvija lastno inovativnost.  | 
         
           Vaje : pripravljanje in serviranje hladnih in toplih začetnih jedi.  | 
      |||
|  
           ZAČETNE JEDI  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Pri delu je natančen, kreativen. Razvija čut za estetiko in oblikovanje.  | 
        ||||
|  
           JUHE, JUŠNE ZAKUHE, JUŠNI VLOŽKI  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Si razvija sposobnost za skupinsko delo in medsebojno komuniciranje.  | 
         
           Vaje: pripravljanje enostavnih juh, jušnih zakuh, vložkov in enolončnic.  | 
      |||
|  
           MESNE JEDI  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvija čut odgovornosti do dela in strokovnega pristopa k delu. Občutek za natančnost, vstrajnost.  | 
         
           Vaje: priprava enostavnih mesnih jedi.  | 
      |||
2. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      |||
|  
           SPOŠNO O RIBAH  | 
         
           Dijak(i):  | 
         
           Dijak(i):  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvija natančnost, varčnost, ustvarjalnost, občutek za estetiko  | 
         
           Vaje: priprava rib na različne toplotne načine (kuhanje, pečenje, dušenje, cvrenje)  | 
      |||
|  
           PRILOGE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvija ustvarjalnost, natančnost, vztrajnost, občutek za estetiko Razvija ročne spretnosti pri pripravi prilog  | 
         
           Vaje: pripravljanje in serviranje prilog  | 
      |||
|  
           ZELENJAVNE JEDI SOLATE  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Zaveda se pomembnosti upoštevanja higienskih predpisov Pri delu je ustvarjalen, natančen Razvija ustrezen odnos do živil bogatih z vitamini in mineralnimi snovmi  | 
         
           Vaje: načini priprave zelenjavnih jedi, delitev solat, solatni prelivi.  | 
      |||
|  
           SLADICE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Osvoji ustrezen odnos do dela z živili, orodjem, stroji. Razvija občutek za estetiko, natančnost.  | 
         
           Vaje: priprava enostavnejših sladic in dekoracija.  | 
      |||
|  
           PEKA KRUHA  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Delo v skupini. Ravna odgovorno z živili. Razvija čut za estetski videz.  | 
         
           Vaje: ogled pekarne.  | 
      |||
|  
           PEKA DROBNEGA PECIVA  | 
         
           
  | 
         
           Je odgovoren za svoje delo.  | 
        ||||
|  
           KONZERVIRANJE IN PREDELAVA SADJA  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Delo v skupini. Ravna odgovorno z živili Razvija čut za estetski videz.  | 
        ||||
|  
           KONZERVIRANJE IN PREDELAVA VRTNIN  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvija skrbnost. Razvija čut za natančnost. Ravna odgovorno z živili. Pridobi ekološko zavest. Ravna odgovorno z živili.  | 
        ||||
3. letnik
| 
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
           FORMATIVNI CILJI  | 
   
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   NAČINI STREŽBE - PRIPRAVA POGRINJKOV  | 
  
   Dijaki:  | 
  
   Dijaki:  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija odgovornost do dela, smisel za estetiko, odgovornost do inventarja.  | 
  
   
  | 
 
| 
   DIŠAVNICE IN ZAČIMBE  | 
  
   | 
        
   
  | 
 |
| 
   KVARJENJE ŽIVIL  | 
  
   | 
  
   Pridobiva občutek odgovornosti za zdravje ljudi pri pripravi s hrano.  | 
  
   
  | 
 
| 
   RAVNANJE S KUHANO HRANO  | 
  
   | 
  
   Razvija odnos do ravnanja z živili in kuhano hrano.  | 
  
   
  | 
 
| 
   PRIPRAVA KOSILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   
  | 
  
   Razvije odgovornost do dela.  | 
  
   
  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz predmeta gospodinjstvo.
Konkretno:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Gospodinjstvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodinjstvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodinjstvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodinjstvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gospodinjstvo  | 
  
   |