Izobraževalni program: POMOČNIK GOSPODINJE - OSKRBNICE
TEKSTILIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   2.  | 
        
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   3.  | 
        
   34  | 
  
   34  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   174  | 
  
   174  | 
 
Dijaki:
1. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
      |
|  
           Vlakna in oblačila v zgodovini človeka  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo ustvarjalnost. Razmišljajo, ugotovijo in se identificirajo s predniki (pračlovek).  | 
        |
|  
           Lastnosti in uporaba naravnih vlaken  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvijajo poklicno identifikacijo in natančnost. Razmišljajo o vlaknih. Zavejo se povezanosti človeka z naravo. Razmišljajo o izrabljanju naravnih virov in dobrin.  | 
         
           Vaje: opazujejo mikroskopski videz vlaken in jih narišejo. Vaje: opazujejo gorilni poizkus in ga opišejo.  | 
      
|  
           Lastnosti in uporaba kemičnih vlaken:  | 
        |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo poklicno identifikacijo in natančnost. Razvijajo občutek za opazovanje narave in vzdrževanje okolja. Razvijajo občutek za ekologijo.  | 
         
           Vaje: opazujejo mikroskopski videz vlaken in jih narišejo. Vaje: opazujejo gorilni poizkus in ga opišejo.  | 
      
|  
           Osnovne preje in sukanci  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo strokovnost in natančnost. Razvijajo odnos do narave.  | 
        
2. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
        ||
|  
           Osnovne vezave tkanin  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo natančnost in zanesljivost.  | 
        |
|  
           Tkanine in pletenine  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo strokovnost in natančnost. Razvijajo odnos do naravnih materialov. Ohranjajo odnos do dediščine.  | 
         
           Vaja: narišejo osnovne vezave.  | 
      
|  
           Plemenitenje, barvanje in tiskanje  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo strokovnost in ekološko zavest.  | 
        |
|  
           Osnovne lastnosti usnja in krzna  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo strokovnost in ekološko zavest. Razvijajo odnos do živali.  | 
        |
|  
           Ročno in strojno pranje  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo varčnost in ekološko zavest.  | 
         
           Vaja: ogled pralnice.  | 
      
|  
           Sušenje perila  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo varčnost in ekološko zavest.  | 
         
           Vaja: ogled sušilnice.  | 
      
|  
           Likanje  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo osebno odgovornost in varčnost.  | 
         
           Vaja: ogled likalnice.  | 
      
|  
           Kemično čiščenje  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo osebno odgovornost. Razvijajo ekološko zavest.  | 
         
           Vaja: ogled kemične čistilnice.  | 
      
3. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
        ||
|  
           Čiščenje madežev  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo natančnost in varčnost in iznajdljivost. Razvijajo občutek za naravna čistila. Razvijajo strokovnost.  | 
        |
|  
           Oznake za vzdrževanje  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo varčnost, osebno odgovornost in ekološko zavest.  | 
         
           Vaja: izdelajo surovinsko sestavo in definirajo oznake za vzdrževanje svojega oblačila.  | 
      
|  
           Zgodovina mode  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo občutek za estetiko.  | 
         
           Vaja: ogledajo si slikovno gradivo.  | 
      
|  
           Optične korekcije  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo občutek za estetiko.  | 
        |
|  
           Barve  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo občutek za estetiko.  | 
         
           Vaja: nalepijo primarne in sekundarne barve.  | 
      
|  
           Barvne kombinacije  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo občutek za estetiko.  | 
         
           Vaja: nalepijo različne tekstilne izdelke, ki se barvno skladajo.  | 
      
|  
           Tipi sodobnih oblačil  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo občutek za estetiko.  | 
         
           Nalepijo različne tipe oblačil.  | 
      
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Naravoslovje  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Poznavanje tekstilij - praksa  | 
  
   |