Izobraževalni program: POMOČNIK MESARJA
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   420  | 
  
   420  | 
 |
| 
   2.  | 
        
   525  | 
  
   525  | 
 |
| 
   3.  | 
        
   357  | 
  
   357  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   1302  | 
  
   1302  | 
 
Dijak:
1. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      |||
|  
           OBRATI ZA PROIZVODNJO MESA IN MESNIH IZDELKOV  | 
         
           Dijaki:  | 
         
           Dijaki:  | 
        ||||
|  
           
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           
  | 
         
           Ogledi.  | 
      |||
|  
           OBRAT ZA IZDELAVO MESA - RAZSEKOVALNICA  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
        ||||
|  
           ČIŠČENJE IN RAZKUŽEVANJE PROIZVODNIH OBRATOV  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Demonstracije.  | 
      |||
|  
           PAKIRANJE SVEŽEGA MESA  | 
        ||||||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Vaja: praktično pakiranje svežega mesa.  | 
      |||
|  
           MESO TER UŽITNI IN NEUŽITNI DELI KLAVNIH ŽIVALI  | 
        ||||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           
  | 
         
           Ogledi.  | 
      |||
|  
           OBDELAVA SVINJSKEGA MASTNEGA TKIVA  | 
        ||||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           
  | 
         
           Vaje.  | 
      |||
|  
           ZAKOL KLAVNIH ŽIVALI, OBRAT, KLAVNICA  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Ogled ustreznih obratov.  | 
      |||
|  
           ZAKOL GOVED IN TELET  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Demonstracija zakola.  | 
      |||
|  
           ZAKOL PRAŠIČEV  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           OBDELAVA GOVEJIH TER SVINJSKIH ČREV IN ŽELODCEV  | 
        ||||||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
2. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   RAZSEK TRUPA KLAVNIH ŽIVALI, POLOVIC ALI ČETRTI NA GLAVNE KOSE ZA PREDELAVO  | 
  
   Dijaki:  | 
  
   Dijaki:  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Ogled dela v razsekovalnici.  | 
 
| 
   IZKOŠČEVANJE OSNOVNIH KOSOV MESA ZA PREDELAVO  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
        |
| 
   PROSTORI, OPREMA, STROJI IN ORODJA ZA PREDELAVO MESA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Ogled obrata in strojev.  | 
 
| 
   PRIPRAVA MESA ZA PROIZVODNJO MESNIH IZDELKOV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija razseka. Uporaba pravilnika.  | 
 
| 
   OSNOVNE SUROVINE ZA PROIZVODNJO MESNIH IZDELKOV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Ogled posameznih osnovnih surovin.  | 
 
| 
   OVOJI ZA POLNJENJE KLOBAS, ZAČIMBE IN ADITIVI  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija izdelave klobas.  | 
 
| 
   PRIPRAVA SUROVIN ZA STROJNO OBDELAVO  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija delovnih postopkov.  | 
 
3. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   POLNJENJE, OBLIKOVANJE IN OBEŠANJE KLOBASNIH IZDELKOV  | 
  
   Dijaki:  | 
  
   Dijaki:  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija izdelave klobas.  | 
 
| 
   TOPLOTNA OBDELAVA KLOBASNIH IN SUHOMESNIH IZDELKOV  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
        |
| 
   HLAJENJE, SKLADIŠČENJE IN DEKLARIRANJE MESNIH IZDELKOV  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
        |
| 
   EMBALAŽA IN PAKIRANJE MESNIH IZDELKOV  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
        |
| 
   RAZSOLJEVAJE MESA  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija delovnih postopkov.  | 
 
| 
   ČIŠČENJE IN DEZINFEKCIJA V OBRATIH PREDELAVE  | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   | 
  
   Demonstracija delovnih postopkov.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja predmeta PRAKTIČNI POUK se vsestransko povezuje s predmetoma tehnologija in ekonomika.
|  
             Znanja  | 
           
             Povezava s predmetom  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Predmet  | 
           
             Znanja  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Tehnologija  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Ekonomika  | 
           
             
  | 
        
|  
             
  | 
           
             Ekonomika  | 
           
             
  |