Izobraževalni program: POMOČNIK STEKLARJA
TEHNOLOGIJA V STEKLARSTVU
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   50  | 
  
   20  | 
  
   70  | 
 
| 
   2.  | 
  
   55  | 
  
   15  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
  
   34  | 
        
   34  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   139  | 
  
   35  | 
  
   174  | 
 
Dijaki:
|  
           INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Dijaki  | 
         
           Dijaki  | 
        ||
|  
           Snovi in njene spremembe  | 
         
           
  | 
         
           Pridobivajo spoznanja o povezanosti življenja in narave.  | 
         
           Vaja: ločevanje snovi.  | 
      
|  
           Zgradba atomov in periodni sistem  | 
         
           
 
 
  | 
        ||
|  
           Agregatna stanja  | 
         
           
  | 
        ||
|  
           Raztopine , lastnosti raztopin  | 
         
           
  | 
         
           Vaja: raztapljanje snovi v različnih topilih. Vaja: prevodnost snovi.  | 
      |
|  
           Kemijska reakcija  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Vaja: primeri kemijskih reakcij; energija pri kemijskih reakcijah.  | 
      |
|  
           Kisline, baze, soli  | 
         
           
  | 
         
           Vaja: identifikacija kislin in baz s pomočjo indikatorjev. Vaja: Nevtralizacija kislin in baz.  | 
      |
|  
           Redoks reakcije  | 
         
           
  | 
         
           Vaja: galvanski člen, primer elektrolize. Vaja: raztapljanje kovin v kislinah.  | 
      |
|  
           Kovine  | 
         
           
  | 
        ||
|  
           Korozija kovin, protikorozijska zaščita  | 
         
           
  | 
        ||
|  
           Goriva  | 
         
           
  | 
         
           Razvijajo ekološko zavest in odgovornost za smotrno uporabo energijskih virov.  | 
        |
|  
           Abrazivne snovi  | 
         
           
  | 
         
           Demonstracija korunda, karborunda, diamantnih brusnih plošč.  | 
      |
|  
           Ogljikovodiki  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvijajo ekološko zavest.  | 
        |
|  
           Topila in razredčila  | 
         
           
  | 
         
           Vaja: spoznavanje lastnosti topil  | 
      |
|  
           Polimeri  | 
         
           
 
  | 
         
           Zavedajo se škodljivosti in ekološke obremenjenosti narave s polimernimi materiali.  | 
         
           Demonstracija značilnih polimerov.  | 
      
|  
           OSNOVNE IN POMOŽNE SUROVINE  | 
        |||
|  
           
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Spoznajo delovno okolje. Razvijajo zavest o osebni odgovornosti za kvaliteto del. Razumejo zahteve po kvalitetnem delu.  | 
         
           Vzorci surovin, barv in barvnih stekel.  | 
      
|  
           STEKLENA TALINA IN STEKLO  | 
        |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvijajo odnos do odpadkov Znajo ceniti odpadno steklo kot surovino.  | 
         
           Ogled peči, loncev v različnih steklarnah. Prospekti peči.  | 
      
|  
           FIZIKALNE LASTNOSTI STEKLA  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Tabela gostot različnih stekel. Primerjalna tabela razteznostnih koeficientov znanih materialov.  | 
      |
|  
           NAPAKE STEKLA  | 
        |||
|  
           vrsta napak  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvijajo soodgovornost za kvaliteto izdelka.  | 
         
           Demonstracije vzorcev izdelkov z napakami.  | 
      
|  
           OHLAJEVANJE STEKLA  | 
        |||
|  
           
  | 
         
           
 
  | 
         
           Prilagajajo se skupinskemu delu.  | 
         
           Ogled video filma.  | 
      
|  
           OBLIKOVANJE STEKLA  | 
        |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Pridobljeno znanje jim dviga samozavest. Omogoča jim poklicno napredovanje.  | 
        |
|  
           STROJI V PROIZVODNJI STEKLA  | 
        |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Postajajo inovativni in iniciativni. Razvijajo odnos do drugih poklicev v steklarstvu.  | 
        |
|  
           OPLEMENITENJE IZDELKOV  | 
        |||
|  
           s/z 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo medsebojne odnose. Znajo ceniti vsa dela in naloge.  | 
        
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
|  
             Znanja  | 
           
             Povezava s predmetom  | 
        |
|  
             
  | 
           
             Predmet  | 
           
             Znanja  | 
        
|  
             Kisline, baze, soli Topila in razredčila  | 
           
             Praktični pouk slikanja  | 
           
             Fluoridi, HF kislina. Priprava barv.  | 
        
|  
             Kovine, Fe, Al  | 
           
             Praktični pouk steklopihaštva  | 
           
             Priprava modelov.  | 
        
|  
             Abrazivne snovi  | 
           
             Praktični pouk brušenja  | 
           
             Brušenje. Rezanje. Poliranje.  | 
        
|  
             Ohlajevanje stekla  | 
           
             Praktični pouk (stekloslikarstva, brušenja in steklopihaštva)  | 
           
             Napetosti v steklu.  |