Izobraževalni program: EKONOMSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela:
  
| 
                
              
           Letnik  | 
        
                
              
           Oblike izobraževalnega dela  | 
      ||
| 
                
              
           Teorija (ur)  | 
        
                
              
           Vaje (ur)  | 
        
                
              
           Skupaj (ur)  | 
      |
| 
                
              
           1.  | 
        
                
              
           10  | 
        
                
              
           60  | 
        
                
              
           70  | 
      
| 
                
              
           2.  | 
        
                
              
           13  | 
        
                
              
           55  | 
        
                
              
           68  | 
      
| 
                
              
           skupaj  | 
        
                
              
           23  | 
        
                
              
           115  | 
        
                
              
           138  | 
      
** V- reševanje nalog.
Pri predmetu dijak:
1. letnik
      
    
  
| INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| 
            
          
         RAZMERJA IN SORAZMERJA  | 
      
            
          
         Dijak  | 
      
            
          
         Dijak  | 
      |
| 
            
          
         Razmerje, sorazmerje 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost in računsko tehniko.  | 
      
            
          
         Reševanje enostavnih računskih nalog iz sorazmerij.  | 
    
| 
            
          
         Premo in obratno sorazmerje 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija logično mišljenje.  | 
      
            
          
         Reševanje tekstnih (uporabnih) nalog iz sorazmerij.  | 
    
| 
            
          
         SKLEPNI RAČUN  | 
      |||
| 
            
          
         Enostavni sklepni račun 
 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost, računsko tehniko in sklepanje.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz enostavnega sklepnega računa.  | 
    
| 
            
          
         Sestavljeni sklepni račun 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost, računsko tehniko in sklepanje.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz sestavljenega sklepnega računa.  | 
    
| 
            
          
         RAZDELILNI RAČUN  | 
      |||
| 
            
          
         Enostavni razdelilni račun 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvijanje smisla za odločanje med različnimi metodami in izbira najprimernejše glede na zastavljeni problem.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz enostavnega razdelilnega računa.  | 
    
| 
            
          
         Sestavljeni razdelilni račun 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost in logično mišljenje.  | 
      
            
          
         Reševanje tekstnih nalog iz sestavljenega razdelilnega računa.  | 
    
| 
            
          
         ZMESNI RAČUN  | 
      |||
            
          
        
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Si predstavlja mešanje različnih sestavin in usvoji dejstvo, da je količina mešanice enaka vsoti količin posameznih sestavin.  | 
      
            
          
         Reševanje enostavnih računskih in tekstnih nalog iz nepravega zmesnega računa.  | 
    
| 
            
          
         Pravi zmesni račun 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Zna uporabljati zmesno shemo pri reševanju nalog iz pravega zmesnega računa.  | 
      
            
          
         Reševanje tekstnih nalog iz pravega zmesnega računa.  | 
    
| 
            
          
         PROCENTNI RAČUN  | 
      |||
        
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija strokovnost, odgovornost in logično mišljenje.  | 
      
            
          
         Reševanje uporabnih nalog iz procentnega računa z izračunavanjem celote, deleža ali procentne mere.  | 
    
| 
            
          
         OBRESTNI RAČUN  | 
      |||
| 
            
          
         Osnovni pojmi obrestnega računa 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost.  | 
      
            
          
         Reševanje enostavnih nalog za ponovitev navadnega obrestnega računa.  | 
    
| 
            
          
         Navadni obrestni račun 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija občutek za natančnost in urejenost.  | 
      
            
          
         Reševanje zahtevnejših nalog iz navadnega obrestnega računa.  | 
    
| 
            
          
         OBRESTNO OBRESTNI RAČUN  | 
      |||
| 
            
          
         Dekurzivno obrestovanje 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija strokovnost. Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost. Razvija spretnost pri uporabi žepnega računalnika.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz dekurzivnega obrestno obrestnega računa.  | 
    
2. letnik
| INFORMATIVNI CILJI VSEBINE | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | 
| 
            
          
         Anticipativno obrestovanje 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost, urejenost pri zapisovanju računskih postopkov ter spretnost pri uporabi žepnega računalnika.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz anticipativnega obrestno obrestnega računa.  | 
    
| 
            
          
         PERIODIČNE VLOGE IN RENTE  | 
      |||
| 
            
          
         Periodične vloge 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija predstavo o vlogah, ki se skozi čas obrestujejo in pridobivajo na vrednosti.  | 
      
            
          
         Reševanje tekstnih nalog z izračunavanjem posamezne vloge ali pa njihove skupne končne oziroma sedanje vrednosti.  | 
    
| 
            
          
         Rente 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost pri preštevanju kapitalizacijskih obdobij.  | 
      
            
          
         Reševanje nalog iz periodičnih vlog, rent ter kombiniranih nalog iz vlog in rent.  | 
    
| 
            
          
         POSOJILA  | 
      |||
| 
            
          
         Obročni način odplačevanja posojil 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost, zanesljivost ter odgovornost pri izračunavanju anuitete ter sestavljanju amortizacijskega načrta.  | 
      
            
          
         Sestavljanje amortizacijskega načrta pri obročnem načinu odplačevanja posojila.  | 
    
| 
            
          
         Anuitetni način odplačevanja posojil 
  | 
      
            
          
        
  | 
      
            
          
         Razvija natančnost, zanesljivost ter odgovornost pri izračunavanju anuitete ter sestavljanju amortizacijskega načrta.  | 
      
            
          
         Sestavljanje amortizacijskega načrta pri anuitetnem načinu odplačevanja posojila.  | 
    
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
            
           Znanja  | 
        
            
           Povezava s predmetom  | 
      |
| 
            
           Predmet  | 
        
            
           Znanja  | 
      |
            
          
  | 
        
            
           Matematika  | 
        
            
          
 reševanje nalog  | 
      
            
          
  | 
        
            
           Računovodstvo  | 
        
            
          
  | 
      
            
          
  | 
        
            
           Gospodarsko poslovanje  | 
        
            
          
  |