Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
ŠTUDIJ DELA IN ČASA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela:
letnik |
oblike izobraževalnega dela |
||
teorija |
vaje |
skupaj |
|
1. |
70 |
70 |
|
2. |
70 |
70 |
|
skupaj |
140 |
140 |
Dijak:
1. letnik
INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI | |
UVOD:
|
Dijak:
|
Dijak:
|
|
|
OBLIKOVANJE DELA IN DELOVNIH MEST:
|
|
|
||
|
|
|||
OBLIKOVANJE METOD DELA:
|
|
|
||
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE DELOVNIH MEST Antropometrično oblikovanje delovnih mest:
|
|
|
|
|
Fiziološko in ekološko oblikovanje delovnih mest:
Psihološko oblikovanje delovnih mest:
|
||||
ŠTUDIJ IN ANALIZA ČASOV:
|
|
|
||
|
|
|
|
2. letnik
informativni cilji |
formativni cilji |
socializacijski cilji |
posebnosti v izvedbi |
PRIPRAVA PROIZVODNJE Operativna priprava:
Tehnološka priprava:
Operativna priprava proizvodnje v malem in srednjem podjetju. |
Dijak:
jevati delo v malem in srednjem podjetju, |
Dijak:
|
* vaje iz računanja kapacitet, potreb-nega števila de-lavcev v prikro-jevalnici, šivalnici, likalnici, * vaje iz oblikovan-ja plana tehnol. operacij za krilo, srajco ali bluzo, hlače ter konf. izdelek po izbiri, * vaje iz oblikovan-ja plana tehnol. procesa za zgoraj navedene konf. izdelke, * vaje iz oblikovan-ja hodogramov za šivalnico in likal-nico za zgoraj navedene konf. izdelke |
RACIONALIZACIJA DELA:
|
|
|
za dogodek iz vsakdanjega življenja in za fazo dela v konfekcijski proizvodnji |
DELO NA VEČ STROJIH:
|
|
|
|
RAČUNALNIŠKO PODPRTE METODE PROUČEVANJA ČASA IN DELA |
|
|
|
CELOVITO OBVLADOVANJE KAKOVOSTI:
|
|
* vsebine, ki naj jih učitelj prilagodi glede na usmeritev programa (konfekcija, predenje, tkanje)
Preverjanje znanja je ustno.
INFORMATIVNI CILJI |
POVEZAVA S PREDMETOM |
||
PREDMET | ZNANJA | ||
|
Tehnologija konfekcije |
|
|
|
Tehnologija konfekcije |
|
|
|
Tehnologija konfekcije |
|
|
|
Praktični pouk |
|
|
|
Praktični pouk |
|
|
|
Poznavanje materialov |
|