Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK OPERATER
Sprejeto na 17.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1998
PREHRANA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   4.  | 
  
   67  | 
  
   3  | 
  
   70  | 
 
| 
   5.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   67  | 
  
   3  | 
  
   70  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   HRANOSLOVJE  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Spoznajo pomen zdravega prehranjevanja. Navajajo se na ekonomičnost sestavljanja jedilnikov. Zavedajo se pomena pravilno sestavljenih in dnevno razporejenih obrokov.  | 
  
   Vaja: dokazovanje posameznih hranilnih snovi v živil z ustreznimi reakcijami.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo spoštovanje drugačnosti. Razvijejo spoštovanje do soljudi in njihovega načina življenja.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   ENERGIJSKE POTREBE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo osebno odgovornost. Zavedajo se pomena natančnosti pri delu.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se pozitivno identificirajo z zdravo prehrano.  | 
        |
| 
   ŽIVILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Utemeljijo pomen uživanja ustreznih živil. Spoznajo pomen mešane prehrane. Svoja spoznanja prenašajo na druge.  | 
  
   Katalogi živil različnih proizvajalcev. Vaja določanje in računanje energetskih vrednosti živil:  | 
 
| 
   Beljakovinska živila  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   Živila bogata z ogljikovimi hidrati  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        
   Preglednica:rastlinska olja in masti (razlike v sestavi).  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        
   Preglednica: dišavnice - primeri za njihovo uporabo.  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   PREHRANSKI NORMATIVI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo spoštovanje do soljudi in do njihovega načina življenja. Zavejo se pomena rednega prehranjevanja. Razvijajo sposobnost sodelovanja v skupini. Zavejo se pravila, da ni vse zdravo kar je dobro. Zavejo se pomena pravilne prehrane v dobi doraščanja.  | 
  
   Vaja: preračunavanje in izdelava jedilnikov.  | 
 
| 
   ALTERNATIVNA PREHRANA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo spoštovanje do drugačnosti.  | 
        |
| 
   FIZOOLOGIJA PREHRANE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poglobljeno znanje o delovanju človekovega organizma.  | 
        |
| 
   EMBALAŽA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo ekološko zavest. Pridobljeno znanje jim olajša komuniciranje o embalaži.  | 
  
   Vzorci različnih embalažnih materialov.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Kemija Analiza živil Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Analiza živil Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Analiza živil Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Analiza živil  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Analiza živil Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Analiza živil  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk Analiza živil Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   |