Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK OPERATER
Sprejeto na 17.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1998
REGULACIJE IN KRMILJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   4.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   5.  | 
  
   100  | 
  
   36  | 
  
   136  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   100  | 
  
   36  | 
  
   136  | 
 
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   OSNOVE KRMILNE TEHNIKE  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo čut za ekonomičnost in gospodarnost.  | 
  
   Prosojnice  | 
 
| 
   PNEVMATIKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Namenijo posebno pozornost presojanja fizikalnih lastnosti oziroma pomembnosti primerno izbranih komponent.  | 
  
   Prosojnice Programski paket FluidSIMP prikaz fizikalnih postopkov pridobivanja, sušenja, naoljenja in regulacije stisnjenega zraka, vrste in načini izvedbe omrežij. CD-ROM FluidSIMP- primeri uporabe.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se pomembnosti delo-vanja naprav v posameznem procesu. Namenijo posebno pozornost presojanja stanja opreme.  | 
  
   Prosojnice Računalnik - FluidSIMP  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se pomembnosti delovne in tehnološke discipline.  | 
  
   Prosojnice- konstrukcijske izvedbe ventilov. Simulacije delovanja ventilov s pomočjo programa FluidSIMP magnetni simboli.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Aplicira norme in vrednote postopkov kot osnova za ravnanje.  | 
  
   Prosojnice Analogni in digitalni senzorji.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poslušajo mnenja drugih.  | 
  
   Osnovni komplet pnevmatike TP 101  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ravnajo v skladu z dogovorom.  | 
  
   Nadgradni komplet TP 201.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se osebne odgovornosti.  | 
  
   Nadgradni komplet TP 201.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poslušajo mnenja drugih. Zavedajo se osebne odgovornosti. Namenja posebno pozornost ekonomičnosti. Spodbujajo sposobnost za timsko delo.  | 
  
   Prosojnice Računalnik – FluidSIMP. Moduli za regulacijo temperature, vlažnosti, tlaka in nivoja.  | 
 
| 
   ELEKTRO PNEVMATIKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo tehnološko disciplino glede pogojev v krmilni tehniki in pomena upoštevanja navodil za delo.  | 
  
   Prosojnice Osnovni komplet pnevmatike TP 101.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo odnos do vestnega, natančnega in točnega dela.  | 
  
   Prosojnice  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo natančnost pri merjenju.  | 
  
   Prosojnice  | 
 
| 
   HIDRAVLIKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo tehnološko zavest.  | 
  
   Osnovni komplet hidravlike.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo ekološko zavest in se navajajo na natančno upoštevanje higienskih predpisov in dojamejo pomembnost le teh.  | 
  
   Osnovni komplet hidravlike.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se osebne odgovor-nosti.  | 
        |
| 
   KONTROLA - NADZOR IN AVTOMATIZACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo natančnost in točnost pri delu. Razvijajo odgovoren odnos do dela. Zavedati se pomembnosti delovne in tehnološke discipline.  | 
  
   Senzorji Ogled proizvodnje v delovnih organizacijah.  | 
 
| 
   VZDRŽEVANJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo varčnost in ekološko zavest.  | 
        |
| 
   VARSTVENA DOLOČILA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   VDE 0100 Varstveni ukrepi pred previsoko napetostjo dotika  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Obvezno se odzovejo na pravila in zakone. Sprejemajo norme in vrednote. Ravnajo v skladu s predpisi spodbujajo sodelovanje. Razvijajo osebno odgovornost glede varstva pri delu.  | 
  
   
  | 
 
| 
   VDE 0113 in DIN 57 113  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
        |||
| 
   VAJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Osnovne vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Osnovna vezja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo tehnološko disciplino glede pogojev tehnoloških procesov in pomena upoštevanja navodil za delo.  | 
  
   Osnovni komplet pnevmatike TP 101. Računalnik- FluidSIMP.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   Sestavljene vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Funkcijski potek - prikaz vezav  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se odgovornosti pri delu. Poslušajo mnenja drugih. Namenjajo posebno pozornost ekonomičnosti. Spodbuja sposobnost za timsko delo.  | 
  
   Osnovni komplet pnevmatike TP 101. Računalnik - FluidSIMP.  | 
 
| 
   Nadaljevalne vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   Osnovni komplet pnevmatike TP 101. Računalnik – FluidSIMP.  | 
 |
| 
   Dodatni pogoji v krmilju  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   ° pogoji za VKLOP/IZKLOP ° Koračno vključevanje ° tipkanje ° nujni izklop (Not-stop) ° modularno integrirni dodatni pogoji (komandni moduli) ° razširjena vezava s komandnim modulom  | 
  
   | 
  
   Posluša mnenja drugih. Zaveda se osebne odgovornosti. Razvijajo odgovornost za svoje zdravje ter zdravje in varnost sodelavcev kakor tudi ekološko zavest.  | 
        |
| 
   Iskanje napak  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Posluša mnenja drugih. Zaveda se osebne odgovornosti. Namenja posebno pozornost ekonomičnosti.  | 
  
   Osnovni komplet pnevmatike TP 101.  | 
 
| 
   Spodbuja sposobnost za timsko delo.  | 
        |||
| 
   Merjenja: temperature, tlaka, nivoja, vlažnosti  | 
  
   | 
  
   Dojamejo pomen točnosti in natančnosti pri delu.  | 
  
   Sistem za reguliranje temperature, pretoka in polnilnega nivoja.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ravnajo v skladu z dogovorom.  | 
        |
| 
   HIDRAVLIKA- vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   Sestavljene vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Namenijo posebno pozornost presojanja procesov oziroma stanja procesne opreme.  | 
  
   Osnovni komplet hidravlike.  | 
 
| 
   Nadaljevalne vaje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedati se pomembnosti delovne in tehnološke discipline.  | 
  
   Osnovni komplet hidravlike.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Tehnologija Fizika Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Fizika Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Fizika Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Fizika Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Praktični pouk  | 
  
   |