PREDMETNIK ELEKTRIKAR ELEKTRONIK (gibalno ovirani) / SPI
| 
         P R E D M E T I 
  | 
      
         1. letnik  | 
      
         2. letnik  | 
      
         3. letnik  | 
      
         SKUPNO  | 
    |||
| 
         št. ur na  | 
      
         št. ur na  | 
      
         št. ur na  | 
    |||||
| 
         teden  | 
      
         leto  | 
      
         Teden  | 
      
         Leto  | 
      
         teden  | 
      
         leto  | 
    ||
| 
         A – Splošno-izobraževalni predmeti  | 
    |||||||
| 
         slovenščina  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         3  | 
      
         102  | 
      
         312  | 
    
| 
         tuji jezik  | 
      
         2  | 
      
         70  | 
      
         2  | 
      
         70  | 
      
         2  | 
      
         68  | 
      
         208  | 
    
| 
         matematika  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         2  | 
      
         70  | 
      
         2  | 
      
         68  | 
      
         243  | 
    
| 
         umetnost  | 
      
         1  | 
      
         35  | 
      
         
  | 
      
         
  | 
      
         
  | 
      
         
  | 
      
         35  | 
    
| 
         naravoslovje  | 
      
         1  | 
      
         35  | 
      
         
  | 
      
         
  | 
      
         35  | 
    ||
| 
         družboslovje  | 
      
         2  | 
      
         70  | 
      
         2  | 
      
         70  | 
      
         2  | 
      
         68  | 
      
         208  | 
    
| 
         športna vzgoja  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         3  | 
      
         102  | 
      
         312  | 
    
| 
         Skupaj A  | 
      
         15  | 
      
         525  | 
      
         12  | 
      
         420  | 
      
         12  | 
      
         408  | 
      
         1353  | 
    
| 
         B – Strokovno-teoretični predmeti  | 
    |||||||
| 
         računalništvo in dokumentiranje  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         
  | 
      
         
  | 
      
         105  | 
    ||
| 
         tehnologija  | 
      
         4  | 
      
         140  | 
      
         140  | 
    ||||
| 
         elektrotehnika  | 
      
         4  | 
      
         140  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         245  | 
    ||
| 
         elektronska vezja in naprave  | 
      
         3  | 
      
         105  | 
      
         4  | 
      
         136  | 
      
         241  | 
    ||
| 
         digitalni sistemi in krmilja  | 
      
         4  | 
      
         140  | 
      
         4  | 
      
         136  | 
      
         276  | 
    ||
| 
         Skupaj B  | 
      
         11  | 
      
         385  | 
      
         10  | 
      
         350  | 
      
         8  | 
      
         272  | 
      
         1007  | 
    
| 
	     
  | 
    |||||||
| 
         C – Praktično izobraževanje v šoli  | 
    |||||||
| 
         praktični pouk:  | 
      
         6  | 
      
         210  | 
      
         10  | 
      
         350  | 
      
         12  | 
      
         408  | 
      
         968  | 
    
| 
         D – Interesne dejavnosti  | 
    |||||||
| 
         interesne dejavnosti  | 
      
         96  | 
      
         96  | 
      
         64  | 
      
         256  | 
    |||
| 
         Skupno št ur pouka (A+B+C)  | 
      
         32  | 
      
         1120  | 
      
         32  | 
      
         1120  | 
      
         32  | 
      
         1088  | 
      
         3328  | 
    
| 
         Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D)  | 
      
         1216  | 
      
         1216  | 
      
         1152  | 
      
         3584  | 
    |||
| 
         
  | 
    |||||||
| 
         Št. tednov pouka  | 
      
         35  | 
      
         35  | 
      
         34  | 
      
         104  | 
    |||
| 
         Št. tednov interesnih dejavnosti  | 
      
         3  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         8  | 
    |||
| 
         Skupno število tednov izobraževanja  | 
      
         38  | 
      
         38  | 
      
         36  | 
      
         112  | 
    |||
Pojasnilo k predmetniku
Naravoslovje se izvaja v obsegu 35 ur za vsebine biologije, vsebine znanj kemije so integrirane v predmetih tehnologija in praktični pouk, vsebine fizike pa v predmetih elektrotehnika, tehnologija in praktični pouk.
Športna vzgoja je v celoti prilagojena in se izvaja po skupinah glede na obolenja dijakov iz različnih letnikov po ali pred poukom. V obsegu 3 ur tedensko se 1 ura nadomesti s fizioterapijo ali delovno terapijo.
Delitev dijakov v skupine
| 
         Letnik  | 
      
         Predmet  | 
      
         Letno št. ur za vaje*  | 
      
         Št. dijakov v skupini**  | 
    
| 
         1.  | 
      
         Praktični pouk  | 
      
         210  | 
      
         12  | 
    
| 
         2.  | 
      
         Praktični pouk  | 
      
         350  | 
      
         12  | 
    
| 
         3.  | 
      
         Praktični pouk  | 
      
         408  | 
      
         6  | 
    
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
**  V skladu z Odredbo o normativih  in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami  (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
    
  
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
| 
         Predmeti  | 
      
         Izvajalec  | 
      
         znanje  | 
    
| 
         slovenščina  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti  | 
    
| 
         tuji jezik  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika  | 
    
| 
         matematika  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali matematike  | 
    
| 
         umetnost  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine  | 
    
| 
         naravoslovje  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz biologije  | 
    
| laborant | splošna ali srednja strokovna izobrazba, pridobljena po izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur biologije, ali drugih predmetov iz biološkega področja | |
| 
         družboslovje  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz sociologije ali zgodovine ali geografije  | 
    
| 
         športna vzgoja  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz športne vzgoje  | 
    
| 
         računalništvo in dokumentiranje  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva  | 
    
| 
         tehnologija  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali kemije  | 
    
| laborant | srednja splošna ali strokovna izobrazba, pridobljena po izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur kemije ali fizike ali drugih predmetov iz kemijskega ali fizikalnega področja | |
| 
         elektrotehnika  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike  | 
    
| 
         elektronska vezja in naprave  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike  | 
    
| 
         digitalni sistemi in krmilja  | 
      
         učitelj  | 
      
         visokošolska izobrazba iz elektrotehnike  | 
    
| 
         praktični pouk  | 
      
         učitelj  | 
      
         srednja izobrazba iz elektrotehnike ali višješolska izobrazba iz elektrotehnike  | 
    
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika so:
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju gibalne oviranosti.