Izobraževalni program: ŠIVILJA-KROJAČ (šs)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
PRAKTIČNI POUK - konstrukcija krojev za ženska oblačila
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   136  | 
  
   136  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   136  | 
  
   136  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  ||
| 
   Uvod v predmet  | 
  
   | 
  
   Razvijanje primernega načina konstruiranja.  | 
  
   Navajanje na konstruiranje ženskega kroja.  | 
 
| 
   ŽENSKA OHLAPNA LAHKA JOPICA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zna samostojno skonstruirati kroj za žensko lahko jopico. razvija čut za estetski videz konstruiranja. natančnost in kreativnost pri modeliranju.  | 
  
   Vaje: skonstruira prednji, zadnji del, rokav in ga zmodelira.  | 
 
| 
   ELEMENTI ZA JOPICO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Natančnost pri označevanju žepov in določitev velikosti ovratnika.  | 
  
   Vaje: skonstruira in zmodelira žensko jopico z vrisanimi žepi.  | 
 
| 
   ŽENSKA ŠPORTNA JOPICA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost konstruiranja glede na model.  | 
  
   Vaje krojenja glede na model.  | 
 
| 
   ŽENSKA PODLOŽENA OPRIJETA JOPICA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sposobnost ustvarjalnega odnosa do izbire modela. razumevanje, natančnost in pravilnost kroja.  | 
  
   Vaje: skonstruira kroj z vrisanimi linijami.  | 
 
| 
   ŽENSKA JOPICA – FAZONE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije natančnost pri konstruiranju. razvoj kreativnosti in sposobnosti pri izbiri modela glede na namen.  | 
  
   Vaje: skonstruira različne fazone.  | 
 
| 
   ŽENSKA VETROVKA – ŠPORTNA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spoznavanje in razumevanje razporeditve na risbi natančnost pri merjenju v zmanjšanem merilu zna razlikovati med krojem športnega in osnovnega modela.  | 
  
   Vaje: ponovi mere in njihov izračun za žensko vetrovko, skonstruira žensko vetrovko, konstruiranje in modeliranje športne vetrovke.  | 
 
| 
   ŽENSKA POLETNA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Natančnost pri izračunu jemanja mer. razvijanje natančnosti pri konstruiranju. sposobnost, ustvarjalnost in kreativnost glede na model.  | 
  
   Vaje: konstruiranje in modeliranje ženske obleke glede na model.  | 
 
| 
   ELEMENTI ZA ŽENSKO POLETNO OBLEKO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijanje natančnosti: določitev lege naborka in oblike izrezov.  | 
  
   Vaje: risanje elementov na že pripravljene osnove  | 
 
| 
   ŽENSKA MODNA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijanje natančnosti in spretnosti pri modeliranju.  | 
  
   Vaje: skonstruira in zmodelira žensko obleko.  | 
 
| 
   ŽENSKA ŠPORTNA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za estetski videz konstruiranja in modeliranja.  | 
  
   Vaje: skonstruira in zmodelira športne elemente pri ženski obleki.  | 
 
| 
   ŽENSKA VEČERNA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sposobnost oblikovanja linij, naborkov, razvijanje natančnosti in spretnosti.  | 
  
   Vaje: konstruiranje modelov.  | 
 
| 
   DVODELNA ŽENSKA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije natančnost in sposobnosti konstrukcije kroja.  | 
  
   Vaje: skonstruira osnovni model.  | 
 
| 
   OBLEKA S FAZONO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijanje natančnosti, estetski videz.  | 
  
   Vaje: konstruiranje dvodelne obleke s fazono.  | 
 
| 
   MODNA DVODELNA ŽENSKA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Natančnost, kreativnost pri modeliranju, strokovna odgovornost.  | 
  
   Vaje: konstruiranje in modeliranje modnih linij.  | 
 
| 
   DVODELNA ŽENSKA OBLEKA S SKRITIM ZAPENJANJEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Natančnost in kreativnost pri modeliranju razvija čut za estetski videz.  | 
  
   Vaje: konstruiranje kroja s skritim zapenjanjem.  | 
 
| 
   ŠPORTNA DVODELNA OBLEKA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sposobnost izbora mer in pravilnih dodatkov za konstruiranje športnega oblačila. razvijanje natančnosti pri konstruiranju.  | 
  
   Vaje: konstruiranje.  | 
 
| 
   RAČUNALNIŠKO KONSTRUIRANJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijanje natančnosti pri sestavljanju krojnih slik. razvijanje odnosa do čim boljšega izkoristka materiala.  | 
  
   Vaje: izdelava krojnih slik.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Poznavanje tekstilij  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Estetika oblačenja  | 
  
   |