Izobraževalni program: FOTOGRAFSKI TEHNIK
Sprejeto na 36.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ORGANIZACIJA IN EKONOMIKA POSLOVANJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   4.  | 
  
   68  | 
  
   68  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   68  | 
  
   
  | 
  
   68  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
| 
    INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   GOSPODARSTVO  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za gospodarnost. Zaveda se pomena varčevanja z dobrinami.  | 
  |
| 
   PODJETJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zaveda se pomena odgovornosti z vidika vloženega kapitala in osebnega premoženja. Zaveda se pomena tveganja. Zaveda se pomena podjetništva, kajti brez podjetništva postane podjetje ekonomsko neučinkovito.  | 
  |
| 
   PRVINE POSLOVNEGA PROCESA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zaveda se pomena redkosti poslovnih dobrin. Zaveda se racionalnega gospodarjenja s prvinami poslovnega procesa. Zaveda se,da so ustvarjalni in podjetni ljudje najpomembnejši naravni vir.  | 
  
   Vaje: prepoznavanje posameznih prvin poslovnega procesa.  | 
 
| 
   STROŠKI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zaveda se, da uporaba stroškovnih mest pripomore k boljšemu sprejemanju poslovnih odloèitev. Zaveda se vpliva stroškov na oblikovanje lastne cene in na doseganje tržnih ciljev.  | 
  
   Vaja: računanje lastne cene.  | 
 
| 
   PREMOŽENJE PODJETJA IN USPEŠNOST  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zaveda se, da mora podjetje ohranjati in veèati premoženje. Zaveda se, da so za racionalno odloèanje v podjetju potrebne doloèene informacije. Zaveda se pomena presojanja uspešnosti poslovanja. Razume vpliv stroškov na uspešnost poslovanja.  | 
  
   Vaja: izračunavanje premoženja podjetja in lastnega kapitala. Vaja: sestavljanje preproste bilance stanja. Vaja: izračunavanje preprostih kazalnikov uspešnosti poslovanja.  | 
 
| 
   ORGANIZACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zaveda se pomena organizacije dela in načrtovanja delovnega časa. Zaveda se pomena dela v timu in delitve dela med člani tima. Razvija delovno in strokovno odgovornost. Razvija predanost delovnemu okolju v katerem dela.  | 
  
   Vaja:  | 
 
| 
   POSLOVNI NAČRT  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost pisnega izražanja. Razvija sposobnost ustnega izražanja in nastopanja. Sprejema odgovornost Razvija sposobnost identifikacije lastne zamisli s svojim delom.  | 
  
   Vaje  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Vsebine predmeta se povezujejo z vsebinami strokovnoteoretičnih predmetov , s slovenščino in matematiko v programu.
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   
  | 
 |