Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 18.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23. 7 1998
PEDAGOGIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   65  | 
  
   5  | 
  
   70  | 
 
| 
   4.  | 
  
   95  | 
  
   10  | 
  
   105  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   160  | 
  
   15  | 
  
   175  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
3. letnik
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   OBČI PEDAGOŠKI POJMI  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija si zavest o pomenu vzgoje za človeka in odgovornost za ravnanje posameznika v skupnosti. Navaja se na strpnost ob sodelovanju z drugimi. Navaja se izraziti svoje mnenje, biti kritičen.  | 
  
   Esej: Moja vzgoja.  | 
 
| 
   socializacija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija si zavest o nujnosti medsebojnega sodelovanja in sožitja z drugimi. Razvijajo si zavest o pomenu lastne vloge v družbi za dobro počutje vseh. Razvija si zavest, da lahko z aktivnim odnosom do okolja izboljša pogoje življenja.  | 
  
   Referati: Primeri  | 
 
| 
   ZNAČILNOSTI VZGOJE V POSAMEZNIH DRUŽBAH  | 
  |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Usposabljajo se za ustvarjalno spreminjanje sedanjosti. Za iskanje novih poti in načinov spodbujanja mlade generacije. Razvijajo si kritičnost, sposobnosti analiziranja, Primerjanja in posploševanja. Zavzemajo se za humano družbo.  | 
  
   Seminarji, referati o vzgoji od rodovne skupnosti do danes.  | 
 
| 
   analiza vzgojnega procesa  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo odgovornost za samoizobraževanje, permanentno potrebo po vzgoji. Lastna aktivnost in ustvarjalnost vodita do cilja. Biti odgovoren za vzgojo. Razvijajo kritičnost, tolerantnost, demokratičnost. Sodelovanje v vzgojno izobraževalnem procesu.  | 
  |
| 
   pedagogika kot znanost o vzgoji  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijati zavest o nujnosti znanstvenega, interdisciplinarnega proučevanja področja vzgoje in izobraževanja.  | 
  |
| 
   predšolska pedagogika  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijati zavest o pomenu strokovnega delovanja.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija zavest, da z lastno aktivnostjo razvija tudi sebe.  | 
  
   Projekt  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija si sposobnost primerjalne analize.  | 
  
   Seminar  | 
 
| 
   vrtci  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija odgovornost za otrokov razvoj. Razvija odgovornost za otrokovo dobro počutje. Upoštevanje otrokovih pravic.  | 
  
   Poročilo o organiziranosti vrtcev in programih.  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   KURIKULUM - ČAS, PROSTOR, DNEVNA RUTINA IN DEJAVNOSTI OTROK V VRTCU;  | 
  |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Poročilo o delu pri posameznih elementih dnevnega reda.  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo si odgovornost za strokovno izvedbo vseh nalog, pri posameznih delih dnevnega reda.  | 
  
   Posameznih dejavnostih v vrtcu. Vaje  | 
 
| 
   družina in vrtec  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Kritičnost, sposobnost sodelovanja z drugimi. Humanizacija odnosov med spoloma.  | 
  
   Seminar  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Seminar  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo komunikativnost. Zavedajo se pomena identifikacijskih vzorov in prikritega kurikuluma. Sposobnost delovanja v konfliktnih situacijah. Poznavanja vrednot. Razvijajo tolerantnost.  | 
  
   Projekt  | 
 
| 
   vzgojno-izobraževalni sistem  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo pozitiven odnos do izobraževanja.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo potrebo po permanentnem učenju.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   So motivirani za samoizobraževanje.  | 
  
   Projektno delo  | 
 
4. letnik
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   POGLAVJA IZ DIDAKTIKE  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Jasnost, strokovnost. Razvijajo si sodoben pogled na vzgojo – način ravnanja z otroki, lastni zgled. Razvijajo sposobnosti medsebojnega sodelovanja, komunikacije in jih upoštevajo tudi v vsakdanjem življenju.  | 
  
   Vaje  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijati lastno aktivnost, ki naj bo spodbuda za otrokovo aktivnost, ne sme pa je nadoknaditi.  | 
  |
| 
   | 
  
   Razvijajo si pozitiven odnos do sebe in drugih, ustvarjalnost ob lastni aktivnosti in odgovornost za vzgojno delo.  | 
  ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost komuniciranja z otroki in drugimi sodelujočimi.  | 
  |
| 
   igra in igrače  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Strpnost, upoštevanje potreb otrok, interesov, volje in želja. Znati se igrati, zabavati, smejati.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Odgovornost za pripravo in izvedbo iger.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Komunikativnost.  | 
  
   Vaje, projekt  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Odgovornost, iznajdljivost, fleksibilnost in ustvarjalnost pri izbiri igrač in drugih igralnih sredstev.  | 
  
   Vaje, projekt  | 
 
| 
   področja dejavnosti otrok  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razviti zmožnost kritičnega mišljenja.  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razviti pozitiven donos do dela v vrtcu.  | 
  |
| 
   NAČRTOVANJE IN EVALVACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Odgovornost za strokovno delo.  | 
  
   Povezanost s prakso  | 
 
| 
   SODELOVANJE VRTCA S STARŠI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   Razvijajo strpnost in odgovornost za sodelovanje s starši, učijo se razreševati konfliktne situacije, naučijo se komunikacije z odraslimi, se znajo identificirati s svetom vrednot staršev.  | 
  
   Povezanost s prakso  | 
 |
| 
   komunikacija v vrtcu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Skrbeti za dobre medsebojne stike, dobro komunikacijo, ki je vir uspeha. Razvija sposobnost tolerantnosti ter odgovornosti za prijetno bivanje v kolektivu.  | 
  
   Seminar  | 
 
| 
   otrokove pravice IN etični kodeks v vrtcu  | 
  
   | 
  
   Zavedo se pomembnosti upoštevanja človekovih in otrokovih pravic. Zavzemajo se za demokratične medsebojne odnose.  | 
  
   Seminar  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanje tega predmeta nadgrajujeta znanja predmetov: Gospodarsko poslovanje in Upravno poslovanje.
Konkretno
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Zgodovina  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Psihologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Psihologija Biologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Psihologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Likovna kultura z metodiko Glasba z metodiko Športna vzgoja Ples z metodiko  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Zgodovina Psihologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Higiena z gospodinjstvom  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Športna vzgoja Psihologija Kemija Fizika Biologija Slovenščina Matematika Likovna kultura z metodiko, glasba z metodiko, ples z metodiko  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Psihologija Slovenščina  | 
  
   |