Izobraževalni program: TEHNIK OPTIK
Sprejeto na 18. seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23.7.1998
ANATOMIJA IN FIZIOLOGIJA OČESA – izbirno (očesna optika)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   75  | 
  
   30  | 
  
   105  | 
 
| 
   4.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   75  | 
  
   30  | 
  
   105  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Čutila  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ima zrel in human odnos do človeka. Si razvije odgovoren odnos do ljudi s težavami vida.  | 
  
   Opravi vajo z modelom okostja lobanje človeka. Opravi vajo prepoznavanja zgradbe in poteka očesnih mišic.  | 
 
| 
   Anatomija očesa  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije občutek za delo z organskimi sistemi.  | 
  
   Opravi vajo prerez živalskega očesa. Vaje: Ogled videofilmov Vsak dijak mora narediti pri vajah na formatu a3 izrisati shemo prereza očesa z označbami vseh očesnih delov in pripadajočimi latinskimi izrazi.  | 
 
| 
   Bolezni oči  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobi odgovoren odnos do sočloveka.  | 
  
   Vaje:  | 
 
| 
   Anatomija vida  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Osnovne funkcije očesa  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobi zrel odnos do ljudi s funkcionalnimi težavami vida. Zna oceniti trenutek nastanka pravilne in točne akomodacije.  | 
  
   Pri vajah uporablja enostavne teste za testiranje funkcij vida.  | 
 
| 
   Binokularni vid  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije predstavo o nastanku binokularnega vida.  | 
  
   Vsak dijak mora pri vajah narediti: Shematski prikaz poteka vidne poti pri binokularnem vidu, Vaje iz anatomije zgradbe očesnega zrkla s pomočjo modela očesa.  | 
 
| 
   Nepravovidno oko  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobi zrel in human odnos do ljudi z napakami vida Razvije komunikacijske spretnosti za delo s stranko.  | 
  
   Vaje: določitev nepravovidnosti na optični klopi.  | 
 
| 
   Akomodacija  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Uri natančnost pri izračunih.  | 
  
   Vaje z matematičnimi modeli in primeri.  | 
 
| 
   Očesne napake  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije odgovoren in zrel odnos do ljudi. Je sposoben stranki svetovati pravilno in kvalitetno korekcijo vida.  | 
  
   Vaje na optični klopi.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Očalna optika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Optika z meritvami  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Optični instrumenti  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk Očalna optika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija  | 
  
   |