Izobraževalni program: TEHNIK OPTIK
Sprejeto na 18. seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 23.7.1998
Osnove elektronike – izbirno (instrumentalni optik)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   55  | 
  
   15  | 
  
   70  | 
 
| 
   4.  | 
  
   53  | 
  
   15  | 
  
   68  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   108  | 
  
   30  | 
  
   138  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    informativni cilji  | 
   
    formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   osnovni zakoni električnega tokokroga  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo sposobnost uporabe teoretičnega znanja v reševanju konkretnih delovnih problemov.  | 
  
   Vaja:  | 
 
| 
   toplotni učinki toka  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo identifikacijo z vrednotami kvalitetnega opravljanja poklica.  | 
  
   Vaja: merjenje električne energije in moči.  | 
 
| 
   svetlobni učinki toka  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Oblikujejo sposobnosti za tehnično mišljenje in ustvarjalnost.  | 
  
   Vaja: merjenje osvetljenosti.  | 
 
| 
   magnetni učinki toka  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo strokovnost, varčnost in ekonomičnost.  | 
  
   Vaja: nastanek inducirane napetosti.  | 
 
| 
   tokokrog z izmeničnim tokom  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo občutek za zanesljivost in sposobnost reševanja problemov.  | 
  |
| 
   električni stroji  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Vaja: obratovalni primeri in meritve.  | 
 |
| 
   informacije in električni signali  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvajajo strokovnost, natančnost, zanesljivost in druge lastnosti, vezane na poklicne zahteve.  | 
  |
| 
   elementi in vezja v elektroniki  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo spoznanja o povezanosti življenja in tehnike in možnosti za poklicno uspešnost.  | 
  
   Vaja: sestava elektronskega vezja.  | 
 
| 
   električni upori  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Vaja: merjenje uporov.  | 
 |
| 
   električni kondenzator  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo moralno etične kvalitete in motivacijo za samoizobraževanje.  | 
  
   Vaja: delovanje kondenzatorjev.  | 
 
| 
   polprevodniška dioda  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo strokovnost in sposobnost za reševanje problemov.  | 
  
   Vaja: delovanje diode.  | 
 
| 
   tranzistorji  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo moralno etične kvalitete in motivacijo za samoizobraževanje.  | 
  
   Vaja:  | 
 
| 
   osnovna analogna vezja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   osnovna digitalna vezja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo strokovnost, natančnost in zanesljivost.  | 
  |
| 
   osnove digitalne tehnike  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Upoštevajo grafične simbole, kateri so standardizirani po EN, ISO. Do izraza prideta natančnost in medsebojno sodelovanje.  | 
  
   Dijaki izdelajo različna preprosta vezja.  | 
 
| 
   sekvenčna vezja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Teoretično znanje nadgradijo s praktičnimi izkušnjami; so samostojni in kreativni.  | 
  
   Vaje: meritve na različnih integrirnih vezjih.  | 
 
| 
   analogno digitalni pretvorniki in digitalno analogni pretvorniki  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   S pomočjo katalogov pregledajo različna digitalna vezja.  | 
  
   Vaje na simulacijskem računalniškem programu.  | 
 
| 
   obdelava podatkov (informacij):  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spoznavajo različne metode reševanja praktičnih problemov.  | 
  
   Vaje: različni računski primeri.  | 
 
| 
   merilni pretvorniki in tipala  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zavedajo se pomena tehniških strok Navajajo se na skupinsko delo strokovnjakov različnih strokovnih področij. Dobijo občutek o pomembnosti tehniške dokumentacije. Spoznajo potrebo po stalnembizobraževanju.  | 
  
   Vaje z različnimi merilnimi pretvorniki in tipali.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Informatika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Osnove tehnike  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   |