SPLOŠNI DEL
Izobraževalni program: tehnik mehatronike
Naziv poklicne izobrazbe: tehnik / tehnica mehatronike
Trajanje izobraževanja: štiri leta (poskusno izvajanje od šolskega leta 2006/2007)
Cilji izobraževalnega  programa 
Dijaki poleg  splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja: 
  - pridobijo splošna  in temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi in družbi, 
- razvijejo  spretnosti za uspešno delo in strokovno rast ter sposobnost razumevanja in  ustvarjanje abstraktnih predstav o težje zaznavnih pojavih,
- razvijejo  motivacijo za izobraževanje in izpopolnjevanje ter oblikujejo trajen sistem  vrednot, 
- spoznajo področje  elektrotehniške, strojniške in računalniške stroke ter utrdijo temeljna  strokovna znanja za povezovanje teorije in prakse,
- pridobijo znanja  za uspešno rabo modernih komunikacijskih tehnologij za delo na strokovnem  področju,
- spoznajo osnovne elemente programske opreme, pravila  za pisanje programov in pridobijo osnovna znanja o sintaksi in semantiki enega  programskega jezika,
- spoznajo  materiale in elemente s področja elektrotehnike in strojništva, seznanijo se s  pravilno in varno rabo orodja, strojev in naprav, spoznajo instrumente in  merilne metode za merjenje električnih in drugih fizikalnih veličin za analizo  elementov in sistemov,
- si razvijajo  sposobnost za natančno opazovanje in kritično mišljenje, 
- obvladajo  temeljno strokovno terminologijo in znajo uporabi strokovno literaturo, 
- spoznajo  standarde, tehniške predpise in regulativo na področjih elektronike,  strojništva in računalništva ter varstva pri delu, 
- razvijajo zavest  in pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja in varstvo okolja,  racionalne rabe energije in materialov,
- spoznajo  delovanje in elemente kompleksnih analognih in digitalnih elektronskih vezij,  elemente in sisteme multimedijske tehnike in elektronike ter tehnologije v  avtomatizaciji procesov, 
- znajo  interpretirati rezultate meritev in izračunov,
- spoznajo prvine  trajnostnega razvija, si pridobijo osnovno znanje, ki jim omogoča podjetniško  razmišljanje, 
- razumejo pomen  ekonomike dela ter organizacije delovnega mesta, delovne enote, 
- si pridobijo  znanje za ugotavljanje kakovosti opravljenega dela, za odkrivanje vzrokov za  nekakovostno izvedeno delo in njihovo odpravo, 
- razumejo  vrednotenje procesov in sistemov ter optimizacijo, 
- poznajo razvojne  naloge, naloge projektiranja in planiranja, 
- znajo naročati  opremo, 
- poznajo projektno  delo, 
- temeljne  zakonitosti v elektroniki in strojništvu ter delovanja tipičnih vezij in  sistemov na nivoju, da je možna specializacija za montažo, vzdrževanje in  servisiranje,
- spoznajo  namembnost programskih orodij za risanje, konstruiranje, dimenzioniranje,  izbiro gradiv, elementov, strojev in sistemov ter krmiljenje,
- spoznajo naprave  za brezžični prenos signalov, prenos analognega in digitalnega signala,  kodiranje in dekodiranje, gradnike računalnikov, integracijo v sistem,  periferne naprave, povezave računalnikov, 
- spoznajo merilne  pretvornike in instrumente, merilne metode in tehnologije merilnih odjemnikov  za uporabo v procesih,
- spoznajo osnove  tehnike in programske algoritme procesne avtomatizacije za različne nivoje  avtomatizacije, 
- spoznajo osnove  elektronike in mikroračunalništva na nivoju strojne in programske opreme  krmilno-regulacijskih sistemov, osnove robotike, CNC tehnologije, 
- usposobijo se za  aplikativno programiranje enostavnejših industrijskih krmilno-regulacijskih  sistemov,
- spoznajo načine  predelave in obdelave kovinskih in nekovinskih materialov, 
- spoznajo osnove  mehanike.
Obvezni  načini preverjanja in ocenjevanja znanja
    
      | Vsebinski sklopi  | Obvezni načini preverjanja in     ocenjevanja znanja  | 
    
      | Tehniško komuniciranje | Ustno, projektno delo,    delovna poročila | 
    
      | Tehnološki procesi | Ustno, projektno delo,    delovna poročila | 
    
      | Mehatronika | Ustno, projektno delo,    delovna poročila | 
    
      | Informacijski sistemi | Ustno, projektno delo,    delovna poročila | 
    
      | Krmilno-regulacijski    sistemi | Ustno, projektno delo,    delovna poročila | 
Preverjanje in ocenjevanje  vsebinskih sklopov skupaj pripravijo in izvedejo učitelji, ki uresničujejo cilje  vsebinskega sklopa.
Pogoji  za napredovanje in dokončanje izobraževanja 
Pogoji za napredovanje
V  višji letnik lahko napreduje, kdor je ob koncu šolskega leta dosegel pozitiven  splošni učni uspeh.
Pogoji za dokončanje 
Pogoj za dokončanje izobraževanja je opravljena  poklicna matura. 
Vsebina poklicne mature
Obvezni del:
  - pisni in ustni izpit iz slovenščine,
- pisni in ustni izpit iz mehatronike.
Izbirni del:
  - pisni in ustni izpit iz tujega jezika ali matematike,
- izdelek ali storitev in zagovor.