Izobraževalni program: TESAR OPAŽEV
MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
70 |
70 |
|
|
2. |
35 |
35 |
70 |
|
3. |
|
||
|
skupaj |
105 |
35 |
140 |
Dijaki zna:
|
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
|
SPLOŠNO O MATERIALIH |
Dijak: |
Dijak: |
|
|
|
|
Spoznava povezavo vseh udeležencev (industrija, gradbeništvo) v procesu pridobivanja kvalitetne gradnje, razvija ekološko zavest. |
|
|
NARAVNI KAMEN |
|
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. Razvija občutek odgovornosti v zvezi z izbiro materiala glede na pogoje, ki jim bo ta izpostavljen. Razume posledice, ki jo napačna izbira in uporaba materiala lahko povzroči. Razvija sposobnost opazovanja. |
|
|
AGREGAT |
|
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost razumevanja odvisnosti kvalitete materiala od njegove sestave. |
|
|
VEZIVA |
|
|
|
|
|
|
Razvija občutek za gospodarnost in odgovornost pri izbiri ustreznega materiala. |
|
|
MALTE |
|
|
|
|
|
|
Razvija poklicno identifikacijo. |
Obisk maltarne. |
|
BETON |
|
|
|
|
|
|
Razvija čut odgovornosti do upoštevanja tehnološkega postopka zaradi doseganja predpisane kvalitete. |
Obisk betonarne. |
|
OPEKARSKI IZDELKI |
|
|
|
|
|
|
Razvija čut odgovornosti do upoštevanja tehnološkega postopka zaradi doseganja predpisane kvalitete. |
Ogled opekarne. |
|
KERAMIČNI IZDELKI |
|
|
|
|
|
|
Pridobi poklicno identifikacijo. Razvije čut za estetsko vrednotenje. |
Obisk proizvajalca keramičnih oblog. |
|
KOVINE |
|
|
|
|
|
|
Pridobiva poklicno identifikacijo, razvija občutek za vrednotenje materiala. |
Ogled gradbišča in železokrivnice. |
|
LES |
|
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest, občutek za gospodarno uporabo materiala, pridobiva poklicno identifikacijo. |
Obisk proizvajalca izdelkov iz lesa. |
|
IZOLACIJE |
|
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varstvo okolja in gospodarnost pri uporabi energije. |
|
|
BARVE, LAKI IN LEPILA |
|
Spozna pomen upoštevanja navodil za pripravo materialov za kvaliteto opravljenega dela. |
|
|
SODOBNI GRADBENI MATERIALI |
|
Razvija občutek za potrebo po stalni informiranosti o razvoju gradbeništva. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Tehnologija |
|
|
|
Praktični pouk |
|