Izobraževalni program: POMOČNIK STEKLARJA
STROKOVNO RISANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   25  | 
  
   10  | 
  
   35  | 
 
| 
   2.  | 
  
   50  | 
  
   20  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
        |||
| 
   skupaj  | 
  
   75  | 
  
   30  | 
  
   105  | 
 
Dijaki:
|  
           INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           Osnove tehničnega risanja  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
        |
|  
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Pridobi čut za estetiko, natančnost, doslednost in čistočo pri delu.  | 
         
           Vaje: 
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           Projekcije  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Dobi občutek, da lahko z risarskimi postopki nadomesti izpad tretje prostorske dimenzije.  | 
         
           Risanje v PP na osnovi IP in obratno.  | 
      
|  
           Kotiranje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvija sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge.  | 
         
           Kotiranje geometrijskih likov in teles. Kotiranje narisanih strojnih delov. Kotiranje lažjih oblik steklenih izdelkov.  | 
      
|  
           Prerezi  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |
|  
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Se zave raznolikosti površin glede na obdelavo.  | 
         
           Dopolnjevanje prerezov pri narisanih predmetih z nakazano prerezno ravnino. Uporaba tabele za oznako kvalitete površin.  | 
      
|  
           Tolerance  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije občutek odgovornosti za kakovostno in strokovno delo.  | 
         
           Določanje velikosti tolerančnega polja.  | 
      
|  
           Delavniška in sestavna risba  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Se zave pomena tehnične dokumentacije v proizvodnji.  | 
         
           Skiciranje in risanje delavniških risb.  | 
      
Ustno preverjanje in ocenjevanje znanja, poleg tega pa še sprotno ocenjevanje tehniških risb.
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   Kotiranje. Tolerance. Delavniška in sestavna risba.  | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   Neposredno spoznavanje dokumentacije v redni proizvodnji. Pisanje dnevnikov s tehnično pisavo.  | 
 
| 
   Osnove tehničnega risanja, merila.  | 
  
   Strokovno računstvo  | 
  
   Poznavanje matematičnih pojmov je osnova za enostavnejše konstrukcije.  | 
 
| 
   Prerezi, označevanja stanja površin. Označevanje končnega stanja izdelka.  | 
  
   Tehnologija v steklarstvu  | 
  
   Poznavanje gradiv.  |