Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
ORGANIZACIJA DELA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   70  | 
  
   20  | 
  
   90  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   70  | 
  
   20  | 
  
   90  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
|  
           Vsebine in informativni cilji  | 
        Formativni cilji | Socializacijski cilji | Posebnosti v izvedbi | |||
|  
           Temeljni pojmi gospodarstva in gospodarjenja  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
        ||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Pridobi sposobnost samostojnega reševanja tehničnih problemov ob upoštevanju ekonomskih, varnostnih in organizacijskih vidikov dela.  | 
        ||||
|  
           Organizacijske oblike  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije pozitivno stališče do uvedbe različnih novosti in izboljšav na svojem delovnem področju.  | 
        ||||
|  
           Industrijska psihologija  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije pozitiven odnos do uvajanja ukrepov, ki pripomorejo k humanizaciji dela. Razume dejavnike, ki vplivajo na uspešnost poslovanja.  | 
        ||||
|  
           Ergonomsko oblikovanje dela in delovnih mest  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Navaja se na ustvarjalno uporabo znanja. Razvije občutek osebne odgovornosti za kakovostno in strokovno delo. Pridobi sposobnost presojanja upravičenosti uvedbe določenih načinov dela v konfekcijski proizvodnji.  | 
        ||||
|  
           Študij dela in časa  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
  | 
         
           Pridobi sposobnost smotrnega in učinkovitega ukrepanja pri reševanju različnih problemov.  | 
        ||||
|  
           Sestavni elementi izdelovalnega časa in norme  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvije lastnosti, potrebne za delo v skupini, kot so potrpežljivost, solidarnost, soodgovornost.  | 
        ||||
|  
           Metode določanja zastojev in časovnih izgub pri delu  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
        |||||
|  
           Oblikovanje in spremljanje delovne dokumentacije  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
        |||||
|  
           Plan tehnoloških operacij za različne oblačilne predmete (operacijski list)  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
  | 
        |||||
|  
           Plan tehnološkega procesa za različne oblačilne predmete (tehnološki list)  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
 
  | 
        ||||||
|  
           Delo z več stroji  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
  | 
        |||||
|  
           Poenostavljanje dela - racionalizacija  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
  | 
        |||||
Znanje se preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Tehnologija konfekcije  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Delovna praksa  | 
  
   |