Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
TEHNOLOGIJA KONFEKCIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   105  | 
  
   45  | 
  
   150  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   105  | 
  
   45  | 
  
   150  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki spoznajo in usvojijo:
|  
           Vsebine in informativni cilji  | 
        Formativni cilji |  
           Socializacijski cilji  | 
        Posebnosti v izvedbi | |||
|  
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
        |||||
|  
           Značilnosti dela v oblačilni industriji in razvojne tendence  | 
         
           
  | 
         
           Ob znanju si pridobi delovno samozavest in zanesljivost.  | 
        ||||
|  
           Priprava dela za krojenje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije čut za odgovorno delo in strokovno reševanje delovnih nalog. Razvije pozitiven odnos do uvajanja sodobnih tehnoloških postopkov.  | 
        ||||
|  
           Faza krojenja  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvije inovativen odnos do tehničnih novosti na delovnem področju. Razvije ustrezen odnos do dela z napravami za krojenje.  | 
        ||||
|  
           4. Računalniško podprta proizvodnja (CIM, CAD, CAM, CAE, CAQ, PPS)  | 
         
           
  | 
         
           Razvije sposobnost kritičnega mišljenja in vrednotenja.  | 
        ||||
|  
           Navadni šivalni stroj  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije sposobnosti, potrebne za skupinsko delo in ustvarjalno medsebojno komuniciranje. Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge.  | 
        ||||
|  
           Specialni šivalni stroj  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije skrb in sposobnosti za varno delo z delovnimi sredstvi ob upoštevanju tehničnih predpisov za varno delo.  | 
        ||||
|  
           Polavtomatski in avtomatski stroji  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Pridobi čut za samoizobraževanje in strokovno izpopolnjevanje.  | 
        ||||
|  
           Agregati in roboti  | 
         
           
  | 
         
           Razvije pozitiven odnos do uvajanja novosti.  | 
        ||||
|  
           Računalniško podprto šivanje in integrirana delovna mesta  | 
         
           
  | 
         
           Razvije inovativni odnos do tehničnih novosti na delovnem področju.  | 
        ||||
|  
           Senzorji  | 
         
           
  | 
         
           Uporaba senzorjev izboljša kvaliteto produkta in poveča produktivnost.  | 
        ||||
|  
           Faza likanja  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvije ustrezen odnos do dela z napravami za likanje.  | 
        ||||
|  
           Fiksiranje  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
  | 
         
           Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge.  | 
        ||||
|  
           Notranji transport  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije ustrezen odnos do dela s transportnimi sredstvi.  | 
        ||||
|  
           Načini konfekcioniranja posameznih materialov  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
  | 
         
           
 
  | 
         
           Razvije čut za odgovorno delo in strokovno reševanje delovnih nalog.  | 
        ||||
|  
           Šivalni sukanec  | 
         
           
  | 
         
           Razvije sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge.  | 
        ||||
|  
           Preseki šivov  | 
         
           
 
  | 
        |||||
|  
           Kakovost  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      |||
|  
           
 
  | 
         
           
 
  | 
         
           Skrb za kakovost je eden izmed temeljnih pogojev uspešnosti podjetja.  | 
        ||||
Znanje se preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Delovna praksa  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Oblikovanje in konstrukcija oblačil  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Organizacija dela  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tekstilna tehnologija  | 
  
   |