Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK OPERATER
Sprejeto na 17.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1998
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   4.  | 
        
   210/105  | 
  
   210/105  | 
 |
| 
   5.  | 
        
   350/140  | 
  
   350/140  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   560/245  | 
  
   560/245  | 
 
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
4. Letnik
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   VARSTVO PRI DELU in POŽARNA VARNOST  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo osebno odgovornost. Želijo varovati sebe, sodelavce in materialna sredstva. Sprejemajo preventivne ukrepe in kulturo v organizaciji. Razvijajo sposobnost delovanja v izrednih razmerah.  | 
        |
| 
   VPLIVI ŽIVILSKE INDUSTRIJE NA OKOLJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Dojamejo interes družbe po varovanje okolja in ga želi tudi sam varovati. Pridobivajo "zeleno" zavest. Razvijajo poštenost.  | 
        |
| 
   HIGIENA V ŽIVILSKI INDUSTRIJI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva natančnost. Zavest o poklicni odgovornosti in potrebi po pripravi varne hrane. Razvija osebno odgovornost.  | 
        |
| 
   PROCESI V ŽIVILSKI INDUSTRIJI**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva poklicno identifikacijo.  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
        |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvajajo zakonitosti znanstvenih dognanj.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo tehnično razgledanost.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Integrirajo odnos: človek – tehnika.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvajajo interdisciplinarnost živilstva in naravoslovno-tehniških ved.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Motivacija za nadaljnja razmišljanja.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   PRIPRAVA ŽIVIL**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poklicna identifikacija.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo poklicno etiko.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo odnos do poklicnih skrivnosti.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvajajo delovno disciplino.  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo tehnično discipliniranost.  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo osebno odgovornost in odgovornost do kupcev.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Natančnost.  | 
        
5. Letnik
| 
    Vsebine in informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   UPORABA NEKATERIH MERILNIH NAPRAV**  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo natančnost in odgovornost.  | 
        |
| 
   ROKOVANJE IN UPRAVLJANJE STROJEV IN NAPRAV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo osebno odgovornost.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Želijo delati varno.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo natančnost.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Varujejo sredstva za delo.  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   ANALIZE ŽIVIL**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo kritičnost, natančnost, odgovornost.  | 
        |
| 
   SENZORIČNE ANALIZE**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
         
           
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Odgovornost do potrošnikov.  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   FIZIKALNE ANALIZE**  | 
  
   | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobivajo zanesljivost pri delu. Pridobivajo natančnost. Kakovost pri delu.  | 
        |
| 
   KEMIJSKE ANALIZE**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Upoštevati analitske norme. Razvijajo kritičnost. Pridobivajo natančnost in zanesljivost.  | 
        |
| 
   ANALIZA KRITIČNIH TOČK  | 
  
   | 
  
   Sprejemajo poklicno odgovornost.  | 
        |
| 
   EMBALAŽA IN PAKIRANJE **  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ekonomičnost. Razvijajo odnos do poslovnih skrivnosti. Voljnost za delo v skupini.  | 
        |
| 
   SKLADIŠČENJE IN TRANSPORT ŽIVIL**  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Poštenost. Odgovornost do kupca, podjetja, prodajalca surovin in kupca proizvodov.  | 
        |
| 
   ŠTUDIJ DELA IN ČASA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sodelovanje v timu. Komunikativnost. Odgovorno delo. Upoštevajo ekonomičnost.  | 
        |
| 
   NADZOR, REGULACIJA IN AVTOMATIZACIJA V PROIZVODNJI **  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Želja po tehnološkem napredku. Osebna odgovornost. Kreativnost.  | 
        |
| 
   SIMULACIJSKE METODE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Želja po sodobnih metodah in pripomočkih za delo. Samoiniciativnost. Radovednost.  | 
        
Opomba: poglavja označena " ** " se pri dijakih, ki imajo le 245 ur prakse ustrezno skrčijo.
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Kemija Tehnologija Analizna kemija Regulacije in krmiljenje  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Biologija Mikrobiologija Podjetništvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Mikrobiologija Tehnologija Kemija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Analizna kemija Tehnologija Mikrobiologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Ehnologija Prehrana Mikrobiologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Fizika Regulacija in krmiljenje  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Regulacije in krmiljenje  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Analizna kemija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Podjetništvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Fizika Prehrana Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Analizna kemija Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Mikrobiologija Tehnologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kemija Tehnologija Podjetništvo Prehrana  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Regulacije in krmiljenje Podjetništvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Podjetništvo Socialna psihologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Regulacije in krmiljenje Informatika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tehnologija Informatika Regulacije in krmiljenje  | 
  
   |