Izobraževalni program: CVETLIČAR (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
OKRASNE ZELNATE RASTLINE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   55  | 
  
   15  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
  
   58  | 
  
   10  | 
  
   68  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   113  | 
  
   25  | 
  
   138  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
2. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   POMEN OKRASNIH RASTLIN V CVETLIČARSTVU  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije human odnos do rastlin.  | 
  
   Vaje:  | 
 
| 
   DELITEV OKRASNIH RASTLIN PO RASTNI DOBI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   Vaja: iskanje posameznih označb po literaturi.  | 
 |
| 
   ENOLETNICE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije zavest o odgovornosti za svoje delo. Razvije sposobnost strokovne komunikacije s strankami. Razvije ekološko osveščenost pri uporabi okolju prijaznih zaščitnih sredstev. Zna vrednotiti delo cvetličarja.  | 
  
   Vaja: iskanje posameznih primerov rodov, vrst in sort po katalogu. Demonstracije:  | 
 
| 
   PREPOZNAVANJE IN RAZLOČEVANJE POSAMEZNIH RODOV, VRST IN SORT ENOLETNIC  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije čut za opazovanje in razlikovanje. Razvije natančnost in doslednost. Razvije pravilen odnos do sadilnega materiala vzgojenega v naših vrtnarijah. Odgovornost do dela. Razvije vztrajnost in iznajdljivost Razvije ekonomičnost.  | 
  
   Strokovna ekskurzija. Vaje: Ogledi: diapozitivi - posamezni rodovi, vrste in sorte enoletnic v cvetličarni.  | 
 
| 
   DVOLETNICE: PREPOZNAVANJE IN RAZLOČEVANJE POSAMEZNIH RODOV IN VRST DVOLETNIC  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije pravilen odnos do sadilnega materiala.  | 
  
   Ogled: diapozitivi - dvoletnice v vrtu. Ogled: dvoletnice v vrtu in na prodajnem mestu v cvetličarni.  | 
 
| 
   PREPOZNAVANJE IN RAZLOČEVANJE TRAJNIH RASTLIN  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se nauči racionalnosti. Pridobijo odnos do slovenske kakovosti Zna vrednotiti in ceniti delo cvetličarja. Razvije osebno odgovornost do dela. Razvije natančnost, vzdržljivost in zanesljivost. Razvije skrb za varovanje okolja.  | 
  
   Vaje: Ekskurzija: ogled trajnic pri posameznih vrtnarjih.  | 
 
3. letnik
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   LONČNICE  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost hitrega reagiranja in vnašanja novosti. Razvije osebnostne lastnosti, kot so natančnost, vzdržljivost, zanesljivost in doslednost. Razvije težnjo po znanju. Razvije ekološko osveščenost. Razvije občutek za delo s strankami. Razvije strokovno komunikacijo s strankami. Razvije zavest o strokovni odgovornosti.  | 
  
   Ogledi: Diapozitivi: lončnice. Vaje:  | 
 
| 
   ZELNATE TRAJNICE S ČEBULO, GOMOLJEM IN KORENIKO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije sposobnost opazovanja, razlikovanja. Razvije pravilen odnos do dela. Razvije sposobnost hitrega reagiranja v določeni situaciji. Razvije inovativnost. Razvije vztrajnost.  | 
  
   Demonstracija: prikaz posameznih podzemnih delov čebule, gomolja in korenike. Ogledi: diapozitivi - gomoljnice in čebulnice v vrtu. Vaja: spoznavanje načinov uporabe čebulnic in gomoljnic v aranžerstvu.  | 
 
| 
   VODNE IN OBVODNE RASTLINE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije čut za estetiko. Razvije splošno iznajdljivost.  | 
  
   Ogled: obvodni vrt. Vaja: določanje primernosti posameznega rodu in vrste glede na globino sajenja. Ogled: diapozitivi - vodne in obvodne rastline.  | 
 
| 
   TRAVE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije zavest o strokovni odgovornosti.  | 
  
   Vaja: iskanje najpogostejših trav uporabnih v cvetličarstvu in aranžerstvu. Ogled: diapozitivi - nizke in visoke trave.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Dendrologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Splošno vrtnarstvo Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |