Izobraževalni program: CVETLIČAR (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   35  | 
  
   35  | 
  
   70  | 
 
| 
   3.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   35  | 
  
   35  | 
  
   70  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   ČLOVEK KOT OSEBNOST  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih.  | 
  
   Vaja: igranje vlog: prepoznavanje človeka kot osebnosti. Ogled: dejanska situacija. Demonstracija: različne oblike vedenja pri poslovnem komuniciranju.  | 
 
| 
   POSLOVNA KOMUNIKACIJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti.  | 
  
   Vaja: urjenje komunikacije. Demonstracija: različne vloge (prodajalec, kupec) v različno opremljenih poslovnih prostorih.  | 
 
| 
   NAČINI KOMUNICIRANJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost za opazovanje nebesedne komunikacije.  | 
  
   Vaje: igranje vlog. Vaja: opazovanje besedne in nebesedne komunikacije ob prikazu različnih vlog. Ogled: dejanska situacija na terenu.  | 
 
| 
   KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija in krepi najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah.  | 
  
   Vaja: poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarska naloga ob uporabi aktualne literature in njena predstavitev. Ogled: demonstracija njihovih predstavitev z videom.  | 
 
| 
   DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo.  | 
  
   Vaja: igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. Ogled: dejanska situacija na terenu. Demonstracija.  | 
 
| 
   EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Se seznanja z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja.  | 
  
   Vaja: priprava reklame in ekonomske propagande s svojega področja. Ogled: najrazličnejše reklame.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Praktični pouk Gospodarsko poslovanje Cvetlične vezave  | 
  
   |