Izobraževalni program: CVETLIČAR (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
| 
   2.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnost v izvedbi  | 
  
| 
   INFORMATIKA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobi potrebne informacije za razumevanje in strokovnost pri rabi informacijske tehnologije. Usvojene pojme pravilno uporablja. Sprejema delovno in osebno odgovornost do lastnine.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalnikom, povezanim v lokalno omrežje in v svetovni splet.  | 
 
| 
   RAČUNALNIK, SESTAVNI DELI IN PERIFERNE ENOTE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Sprejme računalnik kot orodje za obdelavo podatkov.  | 
        |
| 
   PROGRAMSKA OPREMA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zaveda dejstva, da je programska oprema avtorsko delo.  | 
        |
| 
   OPERACIJSKI SISTEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zaveda pomena programskega orodja.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalnikom, povezanim v lokalno omrežje in v svetovni splet.  | 
 
| 
   GRAFIČNI OPERACIJSKI SISTEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in sistematičnost pri množici podatkov z rabo sodobnih orodij za večanje učinkovitosti dela.  | 
        |
| 
   POMOŽNA ORODJA V OPERACIJSKEM SISTEMU  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija inovativnost z najrazličnejšo rabo pripomočkov in njihovih kombinacij.  | 
        |
| 
   UREJEVALNIK TEKSTA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija inovativnost in estetiko pri oblikovanju dokumentov in išče nove možnosti. Razvija estetski odnos do gradiva, ki ga sprejema in predaja. Razvija sposobnost za zavestno iskanje novih možnosti.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalnikom, povezanim v lokalno omrežje in v svetovni splet.  | 
 
| 
   PREGLEDNICA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   MREŽNA VEZAVA RAČUNALNIKA, ELEKTRONSKA POŠTA IN SVETOVNI SPLET  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Čuti vse večjo potrebo po uporabi novih načinov komuniciranja. Razvija ustvarjalnost.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalnikom, povezanim v lokalno omrežje in v svetovni splet.  | 
 
| 
   SPECIALNA PROGRAMSKA OPREMA ZA PODROČJE CVETLIČARSTVA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija čut za opazovanje in prilagajanje novostim.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalnikom, povezanim v lokalno omrežje in v svetovni splet.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   |