Izobraževalni program: FARMACEVTSKI PROCESNIČAR
PRAKTIČNI POUK IZ FARMACEVTSKE TEHNOLOGIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
105 |
105 |
|
|
2. |
105 |
105 |
|
|
3. |
102 |
102 |
|
|
skupaj |
|
312 |
312 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. LETNIK
|
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
|
FARMACEVTSKO TEHNOLOŠKI POSTOPKI |
Dijaki |
Dijaki: |
|
|
Tehtanje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost in odgovornost. |
Delo: |
|
Drobljenje in sejanje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za poklicno odgovornost. |
Delo: |
|
Gostota tekočin ter gostota in površina trdnih snovi |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za poklicno odgovornost. |
Delo: |
|
Mešanje trdnih snovi in tekočin, ter homogeniziranje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za dosledno izvajanje tehnoloških postopkov |
Delo: |
|
Segrevanje in hlajenje |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo občutek za varnost pri delu |
Delo: |
|
Ločevanje trdnega in tekočega |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo skrb za natančno izvajanje tehnoloških postopkov. |
Delo: |
|
Sušenje |
|
|
|
|
|
|
Delo: |
|
|
Čiščenje v farmacevtski industriji |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena čiščenja pri zagotavljanju kvalitete zdravil. Razvija osebno odgovornost pri zagotavljanju kvalitete gotovih zdravil v odnosu do pacienta in delovne organizacije. |
Delo: |
|
Sterilizacija |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo osebno odgovornost pri zagotavljanju kvalitete gotovih zdravil. |
Delo: |
|
Farmacevtske vode |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena kvalitete vode v farmacevtski industriji. |
Delo: |
2. letnik
|
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
|
TRDNE OBLIKE ZDRAVIL |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
Praški in posipala |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena uporabe zaščitnih sredstev pri mešanju praškov. |
Delo: |
|
Granulati |
|
|
|
|
|
|
Delo: |
|
|
Pelete |
|
|
|
|
|
|
Ogled: |
|
|
Tablete |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo poklicno odgovornost. Zavedajo se vpliva kvalitete granulata na izdelavo tablet. |
Delo: |
|
Dražeji in filmske tablete |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo občutek za nenehno izpopolnjevanje pri delu. |
Delo: |
|
Zdravilne kapsule |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo poklicno odgovornost. |
Delo: |
|
TEKOČE OBLIKE ZDRAVIL |
|
|
|
|
Prave raztopine |
|
|
|
|
|
|
Se zavedajo pomena natančnosti pri delu. Se zavedajo pomena čistoče pri izdelavi raztopin. |
Delo: |
|
Koloidne disperzije |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost logičnega razmišljanja in sklepanja. |
Delo: |
|
Grobo disperzni sistemi |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo osebno odgovornost v procesu izdelave zdravilnih pripravkov. Se zavedajo pomena čistoče pri izdelavi emulzij in suspenzij. |
Delo: |
3. letnik
|
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
|
POLTRDNE OBLIKE ZDRAVIL |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
Mazila |
|
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za skrbno in natančno izvedbo tehnoloških postopkov. Se zavedajo pomena čistoče naprav, prostorov in osebja pri izdelavi mazil. |
Delo: |
|
Svečke in vagitoriji |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena strokovnosti pri delu. |
Delo: |
|
Mila |
|
|
|
|
|
|
Delo: |
|
|
PLINASTE OBLIKE ZDRAVIL |
|
|
|
|
Pršila (aerosoli) |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se vpliva halogeniranih ogljikovodikov na okolje. |
Delo: |
|
STERILNE OBLIKE ZDRAVIL |
|
|
|
|
Pripravki za oči |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena aseptičnega dela v odnosu do pacienta. |
Delo: |
|
Parenteralni zdravilni pripravki |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena aseptičnega dela v odnosu do pacienta. |
Delo: |
|
IZVLEČKI |
|
|
|
|
Izvlečki iz drog |
|
|
|
|
|
|
Delo: |
|
|
BIOTEHNOLOGIJA |
|
|
|
|
Biotehnološki proizvodi |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena biotehnoloških procesov v vsakdanjem življenju. Razvijajo občutek za uporabo teoretičnih znanj v praksi. |
Delo: |
|
Bioreaktorji |
|
|
|
|
|
|
Krepijo osebno in poklicno odgovornost do dela, ki ga opravljajo. |
Delo: |
|
Zaključni procesi |
|
|
|
|
|
|
Zavedajo se vpliva bioprocesov na obremenjevanje ekosistemov. |
Delo: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Vsa znanja iz praktičnega pouka farmacevtska tehnologija so povezana z vsebinami iz farmacevtske tehnologije.
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Biologija s somatologijo |
|
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
|
Mikrobiologija |
|
|
|
Farmacevtska kemija |
|
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|