Izobraževalni program: GOZDAR
Sprejeto na 39.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 19. 5. 2000
OSNOVE EKONOMIKE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
  
   72  | 
  
   30  | 
  
   102  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   72  | 
  
   30  | 
  
   102  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   gozdarstvo in njegove znaČilnosti  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Povezuje gozdarstvo kot panogo z gospodarstvom.  | 
        |
| 
   osnovni pojmi gospodarjenja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvoji strokovno izrazoslovje in ga zna uporabljati. Povezuje temeljni ekonomski problem z gozdarsko panogo.  | 
  
   Vaje (2 uri): uvod:podatki in informacije, informatika, informacijski sistemi, raèunalniška strojna in programska oprema.  | 
 
| 
   gospodarska organiziranost v gozdarstvu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija poklicno identiteto.  | 
  
   Vaje (10 ur) - programski paket za pisanje in urejanje besedil  | 
 
| 
   proizvodni dejavniki v gozdarstvu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razlikuje deliteve dela glede na družbeno in tehnično delitev dela.  | 
        |
| 
   stroški  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Navaja se na delo v skupini. Razvija sposobnost komuniciranja v skupini.  | 
  
   Vaje (12 ur) - programski jezik za obdelavo taberičnih podatkov in izdelavo grafov:  | 
 
| 
   kalkulacije v gozdarstvu  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   ugotavljanje poslovnega izida  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spozna pomen poslovnega izida za posamezni proizvodni obrat.  | 
        |
| 
   uspešnost gospodarjenja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        
   vaje (6 ur): samostojna vaja z uporabo programskih paketov za vnos in oblikovanje besedil in za obdelavo tabelaričnih podatkov samostojno izdela strokovn obarvan izdelek.  | 
 |
| 
   trŽno gospodarsko usmerjanje v gozdarstvu, trg gozdnih proizvodov  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Navaja se na delo v skupini. Razvija samostojnost pri delu. Spozna gospodarski pomen gozda.  | 
        |
| 
   zakododaja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Spozna pomen spoznavanja zakonodaje.  | 
        
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Dendrologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Gojenje in varstvo gozdov  | 
  
   | 
 
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
  
   Pridobivanje gozdnih proizvodov  | 
  
   | 
 
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
          
   | 
 |
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Biologija z ekologijo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
          
   | 
 |