Izobraževalni program: KMETOVALKA GOSPODINJA (šs)
Sprejeto na 38.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 4. 2000
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
| 
   2.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   3.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   18  | 
  
   52  | 
  
   70  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnost v izvedbi  | 
  
| 
   INFORMATIKA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave nujnosti pravilnega rokovanja/uporabe. Razvija delovno in osebno odgovornost do lastnine.  | 
  
   Stalna demonstracija z uporabo računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju in dostopom do svetovnega spleta.  | 
 
| 
   RAČUNALNIK, SESTAVNI DELI IN PERIFERNE ENOTE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave praktičnosti računalnika kot orodja za obdelavo podatkov.  | 
        |
| 
   PROGRAMSKA OPREMA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave, da je programska oprema avtorsko delo.  | 
        |
| 
   OPERACIJSKI SISTEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvoji način dela z računalnikom. Se zave, da je za uresničitev najenostavnejšega ukaza potrebno programsko orodje.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaja: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta.  | 
 
| 
   GRAFIČNI OPERACIJSKI SISTEM  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in sistematičnost pri množici. Se zave pomena upravljanja s sodobnimi orodji za večjo učinkovitosti dela.  | 
        |
| 
   POMOŽNA ORODJA V OPERACIJSKEM SISTEMU  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija inovativnost s pomočjo najrazličnejših pripomočkov in kombinacij.  | 
        |
| 
   UREJEVALNIK TEKSTA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija inovativnost in občutek za estetiko pri oblikovanju dokumentov. Se zave pozitivnega učinka estetsko izdelanega gradiva. Razvija nove možnosti.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in dobre prezentacijske opreme. Vaja: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta.  | 
 
| 
   PREGLEDNICA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
        ||
| 
   MREŽNA VEZAVA RAČUNALNIKA, ELEKTRONSKA POŠTA IN SVETOVNI SPLET  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   | 
  
   | 
  
   Zave se nujnosti novih načinov komuniciranja. Razvija ustvarjalnost.  | 
  
   Demonstracija: uporaba računalnika in dobre prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta.  | 
 
| 
   PROGRAMSKA ORODJA ZA KMETIJSTVO  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave nujnosti uporabe razpoložljive programske opreme.  | 
  
   Izdelava seminarske naloge.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kmetijski stroj Rastlinska proizvodnja Gospodarsko poslovanje Osnove živinoreje  | 
  
   |