Izobraževalni program: KMETOVALEC (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
OSNOVE GOZDARSTVA - izbirni predmet
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
   Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   35  | 
        
   35  | 
 |
| 
   3.  | 
        
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   35  | 
  
   
  | 
  
   35  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
| 
    VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   POMEN IN VLOGA GOZDA  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
        |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zave osebne odgovornosti. Se zave delovne odgovornosti.  | 
  
   Prikaz: gozdni red in zakon o gozdovih.  | 
 
| 
   SPLOŠNO O DREVESU IN GOZDU  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija skrbnost. Razvija strokovnost. Razvija poklicno odgovornost.  | 
  
   Prikaz: risbe, skice in posterji.  | 
 
| 
   EKOLOGIJA GOZDA IN DREVESNIH VRST  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija ekološko zavest. Razvija sposobnost opazovanja naravnih pojavov. Se zave ustvarjalnosti. Razvija skrbnost.  | 
  
   Prikaz: fotografije, skice, herbarij, Ogled: drevesne vrste v naravi.  | 
 
| 
   GOZDNI PROSTOR SLOVENIJE  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Osvaja poklicno odgovornost.  | 
  
   Prikaz: skice, gozdarske karte.  | 
 
| 
   GOZDNI SESTOJI  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Se zave poklicne odgovornosti. Razvija delovno odgovornost. Krepi ekološko zavest.  | 
  
   Prikaz: skice, fotografije in diapozitivi.  | 
 
| 
   VARNOST PRI DELU V GOZDU  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija osebno in delovno odgovornost.  | 
  
   Prikaz: fotografije. Demonstracija: nezgodni primeri iz prakse, zaščitna varovalna sredstva.  | 
 
| 
   NEGA GOZDA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija strokovnost. Krepi natančnost in skrbnost. Se zave pomena ustvarjalnosti. Krepi osebno in delovno odgovornost. Se zave pomena inovativnosti.  | 
  
   Prikaz: skice, fotografije. Demonstracija: gozdnogojitveni načrt, gozdnogospodarski načrt. Ogled: terenski ogled nege gozda.  | 
 
| 
   VARSTVO GOZDOV  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Krepi ekološko zavest. Razvija strokovnost. Razvija osebno in delovno odgovornost.  | 
  
   Prikaz:fotografije, diapozitivi. Demonstarcija: primerki zatiralnih sredstev.  | 
 
| 
   GOZDNA PROIZVODNJA  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Krepi osebno in delovno odgovornost. Razvija ustvarjalnost. Krepi ekološko zavest.  | 
  
   Demonstracija: cenik gozdno lesnih sortimentov, tablice standardov, merilne priprave.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Pridobljeno znanje predmeta se povezuje z znanji naslednjih predmetov: sadjarstvo in vinogradništvo, poljedelstvo, kmetijski stroji, varstvo pri delu in praktični pouk.
Konkretno
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Sadjarstvo in vinogradništvo Poljedelstvo  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Varstvo pri delu Praktični pouk  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kmetijski stroji Praktični pouk  | 
  
   |