Izobraževalni program: MLEKAR
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 17. 12. 2002
GOSPODARSKO POSLOVANJE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Skupaj |
Teorija |
Vaje brez delitev v skupine |
|
2. |
70 |
50 |
20 |
3. |
68 |
38 |
30 |
Skupaj |
138 |
88 |
50 |
2. LETNIK
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
MEDPREDMETNE POVEZAVE |
OSNOVNI POJMI O GOSPODARSTVU |
|||
Dijak:
|
Dijak:
|
Dijak:
|
TEHNOLOGIJA
|
GOSPODARSKA DELITEV DELA |
|||
|
|
|
DRUŽBOSLOVJE
|
PODJETJE |
|||
|
|
|
PRAKTIČNI POUK
|
USTANOVITEV IN PRIDOBITEV PODJETJA |
|||
|
|
|
|
TRGOVSKA PODJETJA |
|||
|
|
|
PRAKTIČNI POUK
TEHNOLOGIJA
|
TRG |
|||
|
|
|
|
TRŽENJE |
|||
|
|
|
TEHNOLOGIJA IN PRAKTIČNI POUK
|
STROŠKI V POSLOVNEM PROCESU |
|||
|
|
|
|
FINANČNE KALKULACIJE IN ANALIZA POSLOVANJA |
|||
|
|
|
TEHNOLOGIJA
RAČUNALNIŠTVO
|
POSLOVNO DOPISOVANJE |
|||
|
|
|
TEHNOLOGIJA IN PRAKTIČNI POUK
PSIHOLOGIJA PRODAJE
|
TRŽNA STRATEGIJA IN NAČRT TRŽENJA (seminarska naloga) |
|||
|
|
|
Vaja:
|
3. LETNIK
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
MEDPREDMETNE POVEZAVE |
I. OSNOVE PSIHOLOGIJE |
|
||
Dijak:
|
Dijak:
|
Dijak:
|
|
II. OSEBNOST IN DUŠEVNI PROCESI |
|||
Osebnost
|
|
|
Praktično izobraževanje |
Čustva
|
|
|
Praktično izobraževanje |
Motivacija
|
|
|
Praktično izobraževanje Družboslovje |
Zaznavanje
|
|
|
Tehnologija Praktično izobraževanje |
Učenje in spomin
|
|
|
Praktično izobraževanje |
III. KOMUNIKACIJA |
|||
Komunikacija
|
|
|
Slovenščina Praktično izobraževanje Informatika Higiena in varstvo pri delu |
Poslovni bonton
|
|
|
Slovenščina Praktično izobraževanje |
Imidž
|
|
|
Higiena in varstvo pri delu |
IV. PSIHOLOŠKI VIDIKI PRODAJE |
|||
Kupoprodajni proces
|
|
|
Gospodarsko poslovanje Praktično izobraževanje |
Reklama in propaganda
|
|
|
Gospodarsko poslovanje Informatika Slovenščina Praktično izobraževanje Tehnologija |
Reševanje konfliktov
|
|
|
Praktično izobraževanje Slovenščina |
VRSTNI RED OBRAVNAVE UČNIH VSEBIN
Učitelj je v okviru učnega načrta pri določanju števila ur, namenjenih obravnavi učne teme, in pri določanju zaporedja učne snovi avtonomen. Predlagano zaporedje učnih vsebin je zgolj priporočilo, po katerem učitelj načrtuje aktivnosti v razredu (obravnava učne snovi, ponavljanje in utrjevanje snovi, preverjanje znanja …).
DOSEGANJE CILJEV PREDMETA
Cilji predmeta segajo na spoznavno, čustveno in socialno področje.
Oblike in metode, ki jih učitelj uporablja pri pouku, so individualne in skupinske/sodelovalne oziroma kombinacija obeh, odvisno od učnega cilja, ki ga želi doseči.
Za nižje kognitivne ravni je primerna metoda razlage, delo z besedilom in/ali demonstracija, npr. videoposnetki.
Za doseganje ciljev na višji ravni je potrebno uporabiti metode, ki vključujejo in spodbujajo aktivnost dijaka, npr. diskusijsko metodo, progresivno podvajanje, primerjanje besedil.
Socializacijske cilje dosežemo z izkustvenim učenjem, tj. s samoopazovanjem, priklicem in analizo lastnih izkušenj, z raznimi vprašalniki, ocenjevalnimi lestvicami …