Izobraževalni program: OSKRBNIK/OSKRBNICA
POSLOVNA INFORMATIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   2.  | 
  
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   
  | 
  
   210  | 
  
   210  | 
 
Pri predmetu dijaki:
1. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Osnove informatike  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razumevajo pomen informacij v sodobni družbi. Spoznajo odvisnost učinkovitosti in uspešnosti od razpoložljivih informacij. Razumevajo povezavo človek - informacija - tehnika.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Osnove računalništva  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zavedajo pomena računalnika v informacijski tehnologiji. Se zavejo pomena natančnosti in strokovnosti pri uporabi računalniške tehnologije. Spoznajo računalnik.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Osnove računalništva:  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zavedajo pomena računalnika v informacijski tehnologiji. Se zavejo pomena natančnosti in strokovnosti pri uporabi računalniške tehnologije. Razvijejo pravilen odnos do varovanja računalniške lastnine.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Zdravo in varno delo pri računalniku:  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zavedajo škodljivih vplivov uporabe računalniške tehnologije. Razvijejo skrb za zdravje. Razvijejo strokovnost za izbiro varovalnih sredstev in ukrepov za preprečevanje in ublažitev škodljivih vplivov.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Obvladovanje tipkovnice:  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo natančnost pri vnosu podatkov s tipkovnico. Se zavedajo pomena natančnosti.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Uporaba programske opreme:  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijajo natančnost in strokovnost pri vnosu in shranjevanju podatkov. Razvijajo sposobnost komuniciranja.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
2. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Osnove obdelave besedil:  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zavejo natančnosti, strokovnosti in ustvarjalnosti pri izdelavi in pošiljanju besedil.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Izdelovanje poslovnih dopisov:  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Osvojijo natančnost, strokovnost in skrbnost pri izdelavi poslovnih dopisov in pošiljanju elektronske pošte. Komunicirajo v skupini.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
3. letnik
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Obdelava podatkov s preglednicami  | 
  
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo natančnost, strokovnost ter poklicno odgovornost pri vnosu podatkov v preglednico ter shranjevanju in pošiljanju podatkov.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Praktična uporaba preglednic  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo natančnost, skrbnost in poklicno odgovornost pri izdelavi praktično uporabnih preglednic. Razvijejo sposobnost za komuniciranje.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
| 
   Računovodstvo z računalnikom  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvijejo natančnost, skrbnost ter poklicno odgovornost za vnos, shranjevanje in prenos poslovnih podatkov.  | 
  
   Dijaki se delijo v skupine.  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Organizacija in ekonomika obratovalnic  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Organizacija in ekonomika obratovalnic, vsebine računovodstva  | 
  
   |