Izobraževalni program: OSKRBNIK/OSKRBNICA
PRAKTIČNI POUK – OBLIKOVANJE TEKSTILA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   25  | 
  
   150  | 
  
   175  | 
 
| 
   2.  | 
  
   15  | 
  
   160  | 
  
   175  | 
 
| 
   3.  | 
  
   15  | 
  
   160  | 
  
   175  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   55  | 
  
   470  | 
  
   525  | 
 
Pri predmetu dijak:
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOST V IZVEDBI  | 
  
| 
   Delovna sredstva in pribor  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev in poklica.  | 
  |
| 
   Osnovne lastnosti materialov  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija pravilen odnos do tekstilnih materialov.  | 
  |
| 
   Ročno šivanje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   Razvija natančnost.  | 
  ||
| 
   Vezenje, pletenje  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost in ustvarjalnost.  | 
  |
| 
   Spoznavanje šivalnega stroja  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev.  | 
  |
| 
   Likanje in fiksiranje medvlog  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev. Razvija sposobnost za varno delo. Razvija natančnost, doslednost.  | 
  |
| 
   Strojno šivanje  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija sposobnosti za varno delo. Razvija natančnost, doslednost.  | 
  |
| 
   Specialni stroj za ometični obod  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost, zanesljivost.  | 
  |
| 
   Zavese, prti, posteljnina, dekorativni izdelki  | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost, zanesljivost. Razvija ustvarjalnost.  | 
  |
| 
   Slikanje na svilo, izdelava igrač iz blaga  | 
  
   | 
  
   Razvija ustvarjalnost.  | 
  |
| 
   Jemanje mer  | 
  |||
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost pri jemanju mer.  | 
  |
| 
   Izdelava ženskega krila  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost, varčnost pri krojenju. Razvija osebno odgovornost. Je ustvarjalen.  | 
  |
| 
   Izdelava hlač (ženske hlače, otroške hlače)  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija osebno odgovornost, natančnost. Varčnost pri krojenju. S pridobljenim znanjem si pridobiva zanesljivost pri delu.  | 
  |
| 
   Izdelava ženske srajčne bluze in otroške bluze  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvija natančnost. Se zave odgovornosti pri delu.  | 
  |
| 
   Priprava krojev s pomočjo modnih revij in spreminjanje krojev  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Je ustvarjalen. Razvija strokovnost pri svojem delu. Razvija natančnost.  | 
  |
| 
   Izdelava oblačil lahke konfekcije po lastni izbiri  | 
  
   | 
  
   Je ustvarjalen. Razvija natančnost. Se zave poklicne odgovornosti.  | 
  
   Ogledi tekstilnih in konfekcijskih tovarn. Ogledi specializiranih sejmov in prireditev (sejem mode, modni bazar, modne revije).  | 
 
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
   LETNIK  | 
  
   OCENJEVALNO OBDOBJE  | 
  
   PREVERJANJE IN OCENJEVANJE  | 
 
| 
   1  | 
  
   1.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   2.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   3.  | 
  
   | 
 
| 
   2.  | 
  
   1.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   2.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   3.  | 
  
   | 
 
| 
   3.  | 
  
   1.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   2.  | 
  
   | 
 
| 
   
  | 
  
   3.  | 
  
   | 
 
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Poznavanje tekstilij  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kultura bivanja  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Priprava in serviranje jedi  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Tuji jezik  | 
  
   |