Izobraževalni program: OSKRBNIK/OSKRBNICA
PRAKTIČNI POUK – PRIPRAVA IN SERVIRANJE JEDI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
|  
           
  | 
         
           Teorija (ur)  | 
         
           Vaje (ur)  | 
         
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   20  | 
  
   155  | 
  
   175  | 
 
| 
   2.  | 
  
   20  | 
  
   155  | 
  
   175  | 
 
| 
   3.  | 
  
   20  | 
  
   190  | 
  
   210  | 
 
| 
   skupaj  | 
  
   60  | 
  
   500  | 
  
   560  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
| 
    INFORMATIVNI CILJI  | 
   
    FORMATIVNI CILJI  | 
   
    SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
   
    POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
  
| 
   Učna kuhinja in delovni prostori  | 
  
   Dijak  | 
  
   Dijak  | 
  |
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zaveda pomembnosti funkcionalne razporeditve kuhinjskih prostorov, pripomočkov in opreme. Razvije sposobnost za sodelovanje z odgovornimi v kuhinji in v strežbi.  | 
  |
| 
   Čiščenje in vzdrževanje delovnih prostorov  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se zaveda pomembnosti pravilnega vzdrževanja,higiene v kuhinji in strogega ločevanja čistih in nečistih del. Se zave ekološke osveščenosti pri delu.  | 
  |
| 
   Higiena dela v kuhinji  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Zna skrbno negovati svojo delovno obleko in vzdrževati osebno higieno. Razvija si delovne navade, vztrajnost , sistematičnost, natančnost in urejenost pri delu. Se zave pomena pravilnega ravnanja, ekonomičnosti in vzdrževanja kuhinjskih aparatov in pripomočkov.  | 
  |
| 
   Mehanska obdelava živil  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Se uri v strokovnem izrazoslovju in razvija ročne spretnosti s praktičnim delom pri vajah. Si pridobi občutek za skupinsko delo.  | 
  |
| 
   Toplotna obdelava živil  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Postane dojemljiv za različne postopke mehanske in toplotne obdelave živil.  | 
  |
| 
   Receptura in zahtevek  | 
  
   | 
  
   Si prizadeva , da je delo čim bolje opravljeno.  | 
  |
| 
   Hladne in tople začetne jedi  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Juhe, enolončnice, jušne zakuhe in vložki  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Mesne jedi  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Ribe in morski sadeži  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Priloge in prikuhe;  | 
  
   | 
  ||
| 
   Sladice  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Upošteva, da je za kakovosten izdelek treba poznati tehnološke postopke.  | 
  |
| 
   Zelenjavne jedi in solate  | 
  
   | 
  
   Si razvije pravilen odnos do hrane in njene kakovosti.  | 
  |
| 
   Narodne jedi  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ovrednoti smisel in pomen ohranitve običajev in pridobljeno znanje. Pridobljeno znanje uporablja v vsakdanjem življenju.  | 
  |
| 
   Konzerviranje živil  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  ||
| 
   Pogrinjki  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Razvije samoiniciativnost in samostojnost pri delu. Upošteva predpise in pravila pri svojem delu.  | 
  |
| 
   Inventar  | 
  
   | 
  
   Ima ustrezen odnos do strežnega inventarja in znati z njim pravilno ravnati.  | 
  |
| 
   Pripravljalna dela v strežbi in strežno osebje  | 
  
   | 
  
   Razvija komunikacijske spretnosti in vedenja.  | 
  |
| 
   Postrežba jedi in pijač  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Predvidi primeren način strežbe ob določenem času in določeni priložnosti.  | 
  |
| 
   Varovalna prehrana  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Postane odprt za novosti v gastronomiji.  | 
  |
| 
   Prehrana v različnih življenjskih obdobjih  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   | 
  
   | 
  
   Ogled kuhinje v vrtcu in v domu za varstvo odraslih.  | 
 |
| 
   Diete  | 
  
   | 
  
   Si razvije tehnike dela pri pripravi različnih diet. Zave se pomena diet v vsakodnevni prehrani.  | 
  
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Kultura bivanja Praktični pouk oblikovanje tekstila  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kultura bivanja Prehrana Matematika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Poslovna informatika  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kultura bivanja  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kultura bivanja  | 
  
   |