SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: TAPETNIK

KATALOG ZNANJA

Ime vsebinskega sklopa

POSTELJNI VLOŽEK

Katalog znanja je določil Strokovni svet RS za poklicno in strokovno izobraževanje na 88. seji 16.12.2005

Usmerjevalni cilji:

Dijak bo zmožen:

Poklicne kompetence

OZNAKA

VSEBINSKI SKLOP: POSTELJNI VLOŽEK

RAVEN PRIDOBIVANJA KOMPETENCE

Poklicne kompetence

POV1

Konstruiranje posteljnega vložka

 

 

NAPREDNA RAVEN

POV2

Izdelava posteljnega vložka

 

 

NAPREDNA RAVEN

Operativni cilji

Poklicna kompetenca
POV1 - Konstruiranje posteljnega vložka

CILJI

CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ

Dijak:

  • skicira izdelek
  • izbere ustrezen polnilni in prevlečni material
  • nariše načrt
  • nariše kosovnice
  • napiše tehnično dokumentacijo
  • izračuna predkalkulacijo izdelka
  • primerja različne polnilne in prevlečne materiale ter izdelave posteljnih vložkov in jih vrednoti s funkcionalnega in ergonomskega vidika

Dijak:

  • komunicira s stranko in sprejme naročilo
  • poišče informacije z uporabo različnih virov – tiskanih in elektronskih
  • uporablja osnovne matematične funkcije in rešuje matematične probleme
  • pripravi ponudbo
  • s pomočjo informacijske tehnologije pripravi podatke, jih obdela in predstavi v ustrezni obliki
  • pozna materiale in njihov način uporabe za ohranjanje zdravja
  • pozna pomen higiene za ohranjanje zdravja

Poklicna kompetenca
POV2 - Izdelava posteljnega vložka

CILJI

CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ

Dijak:

  • izbere polnilne in prevlečne  materiale
  • skroji polnilni material
  • pripravi in uporabi ustrezna orodja in stroje
  • skroji, pripravi in pritrdi prevlečni material
  • izpolni in vodi delovno dokumentacijo

Dijak:

  • komunicira in rešuje probleme
  • upošteva predpise varstva pri delu in varovanja zdravja in okolja
  • analizira in vrednoti opravljeno delo
  • predstavi svoje delo skupini, naročniku
  • razvija strokovnost, poklicno odgovornost, ustvarjalnost in kritičnost
  • sprejema odgovornost za opravljeno delo

INTEGRACIJA CILJEV

Integracija ciljev ključne kvalifikacije naravoslovje je izpeljana tako, da je oblikovana nova, dopolnjena in zaključena celota, ki zahteva smiselno nadgrajevanje  in dopolnjevanje ciljev.

Učitelj posameznega vsebinskega sklopa in učitelj naravoslovja timsko načrtujeta, izvajata in vrednotita delo in pri tem upoštevata vse cilje, zapisane v obeh katalogih znanja, ter jih izvajata tako, da se smiselno dopolnjujejo.

Učni sklopi, ki so integrirani v vsebinski sklop
POSTELJNI VLOŽKI

Delovanje človeškega telesa in varovanje zdravja