Izobraževalni program: VZDRŽEVALEC TEKSTILIJ (šs)
Sprejeto na 36.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 21. 1. 2000
PSIHOLOGIJA DELA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   2.  | 
  
   70  | 
  
   70  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   
  | 
 ||
| 
   skupaj  | 
  
   70  | 
  
   
  | 
  
   70  | 
 
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki in dijakinje:
| 
    Informativni cilji  | 
   
    Formativni cilji  | 
   
    Socializacijski cilji  | 
   
    Posebnosti v izvedbi  | 
  
| 
   Dijaki  | 
  
   Dijaki  | 
  ||
| 
   Temelji človekovega delovanja  | 
  
   | 
  
   Razvijajo sposobnost sprejemanja drugačnosti in različnosti strank. Razvijajo sposobnost vživljanja v druge ljudi. Razvijajo tolerantnost.  | 
  |
| 
   Struktura osebnosti  | 
  
   | 
  
   Se naučijo učinkovito komunicirati s stranko  | 
  
   Igranje vlog (stranka, delavec v kemični čistilnici).  | 
 
| 
   Prepoznavanje osebnostnih lastnosti  | 
  
   | 
  
   Razvijajo spretnost vživljanja v druge. Razvijajo spretnost prilagajanja.  | 
  
   
  | 
 
| 
   Vedenje vzdrževalca tekstilij  | 
  
   | 
  
   Razvijajo komunikativnost. Razvijajo strokovno odgovornost in občutljivost do strank.  | 
  
   Igranje vlog (stranka, sprejem in izdaja izdelkov).  | 
 
| 
   Reševanje konfliktnih situacij v odnosu s stranko  | 
  
   | 
  
   Razvijajo spretnost prilagajanja. Razvijajo spretnost vživljanja v druge.  | 
  
   Igranje vlog.  | 
 
| 
   Obrambni mehanizmi  | 
  
   | 
  
   Razvijajo spretnost prilagajanja Razvijajo tolerantnost.  | 
  |
| 
   Prepoznavanje oblik človekove motivacije  | 
  
   | 
  
   Razvijajo spretnost opazovanja in vživljanja v stranko.  | 
  |
| 
   Značilnosti, ki določajo uspeh pri delu  | 
  
   | 
  
   Se navajajo na učinkovito in kvalitetno delo.  | 
  |
| 
   Pomen učenja in znanja za delavčevo uspešnost  | 
  
   | 
  
   Se naučijo ceniti svoje znanje in razvijati strokovno odgovornost  | 
  |
| 
   Vodenje in socialna klima  | 
  
   | 
  
   Razvijajo spretnost opazovanja. Razumejo pomembnost in potrebnost učinkovitega komuniciranja in dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi za učinkovito delo.  | 
  
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Praktični pouk  | 
  
   |