Izobraževalni program: FARMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
ZDRAVSTVENA VZGOJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
| 
   Letnik  | 
  
   Oblike izobraževalnega dela  | 
 ||
| 
   
  | 
  
   Teorija (ur)  | 
  
   Vaje (ur)  | 
  
           Skupaj (ur)  | 
 
| 
   1.  | 
  
   22  | 
        
   22  | 
 |
| 
   skupaj  | 
  
   22  | 
  
   
  | 
  
   22  | 
 
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
|  
           Vsebine in informativni cilji  | 
         
           Formativni cilji  | 
         
           Socializacijski cilji  | 
         
           Posebnosti v izvedbi  | 
      ||||
|  
           Pomen zdravstvene vzgoje, higiene in socialne medicine  | 
         
           Dijaki  | 
         
           Dijaki  | 
        |||||
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Si s pridobljenim znanjem večajo samozavest in zanesljivost pri delu.  | 
        |||||
|  
           Osebna higiena  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      ||||
|  
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo čut za odgovorno opravljanje nalog. Si pridobivajo ustrezen odnos do lastnega zdravja in zdravja drugih.  | 
        |||||
|  
           Komunalna higiena  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      ||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo sposobnost prilagajanja novim situacijam.  | 
        |||||
|  
           Socialna medicina  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      ||||
|  
           
 
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo čut za varno delo ob upoštevanju predpisov s posebnim poudarkom na preprečevanju okužbe.  | 
         
           
  | 
      ||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo kritičen odnos do novosti s področja preprečevanja in zdravljenja najpogostejših obolenj. Razvijajo potrebo po posredovanju novih spoznanj sodelavcem in bolnikom.  | 
        |||||
|  
           Mentalna higiena  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      ||||
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvijajo senzibilen odnos do dela z ljudmi. Razvijajo sposobnost logičnega mišljenja in samostojnega odločanja. Razvijajo kritičen odnos do novosti s področja varovanja zdravja. Razvijajo kritičen odnos do varne spolnosti.  | 
        
Znanje se preverja in ocenjuje:
| 
    Znanja  | 
   
    Povezava s predmetom  | 
  |
| 
    
  | 
   
    Predmet  | 
   
    Znanja  | 
  
| 
   | 
  
   Mikrobiologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Somatologija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Farmakognozija  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Kontrolne in analizne metode v farmaciji  | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   Farmacevtska kemija  | 
  
   |