A. SPLOŠNI DEL
1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
Ime  izobraževalnega programa: LESARSKI  TEHNIK (GLU, GJM) 
Prilagojen izobraževalni program  z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za gluhe in naglušne ter  dijake z govorno-jezikovnimi motnjami. 
Naziv strokovne izobrazbe: lesarski tehnik/lesarska tehtnica
2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
Poleg splošnih ciljev  izobraževalni program omogoča dijakom, da:
  - pridobijo sposobnost uporabe strokovnega znanja pri       reševanju dejanskih praktičnih problemov v stroki, 
 
  - obvladajo matematično reševanje tehničnih problemov       s svojega strokovnega področja in znajo izdelati analitične in grafične       prikaze teh rešitev, 
 
  - se naučijo in navadijo uporabljati strokovno       literaturo, tehnično in tehnološko dokumentacijo, tehnične predpise in       standarde, 
 
  - obvladajo izdelavo konstrukcijske in tehnološke       dokumentacije za predvidene izdelke, 
 
  - spoznajo lastnosti in uporabo gradiv s področja       lesarstva, 
 
  - pridobijo temeljna znanja o zgradbi, delovanju,       krmiljenju in načinih uporabe strojev, naprav in orodij za predelavo lesa       in tvori v, 
 
  - določajo tehnološke postopke in organizirajo       proizvodnjo lesnih izdelkov, 
 
  - poznajo zakonitosti racionalne rabe energije,       varčevanja s časom izdelave in varčevanja z gradivi, 
 
  - pridobijo temeljna znanja iz mehanike, pnevmatike,       hidravlike, elektrotehnike in elektronike, 
 
  - osvojijo strokovno-teoretična, splošna in praktična       znanja in veščine, ki so pomembna za kakovostno izvedbo kompleksnih nalog, 
 
  - obvladajo metode reševanja nalog, problemov ter       strokovnega odločanja, ki so značilne za poklic, 
 
  - osvojijo sposobnosti podjetniškega razmišljanja,       kritične presoje, odgovornega in socialnega ravnanja v delovnem okolju, 
 
  - upoštevajo in izvajajo načela in predpise za       zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva okolja, požarne       varnosti ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod, 
 
  - osvojijo in razvijajo potrebo po urejenem delovnem       mestu in okolju, 
 
  - imajo znanja, da uspešno organizirajo delo na       svojem delovnem področju in ob tem upoštevajo ekonomičnost, zagotavljanje       kakovosti in časovnih rokov, 
 
  - obvladajo znanja za učinkovito in uspešno uporabo       sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije z namenom učinkovitega in       uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja, obdelave in uporabe informacij, 
 
  - obvladajo specifično, strokovno in poslovno       slovenščino in vsaj en tuj jezik (nemščina, angleščina ipd.), 
 
  - obvladajo splošne komunikacijske veščine (besedno       in nebesedno) - pisno in ustno poslovno komuniciranje, tehnike pogajanj, 
 
  - obvladajo vodenje poslovno podjetniške oz. delovne       dokumentacije (kalkulacija, delovni nalog, obračun, reklamacija, nabava,       skladiščenje, prodaja in razne evidence, 
 
  - spoznajo osnove finančnega poslovanja,       računovodstva in knjigovodstva, 
 
  - so naravnani v vseživljenjsko učenje in se zavedajo       pomena osebnostnega razvoja za uspešno sodelovanje v družbi, 
 
  - so zmožni sodelovati v skupini, pri projektnem delu       (kooperativnost, odgovornost) in pisno ter ustno komunicirati s sodelavci       ter pri tem uporabljati temeljno strokovno terminologijo. 
 
  - razvijajo uspešno komunikacijo, pri kateri je treba       spoštovati sogovornika – v za njih varni situaciji, kar jih bo usposobilo       za delo v svetu polnočutnih in pozitivno vpliva na njihovo samopodobo, 
 
  - razvijajo tehnike učinkovite komunikacije ter       učinkovite načine lastnega sporočanja in sprejemanja sporočil drugih,       upoštevajoč njihove posebne potrebe,
 
  - usposobijo se za zavestnejše in kreativnejše       odločanje o svojem ravnanju in lastnih vlogah v medosebnih odnosih,.
 
  - krepijo samopodobo in razvijajo kritičnost do       samega sebe,
 
  - razvijajo spretnosti skupinskega in timskega       reševanja problemov,
 
  - ozaveščajo in razumejo svoje temeljne potrebe,       znajo si postaviti jasne, razumljive in uresničljive cilje na       storilnostnem in medosebnem nivoju.
 
Dijak bo ob zaključku izobraževanja:
  - odgovoren, strpen, human in sposoben življenja v       demokratični družbi, 
 
  - usposobljen za skupinsko in timsko delo ter       sodelovanje pri projektnem delu, 
 
  - imel temelje za razvoj osebne organizacijske       kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, 
 
  - iskal racionalne in strokovne rešitve pri izvajanju       aktivnosti v delovnem okolju, 
 
  - naravnan v vseživljenjsko učenje in usposabljanje, 
 
  - usposobljen za uporabo znanj in veščin v novih       situacijah, 
 
  - razširil splošno izobrazbo in razvil ključne       kompetence za uspešno sodelovanje v družbi, osebnostni razvoj in nadaljnje       izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi ključnih kvalifikacij. 
 
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA       
Izobraževanje traja  dve leti.
Izobraževalni program je ovrednoten s 120 kreditnimi  točkami (KT).
4. VPISNI POGOJI           
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal srednje  poklicno izobraževanje in si pridobil enega od nazivov poklicne izobrazbe: 
  - mizar, tapetnik ali
 
  - pridobil       drugi naziv srednje poklicne izobrazbe in ima vsaj tri leta delovnih       izkušenj na področju lesarstva ali 
 
  - pridobil       enakovredno izobrazbo po prejšnjih predpisih. 
 
  - in ima ustrezno odločbo o usmeritvi.
 
5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA
  
    Oznaka  | 
    Splošnoizobraževalni predmeti 
    in strokovni moduli  | 
    Ustno  | 
    Pisno  | 
    Izdelek oz. storitev  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P2  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P3  | 
    Tuji jezik  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P4  | 
    Umetnost  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P5  | 
    Zgodovina  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P6  | 
    Geografija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P7  | 
    Sociologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P8  | 
    Psihologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P9  | 
    Fizika  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P10  | 
    Kemija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P11  | 
    Športna vzgoja  | 
       | 
       | 
       | 
    praktične naloge  | 
  
  
    M1  | 
    Tvoriva  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M2  | 
    Tehnologija obdelave lesa  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M3  | 
    Konstruiranje lesnih    izdelkov  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M4  | 
    Stroji za obdelavo lesa  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M5  | 
    Podjetje in priprava dela  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M6  | 
    Proizvodna tehnika  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M7  | 
    Projektiranje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M8  | 
    Ekonomika proizvodnih    procesov  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M9  | 
    Opremljanje interjerjev  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M10  | 
    Žagarstvo in sušenje  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi  individualno posameznemu dijaku (bodisi pisno bodisi ustno oziroma v slovenskem  znakovnem jeziku), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu. 
6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
6.1 Pogoji za napredovanje
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu  šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošno izobraževalnih predmetov in  strokovnih modulov predhodnega letnika izvedbenega kurikula šole, opravili vse  interesne dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom   oziroma napredujejo po sklepu programskega učiteljskega zbora. 
6.2 Pogoji za dokončanje 
Za dokončanje izobraževanja in  pridobitev izobrazbe morajo dijaki pridobiti pozitivno oceno pri:
  - splošnoizobraževalnih predmetih, 
 
  - obveznih strokovnih modulih, 
 
  - izbirnih       strokovnih modulih, 
 
  - odprtem       delu kurikula. 
 
Poleg tega mora opraviti: 
  - interesne dejavnosti, 
 
  - obveznosti       pri praktičnem usposabljanju z delom, 
 
  - poklicno maturo. 
 
Poklicna matura obsega:
  Obvezni del:
  - pisni in ustni izpit iz slovenščine, 
 
  - pisni in ustni izpit iz lesarstva. 
 
Izbirni del:
  - pisni in ustni izpit iz tujega jezika ali       matematike, 
 
  - izdelek in zagovor. 
 
 7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE