A. SPLOŠNI DEL
1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM
Ime  izobraževalnega programa: USTVARJALEC MODNIH OBLAČIL (GLU, GJM)
Prilagojen  izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za  gluhe in naglušne ter dijake z govorno-jezikovnimi motnjami. 
Naziv  strokovne izobrazbe: ustvarjalec/ustvarjalka modnih oblačil
2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni  program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
  - razvijajo sposobnosti in spretnosti za kakovostno       strokovno delo ter se pripravijo za poklicno kariero v obrti in       industriji,
 
  - pridobivajo sposobnosti za kritično presojanje in       odgovorno ravnanje na svojem delovnem področju,
 
  - spoznajo klasične in sodobne postopke, materiale in       orodja v procesu izdelave predmetov ter možnosti njihove uporabe,
 
  - razvijajo modne kolekcije oblačil, jih realizirajo       in preizkušajo,
 
  - spoznajo promocijo in trženje,
 
  - poznajo temeljna načela trajnostnega razvoja;
 
  - obvladujejo temeljno strokovno terminologijo, znajo       uporabljati različne strokovne vire in informacijske tehnologije,
 
  - razvijajo čut za opazovanje, estetiko, oblikovno,       barvno in prostorsko harmonijo, kreativno mišljenje, ročne spretnosti in       prostorsko predstavo,
 
  - pridobivajo smisel za natančnost, doslednost in       pravočasnost,
 
  - poznajo vse faze od načrtovanja do realizacije       izdelka ali kolekcije,
 
  - izdelujejo oblačila,
 
  - razvijajo podjetniško miselnost,
 
  - razvijajo sposobnosti in spretnosti za       organiziranje ekonomičnega poslovanja, vodenje skupine, uspešno       komuniciranje, reševanje problemov in motiviranje sodelavcev,
 
  - uporabljajo zaščitna sredstva, poznajo pravila       varnega dela in razvijajo odnos do zdravja,
 
  - se zavedajo pomena čistega in zdravega okolja,
 
  - pridobivajo pozitiven odnos do poklica,
 
  - razvijajo uspešno komunikacijo, pri kateri je treba       spoštovati sogovornika – v za njih varni situaciji, kar jih bo usposobilo       za delo v svetu polnočutnih in pozitivno vpliva na njihovo samopodobo,
 
  - razvijajo tehnike učinkovite komunikacije ter       učinkovite načine lastnega sporočanja in sprejemanja sporočil drugih, upoštevajoč       njihove posebne potrebe,
 
  - usposobijo se za zavestnejše in kreativnejše       odločanje o svojem ravnanju in lastnih vlogah v medosebnih odnosih,
 
  - krepijo samopodobo in razvijajo kritičnost do       samega sebe,
 
  - razvijajo spretnosti skupinskega in timskega       reševanja problemov,
 
  - ozaveščajo in razumejo svoje temeljne potrebe,       znajo si postaviti jasne, razumljive in uresničljive cilje na       storilnostnem in medosebnem nivoju.
 
Dijak bo ob zaključku izobraževanja:
  - odgovoren, strpen, human in sposoben življenja v       demokratični družbi, 
 
  - usposobljen za skupinsko in timsko delo ter       sodelovanje pri projektnem delu, 
 
  - imel temelje za razvoj osebne organizacijske       kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, 
 
  - iskal racionalne in strokovne rešitve pri izvajanju       aktivnosti v delovnem okolju, 
 
  - naravnan v vseživljenjsko učenje in usposabljanje, 
 
  - usposobljen za uporabo znanj in veščin v novih       situacijah, 
 
  - razširil splošno izobrazbo in razvil ključne       kompetence za uspešno sodelovanje v družbi, osebnostni razvoj in nadaljnje       izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi ključnih kvalifikacij. 
 
3. TRAJANJE  IZOBRAŽEVANJA
Izobraževanje traja dve leti.
Izobraževalni program je ovrednoten s 120 kreditnimi točkami  (KT).
4. VPISNI  POGOJI
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno  končal: 
  - srednje poklicno izobraževanje ali
 
  - je pridobil enakovredno izobrazbo po prejšnjih  predpisih
 
  - in ima ustrezno odločbo o usmeritvi.
 
5. OBVEZNI  NAČINI OCENJEVANJA ZNANJA
  
    Oznaka  | 
    Splošnoizobraževalni     predmet  
    ali strokovni modul  | 
    Ustno  | 
    Pisno  | 
    Izdelek oz.     storitev  | 
    Drugo  | 
  
  
    P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P2  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P3  | 
    Tuji jezik  | 
    x  | 
    x  | 
       | 
       | 
  
  
    P4  | 
    Umetnost   | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P5  | 
    Zgodovina  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P6  | 
    Geografija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P7  | 
    Sociologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P8  | 
    Psihologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P9  | 
    Fizika  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P10  | 
    Kemija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P11  | 
    Biologija  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    P12  | 
    Informatika  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    P13  | 
    Športna vzgoja  | 
       | 
       | 
       | 
    praktične naloge  | 
  
  
    M1  | 
    Podjetništvo in trženje  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
  
    M2  | 
    Modna oblačila  | 
       | 
       | 
    x  | 
       | 
  
  
    M3  | 
    Trajnostni razvoj  | 
    x  | 
       | 
       | 
       | 
  
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi  individualno posameznemu dijaku (bodisi pisno bodisi ustno oziroma v slovenskem  znakovnem jeziku), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu. 
6. POGOJI ZA  NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
6.1 Pogoji  za napredovanje
V višji letnik  lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz  vseh splošno izobraževalnih predmetov in strokovnih modulov predhodnega letnika  izvedbenega  kurikula šole, opravili vse  interesne dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom  oziroma napredujejo po sklepu programskega  učiteljskega zbora. 
6.2 Pogoji  za dokončanje
Za dokončanje izobraževanja in  pridobitev izobrazbe morajo dijaki pridobiti pozitivno oceno pri:
  - splošnoizobraževalnih predmetih, 
 
  - obveznih strokovnih modulih, 
 
  - izbirnih strokovnih  modulih, 
 
  - odprtem delu kurikula. 
 
Poleg tega mora  opraviti: 
  - interesne dejavnosti,
 
  - obveznosti pri praktičnem usposabljanju z delom,
 
  - poklicno maturo.
 
Poklicna matura obsega:
Obvezni del:
  - pisni in ustni izpit iz slovenščine,
 
  - pisni in ustni izpit iz modnih oblačil.
 
Izbirni del:
  - pisni in ustni izpit iz tujega jezika ali  matematike,
 
  - izdelek in zagovor.
 
7. NACIONALNE  POKLICNE KVALIFIKACIJE