1.1. Ime izobraževalnega programa: OBDELOVALEC LESA (GLU, GJM)
    Prilagojen izobraževalni program z enakovrednim  izobraževalnim standardom, prilagojen za gluhe in naglušne ter dijake z govorno  jezikovnimi motnjami.
    1.2. Naziv poklicne/strokovne izobrazbe: obdelovalec lesa/obdelovalka  lesa
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju dijakom), da:
3.1. Trajanje izobraževanja v letih: 3 leta
Obrazložitev podaljšanja  trajanja izobraževanja:
    Gluhi in naglušni dijaki oziroma  dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami potrebujejo zaradi težav v komunikaciji  več časa za sprejemanje informacij, predelavo informacij, razumevanje in  utrjevanje. V učenje morajo vložiti intenzivno pozornost, veliko naporov in več  časa kot drugi. Zato je potrebno podaljšati čas za vse faze učenja od  pridobivanja, razumevanja utrjevanja ter preverjanja in ocenjevanja znanja. 
    Ker gluhi in naglušni dijaki ne  slišijo oziroma slišijo pomanjkljivo, imajo pri prepoznavanju, razumevanju,  obdelavi in uporabi informacij, pri nastajanju predstav, razvoj govora in  mišljenja izrazite težave. Ker ne slišijo oziroma slišijo pomanjkljivo, morajo  slušno zaznavanje nadomeščati po drugih poteh, zlasti vidni poti. Pri učenju je  potrebno veliko opisovanja, več pisanja, veliko nazornega materiala. 
Dijaki z govorno-jezikovnimi  motnjami imajo težave pri govornem izražanju oziroma razumevanju govora. Za  uporabo besednjaka oziroma za razumevanje povedanega  potrebujejo različne prilagoditve, material  za ponazarjanje ter prilagojene metode dela. To pa v procesu učenja zahteva več  časa.
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je:
Oznaka predmeta/ modula  | 
    Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
    Ustni odgovori  | 
    Pisni izdelki  | 
    Izdelek oziroma storitev in zagovor  | 
    Drugo  | 
  
P1  | 
    Slovenščina  | 
    x  | 
    x  | 
    
  | 
    
  | 
  
P2  | 
    Matematika  | 
    x  | 
    x  | 
    
  | 
    
  | 
  
P3  | 
    Družboslovje in naravoslovje  | 
    x  | 
    x  | 
    
  | 
    
  | 
  
P4  | 
    Športna vzgoja  | 
    
  | 
    
  | 
    
  | 
    prilagojeno ocenjevanje  | 
  
M1  | 
    Temeljna znanja lesarstva  | 
    
  | 
    
  | 
    x  | 
    
  | 
  
M2  | 
    Ročna obdelava lesa  | 
    
  | 
    
  | 
    x  | 
    
  | 
  
M3  | 
    Strojna obdelava lesa  | 
    
  | 
    
  | 
    x  | 
    
  | 
  
M4  | 
    Priprava in izdelava izdelka  | 
    
  | 
    
  | 
    x  | 
    
  | 
  
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka (bodisi pisno bodisi ustno oziroma v slovenskem znakovnem jeziku), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega kurikula šole, so opravili vse obveznosti sprejetih vsebin interesnih dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom.
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti:
Zaključni izpit obsega:
Izobraževalni program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih kvalifikacij.