Ime  izobraževalnega programa: POMOČNIK V TEHNOLOŠKIH PROCESIH (GIB) 
  Prilagojen  izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za  gibalno ovirane dijake. 
  Naziv poklicne izobrazbe: pomočnik  v tehnoloških procesih/pomočnica v tehnoloških procesih  
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
Izobraževanje traja tri leta. 
  Izobraževalni program je ovrednoten s 120 kreditnimi točkami (KT).
Obrazložitev  podaljšanja trajanja izobraževanja
    Trajanje  izobraževanja se podaljšuje na tri leta zato, ker so za gibalno ovirane dijake,  ki se vpisujejo v ta program, značilni razvojni zaostanki na številnih področjih, kot so telesno, socialno, čustveno,  kognitivno, osebnostno področje. Pri  tem moramo upoštevati še naravo številnih psihofizičnih težav, problemov in  oviranosti, ki nastajajo zaradi družinskih  situacij, v katerih so se znašli, ter širših občestvenih oziroma družbenih pojavov, kot so predsodki, stereotipi in  zavračanje. 
    Zaradi  medsebojnih vplivov teh in drugih  zelo kompleksnih dejavnikov, ki posredno ali neposredno vplivajo na njihov  duševni, duhovni, mentalni in telesni razvoj, ter nemajhnih problemov,  povezanih z občasnimi zahtevnimi medicinskimi posegi z dolgotrajno  rehabilitacijo, niso v polni meri zmožni redno in učinkovito izpolnjevati  obveznosti, ki jih prednje postavlja srednje poklicno izobraževanje. Poleg  rednega kurikuluma se vključujejo v različne terapevtske obravnave ter druge storitve s področja  osebne nege, psihologije, psihoterapije, logopedije, socialnega dela, ki  posegajo v njihov prosti čas. To pomeni, da poleg vseh pozitivnih učinkov, ki  jih sprožajo, vendarle dodatno prispevajo k utrujenosti in včasih celo  zasičenosti, zato jih skušamo s podaljšanjem trajanja izobraževanja razbremeniti. 
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal:
Oznaka  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti   | 
      Ustno  | 
      Pisno  | 
      Izdelek   | 
      Drugo  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P3  | 
      Družboslovje in naravoslovje  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P4  | 
      Športna vzgoja  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
      prilagojeno ocenjevanje  | 
    
M1  | 
      Tehniško sporazumevanje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M2  | 
      Rokovanje s stroji in napravami  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M3  | 
      Vzdrževanje strojev in naprav  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M4  | 
      Upravljanje strojev in naprav  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M5  | 
      Preoblikovanje materialov  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M6  | 
      Litje materialov  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M7  | 
      Izdelava in vzdrževanje električnih inštalacij  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M8  | 
      Mehatronski sklopi  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka (bodisi pisno bodisi ustno oziroma drugo), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega kurikula šole, so opravili vse obveznosti sprejetih vsebin interesnih dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom oziroma napredujejo po sklepu programskega učiteljskega zbora.
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti:
Zaključni izpit obsega:
Program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih kvalifikacij.