Ime izobraževalnega programa: POMOŽNI ADMINISTRATOR (GIB)
  Prilagojen  izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za  gibalno ovirane dijake. 
  Naziv strokovne izobrazbe: pomožni administrator/pomožna administratorka 
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju dijakom), da:
Izobraževanje traja tri leta. 
Izobraževalni program je  ovrednoten s 120 kreditnimi točkami (KT).
Obrazložitev  podaljšanja trajanja izobraževanja
    Trajanje  izobraževanje se podaljšuje na tri leta zato, ker so za gibalno ovirane dijake,  ki se vpisujejo v ta program,  značilni  razvojni zaostanki na številnih področjih,  kot so telesno, socialno, čustveno, kognitivno, osebnostno področje. Pri tem moramo upoštevati še naravo  številnih psihofizičnih težav, problemov in oviranosti, ki nastajajo zaradi družinskih situacij, v katerih so se znašli, ter  širših občestvenih oziroma družbenih  pojavov, kot so predsodki, stereotipi in zavračanje. 
    Zaradi  medsebojnih vplivov teh in drugih  zelo kompleksnih dejavnikov, ki posredno ali neposredno vplivajo na njihov  duševni, duhovni, mentalni in telesni razvoj ter nemajhnih problemov, povezanih  z občasnimi zahtevnimi medicinskimi posegi z dolgotrajno rehabilitacijo, niso v  polni meri zmožni redno in učinkovito izpolnjevati obveznosti, ki jih prednje  postavlja srednje poklicno izobraževanje. Poleg rednega kurikuluma se  vključujejo v različne terapevtske obravnave ter druge  storitve s področja osebne nege,  psihologije, psihoterapije, logopedije, socialnega dela, ki posegajo v njihov  prosti čas. To pomeni, da poleg vseh pozitivnih učinkov, ki jih sprožajo,  vendarle dodatno prispevajo k utrujenosti in včasih celo zasičenosti, zato jih  skušamo s podaljšanjem trajanja izobraževanja razbremeniti. 
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal:
Oznaka  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti   | 
      Ustno  | 
      Pisno  | 
      Izdelek oziroma   | 
      Drugo  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P3  | 
      Družboslovje in naravoslovje  | 
      x  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
    
P4  | 
      Športna vzgoja  | 
      
  | 
      
  | 
      
  | 
      prilagojeno ocenjevanje  | 
    
M1  | 
      Delo v pisarni in uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M2  | 
      Strojepisje in obdelava besedil  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M3  | 
      Administrativno poslovanje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M4  | 
      Poslovni bonton  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
M5  | 
      Poslovno okolje  | 
      
  | 
      
  | 
      x  | 
      
  | 
    
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka (bodisi pisno bodisi ustno oziroma drugo), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
V višji letnik  lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz  vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega  kurikula šole, so opravili vse interesne dejavnosti in vse obveznosti  praktičnega usposabljanja z delom oziroma napredujejo po sklepu programskega  učiteljskega zbora. 
Za dijake z  individualnimi učnimi pogodbami je za napredovanje iz drugega v tretji letnik  pogoj opravljanje vmesnega preizkusa.
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti:
Zaključni izpit obsega:
Dijaki imajo pravico opravljati zaključni izpit pod posebnimi pogoji.
Izobraževalni program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih kvalifikacij.