Ime  izobraževalnega programa: administrator (GIB) 
  Prilagojen  izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, prilagojen za  gibalno ovirane dijake.
  Naziv poklicne izobrazbe: administrator/administratorka  
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:
Izobraževanje  traja štiri leta.
Izobraževalni  program je ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT).
Obrazložitev podaljšanja  trajanja izobraževanja
    Trajanje izobraževanja se  podaljšuje z običajnih treh let na štiri zato, ker so za gibalno ovirane  dijake, ki se vpisujejo v ta program, značilni razvojni zaostanki na številnih  področjih, kot so telesno, socialno,  čustveno, kognitivno, osebnostno področje.  Pri tem moramo upoštevati še naravo številnih psihofizičnih težav, problemov in  oviranosti, ki nastajajo zaradi družinskih  situacij, v katerih so se znašli, ter širših občestvenih oziroma družbenih pojavov, kot so predsodki, stereotipi in  zavračanje. 
    Zaradi medsebojnih vplivov  teh in drugih zelo kompleksnih  dejavnikov, ki posredno ali neposredno vplivajo na njihov duševni, duhovni,  mentalni in telesni razvoj, ter nemajhnih problemov, povezanih z občasnimi  zahtevnimi medicinskimi posegi z dolgotrajno rehabilitacijo, niso v polni meri  zmožni redno in učinkovito izpolnjevati obveznosti, ki jih prednje postavlja  srednje poklicno izobraževanje. Poleg rednega kurikuluma se vključujejo v  različne terapevtske obravnave ter druge  storitve s področja osebne nege, psihologije,  psihoterapije, logopedije, socialnega dela, ki posegajo v njihov prosti čas. To  pomeni, da poleg vseh pozitivnih učinkov, ki jih sprožajo, vendarle dodatno  prispevajo k utrujenosti in včasih celo zasičenosti, zato jih skušamo s  podaljšanjem trajanja izobraževanja razbremeniti. 
    Tedensko obveznost tako  znižujemo na osemindvajset šolskih ur ali celo manj in s tem ustvarjamo  primerne pogoje, s pomočjo katerih bodo nadoknadili opisane zaostanke, in  omogočamo optimalne možnosti, da bodo uspešni in učinkoviti ter  ustrezno pripravljeni na nadaljevanje šolanja  ali na morebitno zaposlitev.
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal:
| Oznaka | Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli | Ustno | Pisno | Izdelek oz. storitev | Drugo | 
| P1 | Slovenščina | x | x | 
 | 
 | 
| P2 | Matematika | x | x | 
 | 
 | 
| P3 | Tuji jezik | x | x | 
 | 
 | 
| P4 | Umetnost | 
 | 
 | x | 
 | 
| P5 | Družboslovje | x | 
 | 
 | 
 | 
| P6 | Naravoslovje | x | 
 | 
 | 
 | 
| P7 | Športna vzgoja | 
 | 
 | 
 | prilagojeno ocenjevanje | 
| M1 | Temelji gospodarstva | 
 | 
 | x | 
 | 
| M2 | Administrativno poslovanje | 
 | 
 | x | 
 | 
| M3 | Informacijsko komunikacijska tehnologija in strojepisje | 
 | 
 | x | 
 | 
| M4 | Upravni postopek | 
 | 
 | x | 
 | 
| M5 | Komuniciranje | 
 | 
 | x | 
 | 
| M6 | Tajniška opravila | 
 | 
 | x | 
 | 
| M7 | Trženje v sodobnem podjetju | 
 | 
 | x | 
 | 
| M8 | Zbiranje in obdelava podatkov | 
 | 
 | x | 
 | 
| M9 | Pravo | 
 | 
 | x | 
 | 
Ocenjevanje znanja dijakov se prilagodi individualno glede na posameznega dijaka (bodisi pisno bodisi ustno oziroma drugo), kar je posebej opredeljeno v individualiziranem programu.
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta pozitivno ocenjeni iz vseh splošnoizobraževalnih predmetov in strokovnih modulov letnika izvedbenega kurikula šole, so opravili vse interesne dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom oziroma napredujejo po sklepu programskega učiteljskega zbora.
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
Poleg tega mora opraviti:
Zaključni izpit obsega:
Dijak ima pravico opravljati zaključni izpit pod posebnimi pogoji.