A. SPLOŠNI DEL 
1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM 
  
 1.1 Ime izobraževalnega programa: TESAR 
1.2 Naziv poklicne izobrazbe: tesar/tesarka
2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 
  
  - poznajo gradbeništvo kot       gospodarsko panogo ter gradbene elemente in sisteme zgradb, 
- znajo uporabljati tehnično       in tehnološko dokumentacijo ter prenašati mere iz načrtov na mesto       gradnje, 
- poznajo uporabo gradbenih       materialov in delovnih sredstev, 
- znajo izdelati lesene       nosilne in nenosilne konstrukcije na stavbah in inženirskih zgradbah, 
- izdelujejo lesene obloge in       izolacije, sodobne lesene konstrukcije, 
- zanjo postavljati različne       vrste lesenih pomožnih konstrukcij, 
- znajo pokrivati s kritinami       iz različnih materialov, 
- poznajo organizacijo       gradbišča in notranji transport, 
- so sposobni za pisno in       ustno sporazumevanje, poznajo strokovno terminologijo in pravila       poslovnega komuniciranja, 
- spoznajo pomen varovanja       kulturne dediščine, 
- upoštevajo postopke za       racionalno rabo energije, materiala in časa ter si razvijajo ekološko       zavest, 
- upoštevajo in izvajajo       načela in predpise za zagotavljanje varstva in zdravja pri delu, varstva       okolja, požarne varnosti in racionalne rabe energije, materiala in časa       ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod, 
- znajo izdelati kalkulacijo       za enostavna dela, 
- poznajo osnove za       zagotavljanje kakovosti, 
- povezujejo vsebine       različnih strokovnih področij (interdisciplinarni pristop), 
- spoznajo osnove       komercialnih in administrativnih del, 
- znajo delati v skupini in       organizirati lastno delo ter skrbeti za urejeno delovno okolje, 
- so pri delu samostojni,       vztrajni in ustvarjalni, 
- obvladajo znanja za       učinkovito in uspešno uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske       tehnologije z namenom učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja,       hranjenja, obdelave in uporabe informacij, 
- so naravnani v       vseživljenjsko učenje, se spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni       razvoj za uspešno sodelovanje v družbi, 
- so sposobni sodelovanja v       skupini in projektnih nalogah (kooperativnost, poštenost), reševati       konflikte ter organiziranja in vodenja projektnega in timskega dela. 
Dijak bo ob zaključku izobraževanja: 
  - odgovoren, strpen, human in       sposoben življenja v demokratični družbi, 
- usposobljen za skupinsko in       timsko delo ter sodelovanje pri projektnem delu, 
- imel temelje za razvoj       osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju, 
- iskal racionalne in       strokovne rešitve pri izvajanju aktivnosti v delovnem okolju, 
- naravnan v vseživljenjsko       učenje in usposabljanje, 
- usposobljen za uporabo       znanj in veščin v novih situacijah, 
- razširil splošno izobrazbo       in razvil ključne kompetence za uspešno sodelovanje v družbi, osebnostni       razvoj in nadaljnje izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi       ključnih kvalifikacij.
 3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  
  - Izobraževanje traja tri       leta.
- Izobraževalni program je       ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT). 
4. VPISNI POGOJI
  
  
  V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je uspešno končal: 
  - osnovnošolsko izobraževanje       ali 
- nižje poklicno       izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih. 
 5. OBVEZNI NAČINI OCENJEVANJA 
  
    |  Oznaka  |  Splošnoizobraževalni predmeti 
          in strokovni moduli
 |  Ustno  |  Pisno  |  Izdelek oz. storitev  |  Drugo  | 
  
    | P1  | Slovenščina  | x  | x  |    |    | 
  
    | P2  | Tuji jezik  | x  | x  |    |    | 
  
    | P3  | Matematika  | x  | x  |    |    | 
  
    | P4  | Umetnost  |    |    | x  |    | 
  
    | P5  | Naravoslovje  | x  |    |    |    | 
  
    | P6  | Družboslovje  | x  |    |    |    | 
  
    | P7  | Športna vzgoja  |    |    |    | Praktične naloge  | 
  
    | M1  | Gradbeništvo  |    |    | x  |    | 
  
    | M2  | Osnovna gradbena tehnologija  |    |    | x  |    | 
  
    | M3  | Strokovno risanje  |    |    | x  |    | 
  
    | M4  | Tesarstvo  |    |    | x  |    | 
  
    | M5  | Izolacije  |    |    | x  |    | 
  
    | M6  | Upravljanje lahke gradbene mehanizacije  |    |    | x  |    | 
  
    | M7  | Betonska in AB dela  |    |    | x  |    | 
  
    | M8  | Kritine  |    |    | x  |    | 
  
    | M9  | Montažni odri  |    |    | x  |    | 
 
   6. POGOJI ZA NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA   
 6.1. Pogoji za napredovanje 
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega leta  pozitivno ocenjeni iz vseh predmetov in modulov letnika izvedbenega kurikula  šole, so opravili vse obveznosti sprejetih vsebin interesnih dejavnosti in vse  obveznosti praktičnega usposabljanja z delom oziroma napredujejo po sklepu  programskega učiteljskega zbora.
Za dijake z individualnimi učnimi pogodbami je za napredovanje iz drugega v  tretji letnik pogoj opravljanje vmesnega preizkusa.
 6.2. Pogoji za dokončanje 
Za dokončanje izobraževanja in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno  opraviti s pozitivnimi ocenami:
  - splošnoizobraževalne       predmete,
- obvezne strokovne module,
- izbirne strokovne module,
- odprti del kurikula.
Poleg tega mora opraviti: 
  - interesne dejavnosti,
- obveznosti pri praktičnem       usposabljanju z delom,
- zaključni izpit.
Zaključni izpit obsega: 
  - pisni in ustni izpit iz       slovenščine,
- izdelek oziroma storitev in       zagovor. 
 7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE 
  
Izobraževalni program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih  kvalifikacij.