Oznaka  | 
      Programske enote  | 
      Obvezno /izbirno  | 
      Skupno število ur  | 
      Število kreditnih točk  | 
    
| 
           A – Splošnoizobraževalni predmeti  | 
    ||||
P1  | 
      Slovenščina  | 
      obvezno  | 
      653  | 
      24  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      obvezno  | 
      584  | 
      20  | 
    
P3  | 
      Tuji jezik  | 
      obvezno  | 
      584  | 
      20  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      obvezno  | 
      68  | 
      3  | 
    
P5  | 
      Zgodovina  | 
      obvezno  | 
      105  | 
      4  | 
    
P6  | 
      Geografija  | 
      obvezno  | 
      68  | 
      3  | 
    
P7  | 
      Sociologija  | 
      izbirno  | 
      68  | 
      3  | 
    
P8  | 
      Psihologija  | 
      izbirno  | 
      68  | 
      3  | 
    
P9  | 
      Fizika  | 
      obvezno  | 
      140  | 
      5  | 
    
P10  | 
      Kemija  | 
      obvezno  | 
      140  | 
      5  | 
    
P11  | 
      Športna vzgoja  | 
      obvezno  | 
      482  | 
      14  | 
    
Skupaj A  | 
      
  | 
      2960  | 
      101  | 
    |
| 
           B – Strokovni moduli  | 
    ||||
M1  | 
      Grafično oblikovanje  | 
      obvezno  | 
      243  | 
      11  | 
    
M2  | 
      Grafični in medijski procesi  | 
      obvezno  | 
      140  | 
      5  | 
    
M3  | 
      Kakovost in trženje  | 
      obvezno  | 
      102  | 
      5  | 
    
M4  | 
      Informacijsko komunikacijska tehnologija  | 
      obvezno  | 
      70  | 
      4  | 
    
M5  | 
      Tipografija in reprodukcija  | 
      obvezno  | 
      684  | 
      27  | 
    
M6  | 
      Medijsko oblikovanje  | 
      obvezno  | 
      377  | 
      16  | 
    
M7  | 
      Izražanje s sliko in zvokom  | 
      obvezno  | 
      210  | 
      9  | 
    
M8  | 
      Grafični reprodukcijski sistemi  | 
      izbirno  | 
      136  | 
      5  | 
    
M9  | 
      Animacija v ravnini in prostoru  | 
      izbirno  | 
      136  | 
      5  | 
    
M10  | 
      Snemanje in montaža  | 
      izbirno  | 
      136  | 
      5  | 
    
M11  | 
      Multimedijska produkcija  | 
      izbirno  | 
      136  | 
      5  | 
    
Skupaj B  | 
      
  | 
      2098  | 
      87  | 
    |
Od tega:  | 
    ||||
  | 
      Praktični pouk  | 
      
  | 
      924  | 
      30  | 
    
| 
           Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu  | 
    ||||
  | 
      Praktično usposabljanje z delom  | 
      
  | 
      152  | 
      6  | 
    
| 
           D – Interesne dejavnosti  | 
    ||||
  | 
      Interesne dejavnosti  | 
      
  | 
      352  | 
      14  | 
    
| 
           E – Odprti kurikulum  | 
    ||||
  | 
      Odprti kurikulum  | 
      
  | 
      517  | 
      28  | 
    
  | 
    ||||
Skupaj pouka (A+B+E)  | 
      
  | 
      5575  | 
      216  | 
    |
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č)  | 
      
  | 
      1076  | 
      36  | 
    |
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E)  | 
      
  | 
      5927  | 
      230  | 
    |
Skupaj (A+B+Č+D+E)  | 
      
  | 
      6079  | 
      236  | 
    |
Poklicna matura (izdelek oz. storitev in zagovor)  | 
      
  | 
      
  | 
      4  | 
    |
Skupaj kreditnih točk  | 
      
  | 
      
  | 
      240  | 
    |
  | 
    ||||
Število tednov izobraževanja v šoli  | 
      
  | 
      172  | 
      
  | 
    |
Število tednov praktičnega izobraževanja pri delodajalcu  | 
      
  | 
      4  | 
      
  | 
    |
Število tednov interesnih dejavnosti  | 
      
  | 
      11  | 
      
  | 
    |
Skupno število tednov izobraževanja  | 
      
  | 
      187  | 
      
  | 
    |
Pojasnila k predmetniku:
  Izbirni splošnoizobraževalni  predmeti: šola oz. dijak lahko izbere sociologijo ali psihologijo.
Izbirni strokovni  moduli: šola ali dijak lahko izbere: 
    a) strokovni modul  M8 »Grafični reprodukcijski sistemi« in strokovni modul M9 »Animacija v ravnini  in prostoru« ali
  b) strokovni modul  M10 »Snemanje in montaža« in strokovni modul M11 »Multimedijska produkcija«.
Dejavnosti
    Gluhota  in naglušnost močno ovirata dijaka v procesu učenja, ker je ena ključnih  senzornih poti prekinjena ali ovirana. Zato gluhi in naglušni dijaki  potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same,  razvijejo  nove veščine in spretnosti  komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije  in načinov učenja.
    Dijaki  z govorno-jezikovnimi motnjami imajo različne ovire pri sporazumevanju. Zaradi  ovir in težav v sporočanju oziroma razumevanju morajo razviti kompenzacijske  mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti  prilagojene načine učenja.
  Dejavnosti  za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje: 
    Dejavnosti  za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo  individualne značilnosti posameznega   dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti.  Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v  času, ko ni pouka.
Izobraževalni program se izvaja v  šoli in pri delodajalcih. 
    Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri  delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.  
Oznaka  | 
      Splošnoizobraževalni predmeti in strokovni moduli  | 
      Izvajalec  | 
      Znanje  | 
    
P1  | 
      Slovenščina  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz slovenščine  | 
    
P2  | 
      Matematika  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz matematike  | 
    
P3  | 
      Tuji jezik  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika  | 
    
P4  | 
      Umetnost  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine  | 
    
P5  | 
      Zgodovina  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz zgodovine  | 
    
P6  | 
      Geografija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz geografije  | 
    
P7  | 
      Sociologija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz sociologije  | 
    
P8  | 
      Psihologija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz psihologije  | 
    
P9  | 
      Fizika  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz fizike  | 
    
laborant  | 
      srednješolska izobrazba s 315 urami fizike ali drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja  | 
    ||
P10  | 
      Kemija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz kemije  | 
    
laborant  | 
      srednješolska izobrazba s 315 urami kemije ali drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja  | 
    ||
  | 
    |||
P11  | 
      Športna vzgoja  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz športne vzgoje  | 
    
M1  | 
      Grafično oblikovanje  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz likovne umetnosti,likovne pedagogike, grafičnega oblikovanja ali industrijskega oblikovanja  | 
    
M2  | 
      Grafični in medijski procesi  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz grafične tehnike  | 
    
M3  | 
      Kakovost in trženje  | 
      učitelj vsebinskega sklopa Kakovost grafičnih in medijskih procesov  | 
      visokošolska izobrazba iz grafične tehnike  | 
    
učitelj vsebinskega sklopa Trženje grafičnih in medijskih izdelkov  | 
      visokošolska izobrazba iz grafične tehnike,ekonomije ali organizacije dela  | 
    ||
M4  | 
      Informacijsko komunikacijska tehnologija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz računalništva in informatike, grafične tehnike ali katerekoli smeri s končanim študijskim programom izpopolnjevanja iz računalništva in informatike v obsegu najmanj 375 ur  | 
    
M5  | 
      Tipografija in reprodukcija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz grafične tehnike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      srednja strokovna izobrazba iz grafike ali medijev z delovnimi izkušnjami iz grafične priprave ali višješolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami s področja grafične priprave ali visokošolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami iz grafične priprave  | 
    ||
M6  | 
      Medijsko oblikovanje  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz računalništva, elektrotehnike, grafične tehnike, oblikovanja vizualnih komunikacij, industrijskega oblikovanja, multimedijev, likovne umetnosti ali likovne pedagogike  | 
    
M7  | 
      Izražanje s sliko in zvokom  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba s področja režije, oblikovanja vizualnih komunikacij, grafične tehnike, medijske produkcije, multimedijev, industrijskega oblikovanja, likovne umetnosti ali likovne pedagogike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolska izobrazba s področja multimedijev z delovnimi izkušnjami ali višješolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja režije ali visokošolska izobrazba s področja oblikovanja vizualnih komunikacij z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja grafične tehnike z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja medijske produkcije z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja multimedijev z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja industrijskega oblikovanja z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja likovne umetnosti z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja likovne pedagogike z delovnimi izkušnjami  | 
    ||
M8  | 
      Grafični reprodukcijski sistemi  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz grafične tehnike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      srednja strokovna izobrazba iz grafike ali medijev z delovnimi izkušnjami iz grafične priprave ali višješolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami iz grafične priprave ali visokošolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami iz grafične priprave  | 
    ||
M9  | 
      Animacija v ravnini in prostoru  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba iz računalništva, elektrotehnike, grafične tehnike, oblikovanja vizualnih komunikacij, multimedijev ali industrijskega oblikovanja  | 
    
M10  | 
      Snemanje in montaža  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba s področja režije, oblikovanja vizualnih komunikacij, grafične tehnike, medijske produkcije, multimedijev, likovne umetnosti ali likovne pedagogike  | 
    
učitelj praktičnega pouka  | 
      višješolska izobrazba s področja multimedijev z delovnimi izkušnjami ali višješolska izobrazba iz grafične tehnike z delovnimi izkušnjami ali srednja strokovna izobrazba iz medijev z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja režije ali visokošolska izobrazba s področja oblikovanja vizualnih komunikacij z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja grafične tehnike z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja medijske produkcije z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja multimedijev z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja likovne umetnosti z delovnimi izkušnjami ali visokošolska izobrazba s področja likovne pedagogike z delovnimi izkušnjami  | 
    ||
M11  | 
      Multimedijska produkcija  | 
      učitelj  | 
      visokošolska izobrazba s področja oblikovanja vizualnih komunikacij, grafične tehnike, računalništva, elektrotehnike, medijske produkcije, multimedijev, industrijskega oblikovanja ali visokošolska izobrazba katerekoli smeri s končanim študijskim programom izpopolnjevanja iz računalništva in informatike v obsegu najmanj 375 ur  | 
    
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti defektološko dokvalifikacijo in znanje slovenskega znakovnega jezika.