A. SPLOŠNI DEL
1. IZOBRAŽEVALNI  PROGRAM 
1.1 Ime izobraževalnega programa: PEČAR–POLAGALEC KERAMIČNIH OBLOG
1.2 Naziva poklicne izobrazbe: pečar–polagalec keramičnih oblog/pečarka–polagalka  keramičnih oblog 
2. CILJI  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
Poleg splošnih ciljev izobraževalni program omogoča  dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju dijakom), da: 
  - poznajo  gradbeništvo kot gospodarsko panogo ter gradbene elemente in sisteme zgradb, 
 
  - znajo uporabljati  tehnično in tehnološko dokumentacijo ter prenašati mere iz načrtov na mesto  gradnje, 
 
  - poznajo uporabo  gradbenih materialov in delovnih sredstev, 
 
  - znajo izdelati  delavniške načrte za izvedbe keramičnih oblog, lončenih peči, zidanih  štedilnikov in kaminov z osnovnimi pravili oblikovanja,
 
  - postavljati in  vzdrževati vse vrste lončenih peči, zidanih štedilnikov, kaminov, toplozračnih  peči,
 
  - znajo polagati in  vzdrževati keramične obloge sten, tlakov, stopnic, balkonov, industrijskih  objektov, bazenov itd.,
 
  - znajo nameščati  dimniške priključke, 
 
  - so sposobni za  pisno in ustno sporazumevanje, poznajo strokovno terminologijo in pravila  poslovnega komuniciranja,
 
  - spoznajo pomen  varovanja kulturne dediščine,
 
  - upoštevajo  postopke za racionalno rabo energije, materiala in časa ter si razvijajo  ekološko zavest,
 
  - upoštevajo in  izvajajo načela in predpise za zagotavljanje varstva in zdravja pri delu,  varstva okolja, požarne varnosti in racionalne rabe energije, materiala in časa  ter ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod,
 
  - znajo izdelati  kalkulacijo za enostavna dela,
 
  - poznajo osnove za  zagotavljanje kakovosti, 
 
  - povezujejo  vsebine različnih strokovnih področij (interdisciplinarni pristop), 
 
  - spoznajo osnove  komercialnih in administrativnih del,
 
  - znajo delati v  skupini in organizirati lastno delo ter skrbeti za urejeno delovno okolje,
 
  - so pri delu samostojni,  vztrajni in ustvarjalni,
 
  - obvladajo znanja  za učinkovito in uspešno uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske  tehnologije z namenom učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja,  hranjenja, obdelave in uporabe informacij,
 
  - so naravnani v  vseživljenjsko učenje, se spopolnjujejo ter skrbijo za svoj osebnostni razvoj  za uspešno sodelovanje v družbi,
 
  - so sposobni  sodelovanja v skupini in projektnih nalogah (kooperativnost, poštenost),  reševati konflikte ter organiziranja in vodenja projektnega in timskega dela.
 
Dijak bo ob zaključku izobraževanja:
  - odgovoren,  strpen, human in sposoben življenja v demokratični družbi, 
 
  - usposobljen za  skupinsko in timsko delo ter sodelovanje pri projektnem delu, 
 
  - imel temelje za  razvoj osebne organizacijske kulture na delovnem mestu in v delovnem okolju,
 
  - iskal racionalne  in strokovne rešitve pri izvajanju aktivnosti v delovnem okolju,
 
  - naravnan v  vseživljenjsko učenje in usposabljanje,
 
  - usposobljen za  uporabo znanj in veščin v novih situacijah,
 
  - razširil splošno  izobrazbo in razvil ključne kompetence za uspešno sodelovanje v družbi,  osebnostni razvoj in nadaljnje izobraževanje v skladu z nacionalnimi standardi  ključnih kvalifikacij.
 
3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA
  - Izobraževanje  traja tri leta.
 
  - Izobraževalni  program je ovrednoten s 180 kreditnimi točkami (KT).
 
4. VPISNI  POGOJI 
V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je:
  - uspešno zaključil  osnovnošolsko ali 
 
  - nižje poklicno  izobraževanje ali enakovredno izobraževanje po prejšnjih predpisih.
 
5. OBVEZNI  NAČINI OCENJEVANJA
  
    
      Oznaka  | 
      Splošno     izobraževalni predmeti oz. strokovni moduli   | 
      Ustno   | 
      Pisno   | 
      Izdelek     oz. storitev   | 
      Drugo   | 
    
    
      P1  | 
      Slovenščina  | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P2  | 
      Tuji jezik  | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P3  | 
      Matematika  | 
      x  | 
      x  | 
         | 
         | 
    
    
      P4  | 
      Umetnost  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      P5  | 
      Naravoslovje  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P6  | 
      Družboslovje  | 
      x  | 
         | 
         | 
         | 
    
    
      P7  | 
      Športna vzgoja  | 
         | 
         | 
         | 
      Praktične naloge  | 
    
    
      M1  | 
      Gradbeništvo  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M2  | 
      Osnovna gradbena tehnologija  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M3  | 
      Strokovno risanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M4  | 
      Pečarstvo in    polaganje keramičnih oblog  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M5  | 
      Izolacije  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M6  | 
      Ročna obdelava kamna  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M7  | 
      Zidanje  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M8  | 
      Ometi  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M9  | 
      Upravljanje viličarja  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
    
      M10  | 
      Pleskarska dela  | 
         | 
         | 
      x  | 
         | 
    
  
 
6. POGOJI ZA  NAPREDOVANJE IN DOKONČANJE IZOBRAŽEVANJA
6.1. Pogoji za napredovanje
V višji letnik lahko napredujejo dijaki, ki so ob koncu šolskega  leta pozitivno ocenjeni iz vseh predmetov in modulov letnika izvedbenega  kurikula šole, so opravili vse obveznosti sprejetih vsebin interesnih  dejavnosti in vse obveznosti praktičnega usposabljanja z delom oziroma  napredujejo po sklepu programskega učiteljskega zbora. 
Za dijake z individualnimi učnimi pogodbami je za napredovanje  iz drugega v tretji letnik pogoj opravljanje vmesnega preizkusa. 
6.2. Pogoji  za dokončanje 
Za dokončanje izobraževanja  in pridobitev izobrazbe mora dijak uspešno opraviti s pozitivnimi ocenami:
  - splošnoizobraževalne predmete,
 
  - obvezne strokovne module,
 
  - izbirne strokovne module
 
  - odprti del kurikula.
 
Poleg tega mora opraviti:
  - interesne dejavnosti,
 
  - obveznosti praktičnega usposabljanja z delom in 
 
  - zaključni izpit.
 
Zaključni  izpit obsega:
  - pisni in ustni izpit iz slovenščine,
 
  - izdelek oziroma storitev in zagovor.
 
7. NACIONALNE POKLICNE KVALIFIKACIJE 
Izobraževalni program ne omogoča pridobitve nacionalnih poklicnih  kvalifikacij.