PREDMETNIK: RAČUNALNIKAR (GLU, GJM) /SPI
| P R E D M E T I | 1. letnik | 2. letnik | 3. letnik | 4. letnik |  SKUPNO | ||||
| št. ur na | št. ur na | št. ur na | št. ur na | ||||||
| teden | leto | teden | leto | teden | leto | teden | leto | ||
| A – Splošnoizobraževalni predmeti - ključne kvalifikacije | |||||||||
| Slovenščina | 351 | ||||||||
| Matematika | 351 | ||||||||
| Tuji jezik | 234 | ||||||||
| Športna vzgoja | 234 | ||||||||
| Umetnost | 33 | ||||||||
| Naravoslovje | 165 | ||||||||
| Družboslovje | 165 | ||||||||
| Skupaj A | 15 | 495 | 14 | 462 | 12 | 396 | 10 | 180 | 1533 | 
| B - Strokovni vsebinski sklopi* | |||||||||
| Arhitektura računalniških sistemov | 264 | ||||||||
| Sistemska in aplikativna programska oprema | 555 | ||||||||
| Tehniško komuniciranje | 198 | ||||||||
| Baze podatkov | 318 | ||||||||
| Omrežja in omrežne storitve | 219 | ||||||||
| Skupaj B | 12 | 396 | 13 | 429 | 15 | 495 | 13 | 234 | 1554 | 
| Od tega za: | |||||||||
| C - Praktično izobraževanje v šoli | |||||||||
| Praktični pouk | 
 | 165 | 
 | 330 | 
 | 330 | 
 | 180 | 1005 | 
| Č - Praktično izobraževanje v delovnem procesu | |||||||||
| Praktično usposabljanje z delom | 
 | 114 | 
 | 114 | 
 | 114 | 
 | 570 | 912 | 
| D - Interesne dejavnosti | |||||||||
| Interesne dejavnosti | 
 | 64 | 
 | 64 | 
 | 64 | 
 | 32 | 224 | 
| E - Odprti kurikulum | |||||||||
| Na ravni šole | 
 | 165 | 
 | 165 | 
 | 165 | 
 | 162 | 657 | 
| Skupno število ur pouka (A+B+E) | 
 | 1056 | 
 | 1056 | 
 | 1056 | 
 | 576 | 3744 | 
| Skupno število ur praktičnega izobraževanja (C + Č) | 279 | 
 | 444 | 
 | 444 | 
 | 750 | 1917 | |
| Skupno število ur izobraževanja v šoli (A + B + D +E) | 
 | 1120 | 
 | 1120 | 
 | 1120 | 
 | 608 | 3968 | 
| Skupaj (A + B + Č + D + E) | 1234 | 
 | 1234 | 
 | 1234 | 
 | 1178 | 4880 | |
| Število tednov izobraževanja v šoli | 
 | 33 | 
 | 33 | 
 | 33 | 
 | 19 | 118 | 
| Število tednov praktičnega usposabljanja z delom | 
 | 3 | 
 | 3 | 
 | 3 | 
 | 15 | 24 | 
| Število tednov interesnih dejavnosti | 
 | 2 | 
 | 2 | 
 | 2 | 
 | 1 | 7 | 
| Skupno število tednov izobraževanja | 
 | 38 | 
 | 38 | 
 | 38 | 
 | 35 | 149 | 
Pojasnilo k  predmetniku: 
* V strokovnih vsebinskih sklopih so integrirani  cilji ključnih kvalifikacij naravoslovje, družboslovje, umetnost, podjetništvo,  informacijsko-komunikacijska  pismenost, zdravje in varnost pri delu, okoljska vzgoja, socialne spretnosti,  učenje učenja ter načrtovanje in vodenje kariere.
IZVEDBA  IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA
    Izobraževalni  program se izvaja šola in delodajalci.
Poklicno  usposabljanje z delom pri delodajalcih   se izvaja na podlagi sklenjene kolektivne ali individualne učne pogodbe.
VSEBINSKI SKLOPI
    V  tabeli so prikazani vsebinski sklopi, razdeljeni na poklicne kompetence,  vključno s strukturiranjem teh kompetenc po nivojih.
| Oznaka | Kompetence | Nivo osvajanja kompetenc | ||
| Sistemska in aplikativna programska oprema | ||||
| SAP1 | Uporaba standardne pisarniške programske opreme | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| SAP2 | Beleženje sistemskih in uporabniških sporočil in organizacija servisiranja sistemske in aplikativne programske opreme | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| SAP3 | Priprava samodejnega arhiviranja in datotek za zunanje uporabnike | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| SAP4 | Zaganjanje sistema, nameščanje standardne in sistemske programske opreme in varno zaključevanje dela na računalniškem sistemu | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| SAP5 | Nameščanje, testiranje in posodabljanje sistemske programske opreme in operacijskega sistema | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| SAP6 | Administriranje operacijskega sistema | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| SAP7 | Skrb za varnost delovne postaje in uporabniških podatkov | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| Arhitektura računalniških sistemov | ||||
| ARS1 | Priprava računalniške opreme za delo | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| ARS2 | Nameščanje in osnovno vzdrževanje strojne opreme | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| ARS3 | Spremljanje delovanja računalniškega sistema in odprava lažjih napak | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| ARS4 | Poznavanje lastnosti, konfiguriranje, upravljanje in vzdrževanje računalniške opreme | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| ARS5 | Preverjanje delovanja in odprava napak strojne opreme | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| ARS6 | Izbiranje komponent in sestavljanje računalnikov | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| OMREŽJA IN OMREŽNE STORITVE | ||||
| OOS1 | Poznavanje delovanja omrežij in omrežnih storitev | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| OOS2 | Spremljanje delovanja in odpravljanje lažjih napak v omrežju | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| OOS3 | Postavljanje in vzdrževanje enostavnih računalniških omrežij | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| TEHNIŠKO KOMUNICIRANJE | ||||
| TK1 | Vodenje dokumentacije o strojni in programski opremi | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| TK2 | Vzdrževanje računalniške opreme | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| TK3 | Organizacija vzdrževanja in podpora uporabnikom | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| Baze PODATKOV | ||||
| BP1 | Vnašanje podatkov v informacijski sistem | Osnovni nivo | 
 | 
 | 
| BP2 | Arhiviranje baz podatkov | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| BP3 | Obdelava podatkov | 
 | Rutinski nivo | 
 | 
| BP4 | Nameščanje SUPB in kreiranje baz podatkov | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| BP5 | Varovanje baz podatkov | 
 | 
 | Napredni nivo | 
| BP6 | Oblikovanje obrazcev in poročil | 
 | 
 | Napredni nivo | 
ZNANJE, GA MORAJO IMETI IZVAJALCI POSAMEZNEGA PREDMETA OZIROMA VSEBINSKEGA SKLOPA
| Predmet oziroma sklopi (VS) | Izvajalec | Znanje | 
| Slovenščina | učitelj | visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti | 
| Angleščina | učitelj | visokošolska izobrazba iz angleškega jezika | 
| Matematika | učitelj | visokošolska izobrazba iz matematike, strojništva, metalurgije ali elektrotehnike | 
| Umetnost | učitelj | visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine | 
| Naravoslovje | učitelj | visokošolska izobrazba iz biologije, kemije ali fizike | 
| laborant | srednja splošna ali strokovna izobrazba, pridobljena po izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur biologije, kemije ali fizike ali drugih predmetov z biološkega, kemijskega ali fizikalnega področja. | |
| Družboslovje | učitelj | visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije | 
| Športna vzgoja | učitelj | visokošolska izobrazba iz športne vzgoje | 
| VS: Sistemska in aplikativna programska oprema | učitelj | visokošolska izobrazba iz elektrotehnike, računalništva ali informatike | 
| učitelj praktičnega pouka | višja strokovna izobrazba s področje elektrotehnike ali računalništva ali informatike | |
| VS: Arhitektura računalniških sistemov | učitelj | visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | 
| učitelj praktičnega pouka | višja strokovna izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | |
| VS: Omrežja in omrežne storitve | učitelj | visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | 
| učitelj praktičnega pouka | višja strokovna izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | |
| VS: Tehniško komuniciranje | učitelj | visokošolska izobrazba iz strojništva, elektrotehnike, metalurgije, računalništva in informatike, fizike ali organizacije dela | 
| učitelj praktičnega pouka | visokošolska izobrazba iz strojništva, elektrotehnike ali računalništva ali informatike | |
| VS: Baze podatkov | učitelj | visokošolska izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | 
| učitelj praktičnega pouka | višja strokovna izobrazba iz elektrotehnike ali računalništva ali informatike | 
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti ustrezno specialno defektološko kvalifikacijo in znanje slovenskega znakovnega jezika.